Bon-Cu píše:RadekB píše:Nevíte jestli RYR končí s Eilatem z Prahy ? Na duben už mě to nepustí.
Eilat je pravdepodobne iba zimna sezonna linka..
Boha, proč mě to nenapadlo sakra
Moderátor: j.ree
Bon-Cu píše:RadekB píše:Nevíte jestli RYR končí s Eilatem z Prahy ? Na duben už mě to nepustí.
Eilat je pravdepodobne iba zimna sezonna linka..
Bon-Cu píše:RadekB píše:Nevíte jestli RYR končí s Eilatem z Prahy ? Na duben už mě to nepustí.
Eilat je pravdepodobne iba zimna sezonna linka..
Marek.R píše:Chtěl bych se zeptat zda je možné zkontrolovat údaje o dokladech po online odbavení.
Marty-t píše:asi před rokem jsem ve vlákně o Brnu rozvířil debatu okolo britských společností co obsluhují Brno - díky osobním zážitkům z báze na Stansteadu jsem úplně zapomněl, že Ryanair nemá sídlo v Británii, ale v Irsku.
Jenže na to aby byl považován za společnost z EU musí mít taky 51pct vlastníků z EU - což dle článku http://www.airliners.de/ryanair-brexit/47352 nemá - naopak 54% akcionářů je jak na potvoru z Británie ... Takže tvrdý exit by měl na Ryan katastrofální dopad. Proto teď začínají projekt co v takovém případě dělat... Tj. další tlak na cenu akcie směrem dolů...
Airbus380 píše:No je to možné, ale spíš sázím na tu sezonnost. Do Ejlatu i v minulých letech létaly linky z Evropy jen přes zimu. V létě se tam nikomu nechce kvůli teplotám 40+.
Marty-t píše:asi před rokem jsem ve vlákně o Brnu rozvířil debatu okolo britských společností co obsluhují Brno - díky osobním zážitkům z báze na Stansteadu jsem úplně zapomněl, že Ryanair nemá sídlo v Británii, ale v Irsku.
Jenže na to aby byl považován za společnost z EU musí mít taky 51pct vlastníků z EU - což dle článku http://www.airliners.de/ryanair-brexit/47352 nemá - naopak 54% akcionářů je jak na potvoru z Británie ... Takže tvrdý exit by měl na Ryan katastrofální dopad. Proto teď začínají projekt co v takovém případě dělat... Tj. další tlak na cenu akcie směrem dolů...