Germanwings
Moderátor: j.ree
tak jsme se opět po skoro 2letech proletěl s germanwings PRG-CGN-EDI...a musim rict že zase nadsenej nevim jak je to možný když třeba sky maj uplne nový letadla a novej interier oproti 4U je to vevnitř takový zapšklý kdežto u 4U to vevnitř uplně svítí čistotou i ty sedačky jsou daleko pohodlnější mi přijde a potahy příjemnější na posez...krom toho ma 319 onkýnka výš než 737 takže nebolí za krkem ...až si rikam škoda že k nam nelitaj castejc a i odjinud..neletel jste někdo nebo nepoletíte v nejbližší době shanel jsem letadýlko ale ani na jednom letu ho neměli
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
poja píše:tak jsme se opět po skoro 2letech proletěl s germanwings PRG-CGN-EDI...a musim rict že zase nadsenej nevim jak je to možný když třeba sky maj uplne nový letadla a novej interier oproti 4U je to vevnitř takový zapšklý kdežto u 4U to vevnitř uplně svítí čistotou i ty sedačky jsou daleko pohodlnější mi přijde a potahy příjemnější na posez...krom toho ma 319 onkýnka výš než 737 takže nebolí za krkem ...až si rikam škoda že k nam nelitaj castejc a i odjinud..neletel jste někdo nebo nepoletíte v nejbližší době shanel jsem letadýlko ale ani na jednom letu ho neměli
to je zdeformovaný vnímání. sky má letadla vevnitř menší, barvy cirkusovější, image lowcostu, "slovenský", kdežto germanwings má větší letadla, decentní barvy vzbuzující dojem luxusu, je to německý, má to něco společnýho s lufthansou atd. ať chceš nebo ne, vždycky to budeš vnímat trochu zkresleně.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 5916
- Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
- Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Honolulu
- Stav: Offline
pepa007 píše:to je zdeformovaný vnímání. sky má letadla vevnitř menší, barvy cirkusovější, image lowcostu, "slovenský", kdežto germanwings má větší letadla, decentní barvy vzbuzující dojem luxusu, je to německý, má to něco společnýho s lufthansou atd. ať chceš nebo ne, vždycky to budeš vnímat trochu zkresleně.
Offtopic: Já jsem měl takový zkreslený dojem z Pendolina. když jsem ho viděl poprvé. Předtím jsem jel několikrát s německým ICE. Pak jsem vlezl do Pendolina a říkám si: "proti ICE nic moc, laciný interiér, jako v TGV, holt to asi mělo být levné". A pak jsem znovu viděl ICE a pochopil jsem, že je to jen pozlátko. Např.ve velkoprostorákách jsou sedadla v uspořádání 2+2, v pendolinu 2+1, tedy jsou širší.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
Globík píše:Offtopic: Já jsem měl takový zkreslený dojem z Pendolina. když jsem ho viděl poprvé. Předtím jsem jel několikrát s německým ICE. Pak jsem vlezl do Pendolina a říkám si: "proti ICE nic moc, laciný interiér, jako v TGV, holt to asi mělo být levné". A pak jsem znovu viděl ICE a pochopil jsem, že je to jen pozlátko. Např.ve velkoprostorákách jsou sedadla v uspořádání 2+2, v pendolinu 2+1, tedy jsou širší.
já mám negativní dojem z pendolina neustále. podle mě to je skanzen debility. v každé stanici to hlásí v 3 jazycích asi 80% naprosto nepodstatných informací, totální amatérismus. když tím člověk jezdí častějí tak je to strašně otravný. a nedokážu najít jediný ospravedlnění proč noha stolku je přesně v místě, kde by měl člověk sedící v přirozené poloze svoji nohu. tohle je pro mě absolutně neomluvitelný diletantství. a pak je tam mnoho dalších detailů který na airways.cz ale nepatří...
-
- Vítěz kategorie Po přistání... 2012
- Příspěvky: 598
- Registrován: 05. 10. 2007, 08:33
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Karviná, Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
pepa007 píše:já mám negativní dojem z pendolina neustále. podle mě to je skanzen debility. v každé stanici to hlásí v 3 jazycích asi 80% naprosto nepodstatných informací, totální amatérismus. když tím člověk jezdí častějí tak je to strašně otravný. a nedokážu najít jediný ospravedlnění proč noha stolku je přesně v místě, kde by měl člověk sedící v přirozené poloze svoji nohu. tohle je pro mě absolutně neomluvitelný diletantství. a pak je tam mnoho dalších detailů který na airways.cz ale nepatří...
To se musí přiznat, pendolino mi taky nějak k srdci nepřirostlo. Jede to o pár minut rychleji než nejrychlejší EC, které mi přijdou mnohem pohodlnější. K tomu TGV - jsou pravda postarší, ale na rozdíl od pendolina se stačí podívat z okna a vidím že JEDU a to mi ten pocit vynahradí.
Ale třeba se jednou taky dočkáme že do Prahy budeme jezdit jako teď z Madridu do Barcelony
http://www.planes.cz/cs/photo/1037878/a ... ha-ruzyne/
tak to sem z toho jelen z fotky neni poznat zdaje na boku napsano 319 nebo 320...A320 už v tý době 4U neměl a a 319 ma jeden exit...
znáte nekdo řešení
tak to sem z toho jelen z fotky neni poznat zdaje na boku napsano 319 nebo 320...A320 už v tý době 4U neměl a a 319 ma jeden exit...
znáte nekdo řešení
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 425
- Registrován: 26. 04. 2008, 16:08
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
poja píše:http://www.planes.cz/cs/photo/1037878/a319-d-agwd-germanwings-praha-ruzyne/
tak to sem z toho jelen z fotky neni poznat zdaje na boku napsano 319 nebo 320...A320 už v tý době 4U neměl a a 319 ma jeden exit...
znáte nekdo řešení
Jak která. Např. všechny A319 EZY mají také 2 nouzáky. Je to kvůli vyšší kapacitě.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 542
- Registrován: 28. 06. 2007, 10:54
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Lingus píše:poja píše:http://www.planes.cz/cs/photo/1037878/a319-d-agwd-germanwings-praha-ruzyne/
tak to sem z toho jelen z fotky neni poznat zdaje na boku napsano 319 nebo 320...A320 už v tý době 4U neměl a a 319 ma jeden exit...
znáte nekdo řešení
Jak která. Např. všechny A319 EZY mají také 2 nouzáky. Je to kvůli vyšší kapacitě.
A ta logika je dva nouzaky = vetsi kapacita? Asi jo kdyz to ma EZY i Germanwinds, ale mel jsem za to, ze nouzaky pro usporadani LCC je spis nutne zlo