Airbus380 píše:Do té dopolední mezery opravdu nic nevmáčknou, museli by se totiž vejít DO hodiny. GDN, HHN, BRE, CPH, to je všechno nad limit a pokud neplánují nějakou úchylárnu typu SXF nebo BTS, tak jim buď nezbyde nic jiného, než posunout ranní odlet do STN o pár desítek minut dřív, anebo nechat stát letadlo ladem.
Úplné překopání leťáku by při zachování stejných destinací moc nepomohlo, pořád by to vyšlo jen na daný počet frekvencí. Takže můj tip je posunutí ranního STN dejme tomu na 06:00 nebo 06:15 a vmáčknutí dopoledne nějakých dvou kratších linek (protože nevidím žádnou kratší linku, která by měla potenciál denní frekvence). Můj tip je HHN a další frekvence do CRL. Nezahazoval bych ale ani tu CPH, dokázal bych si představit NRN, ale možná i WMI nebo ten GDN, i když tam bych hodně pochyboval. Anebo TSF a odchod Wizzu z PRG, který je stejně na spadnutí od doby, co tu Wizz máme.
Ono pokud se ten ranní let do CIA uspíšil o hodinu a odlétal by z Prahy už kolem šesté (což by podle mně bylo pro cestující akceptovatelné, ostatně Wizzair má první lety z Prahy také v podobný čas) a ty další lety toho stroje (BGY a STN) zase o hodinu odsunuly (tj. přílet večer ze STN kolem půl dvanácté), dal by se do té mezery dát let, jež by mohl trvat max. dvě hodiny. To už se nám otevírá široký rádius, v podstatě všemi směry.
Nevím jak ostatním, ale mně ty oběhy zatím vychází takhle:
- stn2.png (5.82 KiB) Zobrazeno 3787 x
.