Re: Ryanair
Napsal: 14. 09. 2020, 13:40
Já to u Ryanairu řešil přes firmu claimcloud.cz. Do třiceti dnů mi přišla žádost o číslo účtu kam maj poslat peníze. Naprostá spokojenost, sice si z toho vezmou třetinu, ale je to bez starostí.
Pokud si seš jisté, že nárok máš, tak je bombarduj a bombarduj. Máš na to tři roky, jestli se nepletu. Do té doby se jednou ozvou..PETR2 píše: ↑14. 09. 2020, 13:13Máte někdo zkušenosti s postupem při vymáhání kompenzace za zpoždění? Jde mi taky o časovou osu, resp. před měsícem jsem vyplnil formulář online a samozřejmě, že po třiceti dnech nic. Vlastně jen potvrzení o přijetí a že do deseti dnů se ozvou..... Takže nyní se jim po těch třiceti dnech bez odezvy připomenu a předpokládám, že od nich bude následovat opět nic, takže co pak? Máte nějakou kouzelnou formulaci, která je zaktivizuje? Let byl z čr do španělska, díky.....
Ja som mal meskanie 05/18, hned som zadal claim cez stranku, x urgencii email,telefon, chat... 12/18 som to dal pravnickej kancelarii ktora sa skusala dohodnut, cca 10/19 sme to dali na sud, 01/20 vyplatili kompenzaciu spolucestujucemu vramci tej istej ziadosti, mne dodnes stale nic. Podla mna maju z hladiska cashflow iba urcity budget ktory mesacne vyplacaju a aj ked su pripady kde vedia ze prehraju na sude (kedze spolucestujucim narok na kompenzaciu uznali a vyplatili) tak to natahuju tak dlho ako sa len da. A ocividne ani v case 2018-2019 kedy "bolo dobre" sa nepretrhli odpovedat v slubenych lehotach teraz cez koronu to moze byt duplom horsie.PETR2 píše: ↑14. 09. 2020, 13:13Máte někdo zkušenosti s postupem při vymáhání kompenzace za zpoždění? Jde mi taky o časovou osu, resp. před měsícem jsem vyplnil formulář online a samozřejmě, že po třiceti dnech nic. Vlastně jen potvrzení o přijetí a že do deseti dnů se ozvou..... Takže nyní se jim po těch třiceti dnech bez odezvy připomenu a předpokládám, že od nich bude následovat opět nic, takže co pak? Máte nějakou kouzelnou formulaci, která je zaktivizuje? Let byl z čr do španělska, díky.....
No zarazilo mě, že i jen ta služba priority při rezervaci stojí 180,- Kč.. a po rezervaci je dokoupení možné za 600,- Kčoutlier píše: ↑09. 04. 2021, 22:00Nezkoušel jste teď někdo někdy nedávno přidat zavazadlo do už udělané rezervace? Nějak se nikde nedá vyčíst, o kolik by to bylo víc, než přímo při bookingu - a já teď ještě nevím, do kolika kg se vejdu.
Bývávalo to stejné nebo skoro stejné, ale jejich současné tarify na zavazadla se dost změnily, takže pochybuju, že to tak zůstalo.
Ne to je "klasický" byznys model Ryanu. Pokud si vše cestující důkladně nenastuduje, tak se mu lehce může stát, že ho Ryan doslova "podojí". Stačí třeba jenom opomenout online checking, změna údajů, zavazadlo navíc. A takových chytáků tam je ještě víc. Mě jich pak až bylo skoro líto, jak se snažili ze mě vytáhnout nějaké to € a ono nic. Dokonce jsem náhodou přišel na systém, jak neplatit sedadla vedle sebe, a přesto sedět s velkou pravděpodobností spolu.outlier píše: ↑12. 04. 2021, 22:03Nj, business model - taška je dražší než letenka Ale je to už celé trochu překombinované, malá taška, velká taška... https://www.ryanair.com/ie/en/useful-in ... entre/fees
Trochu jsem to zveličil, ale prostě do mašiny jít poslední nebo předposlední a díky "informačnímu náskoku", který mám o proti již sedícím, neřešit kde mám sedět a rovnou si zabrat volnou trojsedačku. Samozřejmě nefunguje ve fullhouse.
K čemu by to Ryanu bylo? Lidi by si masově neplatili seating a seděli by spolu. Takhle musíš zaplatit, aby vás systém schválně nerozházel po celé palubě.
V podstatě to je tak, ale díky tomu, že vím, že už nikdo další nepřijde, tak mám výhodu před ostatními "přesazovači", kteří v tu dobu jen mapují prázdné sedačky a "číhají" jestli už jsou všichni na palubě. Prostě to vypadá, že tam patřím a až poté vypukne přesazování. Takže pak sleduji ty, kteří si výtězně zabírají naše volné "sesle".