Easyjet.com

Moderátor: j.ree

Skybob
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 525
Registrován: 07. 07. 2006, 13:14
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Easyjet.com

Příspěvekod Skybob » 17. 10. 2006, 16:12

Co si myslíte o této společnosti?Jak to vidíte s její gigantickou budoucností?(Nové základny,letadla,destinace)


Jay
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 316
Registrován: 21. 07. 2005, 19:10
Status: Offline

Názor

Příspěvekod Jay » 17. 10. 2006, 17:08

Myslím, že mají hoooodně velké šance. Takže optimisticky. Jen si nejsem jistý, jestli jim nebude postupně klesat zaplnění letadel, tolik lidí nezačíná lítat, kolik oni přidávají spojů... To je pro nás ale dobré :D

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2440
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Status: Offline

Příspěvekod vitezslav » 17. 10. 2006, 17:16

Já jsem s nimi letěl několikrát a pokud se smíříš s faktem, že na palubě nic nedostaneš, mohu jedině doporučit. Všechny lety jsem měl načas /+-15min/, bezproblémové odbavení /většinou mají vyhražené přepážky/, pohoda. Překvapilo mě, že i na takové lince, jako je PRG-DTM-PRG letělo oběma směry přes 100 pax - přitom v DTM podle mě nic není. Z toho je vidět, že se mohou uživit i méně atraktivní destinace.

Skybob
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 525
Registrován: 07. 07. 2006, 13:14
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Příspěvekod Skybob » 17. 10. 2006, 17:21

Je fakt že co se týče kapacity jsou to odborníci.Mě by zajímalo co by se stalo kdyby byla nějaká lowcost dálkovka třeba z Gatwicku do Newarku... ale né A319 mě by zajímalo jestli se můžeme těšit na nějaký nový typ.

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2440
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Status: Offline

Příspěvekod vitezslav » 19. 10. 2006, 19:56

Skybob: Už tady proběhlo mnohokrát, že LC se do dálkovek nehrnou, protože konečná cena se od klasických aerolinek nemůže lišit tolik, jako v případě kratších linek. Navíc myšlenka Easy a Ryanairu je, provozovat po obměně pouze jeden typ letadla. Osobně se domnívám, že dálkovky by byly pro Easy začátkem konce. Teď se hraje o obsazení Evropy, severní Afriky, Izraele...


Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4752
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Bydliště: Honolulu
Status: Offline

Příspěvekod Globik » 19. 10. 2006, 20:31

Co s tím má společného jeden typ letadla? Jistá světoznámá firma přeci lítá dálkovky s 738 :D

Skybob
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 525
Registrován: 07. 07. 2006, 13:14
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Příspěvekod Skybob » 19. 10. 2006, 21:23

Globík: myslel jsem jako že by musel být krom A319 nějaký nový typ letadel což je pro lowcost drahá záležitost mít více typů.
No a ta myšlenka s dálkovkama je blbost...ale jen mě to napadlo tak jsem to chtěl vidět jinýma očima.

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2440
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Status: Offline

Příspěvekod vitezslav » 19. 10. 2006, 21:33

No ona to není zas tak úplná blbost, dálkovky pár LC lítá, v Evropě třeba Aer Lingus, který se přeměnil na LC. Ale když se dnes dá koupit Amerika leckdy pod 10.000, myslím si, že by rozdíl nebyl tak atraktivní, aby o tom třeba Easy uvažovaly. A s A319 by Londýn - Newark asi nezvládly... :D

Pan Am
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1822
Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Příspěvekod Pan Am » 20. 10. 2006, 09:48

vitezslav píše:No ona to není zas tak úplná blbost, dálkovky pár LC lítá, v Evropě třeba Aer Lingus, který se přeměnil na LC. Ale když se dnes dá koupit Amerika leckdy pod 10.000, myslím si, že by rozdíl nebyl tak atraktivní, aby o tom třeba Easy uvažovaly. A s A319 by Londýn - Newark asi nezvládly... :D


Myslím, že případ Aer Lingus je trochu netypický, poněvadž to nejdříve byla klasická aerolinie provozující dálkovky a nyní se přeměnila na low-cost, který si dálkovky ponechal. Společností, které byly založeny jako nízkonákladové a provozují dálkovky moc není, napadají mě jen Flyglobespan.com a Oasis Hong Kong Airlines.

dider
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2590
Registrován: 11. 08. 2004, 21:24
Bydliště: Den Haag
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Příspěvekod dider » 20. 10. 2006, 10:29

AerLingus ma dalkovky full service. A jsou i v rezervacnich systemech. A nejsem si jist ale jeste nedavno byloo mozne kombinovat dalkovky s evropskyma linkama.

Jinak tarify Globespanu na dalkovych linkach nejsou proti konkurenci zadne terno. Vetsinu mist stejne asi prodavaji cestovkam.

A hlavne musime rozdelit lowcost a lowcost. Neni mozne uplatnit model ala Ryanair na lince ktera bude trvat 9 a vic hodin. Ten podil paliva na cene tvori vetsinu ceny letenky a tak na bagete, rezervaci a pod. tolik neusterime. S Jumbem taky nejde pristat na kazdem poli a tak je temer nutne letat mezi velkyma letistema. I kvuli naplneni toho Jumba(BTS-HKG se naplni asi tezko). Muzeme usetrit na rezervacich ale to jiz dela kazda klasicka aerolinka. Operovat 10hodinovy let bez jidla je masochizmus. A kdyby si lidi meli vsechno kupovat tak muzou rovnou v upperdecku otevrit malou samosku.

Jinak receno Oasis ma taky C-class a dava obcerstveni. Tvari se jako lowcost ale to v tomhle pripade to neznamena ze poletite z HKG do Londyne v dobytcaku za 99GBP return. Znamena to ze je mozne(nekdy) zakoupit letenku za vyhodnejsi cenu diky lowcost profilu spolecnosti. Mozna malo nizsi kvalitu sluzeb ale to pochybuji.Vsechny tyhle spolecnosti se podle mne budou spis snazit prodat neco jako C-class za mnohem lepsi cenu nezli klasicky dopravci. A tam prostor je.

Skybob
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 525
Registrován: 07. 07. 2006, 13:14
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Příspěvekod Skybob » 20. 10. 2006, 18:03

vitezslav píše:No ona to není zas tak úplná blbost, dálkovky pár LC lítá, v Evropě třeba Aer Lingus, který se přeměnil na LC. Ale když se dnes dá koupit Amerika leckdy pod 10.000, myslím si, že by rozdíl nebyl tak atraktivní, aby o tom třeba Easy uvažovaly. A s A319 by Londýn - Newark asi nezvládly... :D


Já dával jako příklad B757 ten by to mohl zvládnout.Nebo nějaký B767 - z bazaru když je to lowcost :D :D :D

vitezslav
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2440
Registrován: 06. 01. 2005, 13:33
Status: Offline

Příspěvekod vitezslav » 21. 10. 2006, 15:57

Skybob: 757 by to zvládl, ovšem ne ve vysoké sedačkové konfiguraci, takže nic pro low-costy... Spíš pro Privatair apod.

milos
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 125
Registrován: 25. 10. 2004, 17:17
Status: Offline

Příspěvekod milos » 23. 10. 2006, 10:35

docela zajimavy rozhovor s regionalnim reditelem easy:
http://www.cbw.cz/phprs/2006102314.html

pepa007
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2854
Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
Oblíbené typy letadel: E190, A319, A340, A350
Bydliště: Olomouc
Status: Offline

Příspěvekod pepa007 » 23. 10. 2006, 13:16

milos píše:docela zajimavy rozhovor s regionalnim reditelem easy:
http://www.cbw.cz/phprs/2006102314.html


Tohle mě zaujalo :lol: :lol: :

na začátku...

"SkyEurope can either choose to act in a niche which might not be low-cost/low-price, or they will vanish, or be bought."

...a na konci

"Smaller airlines with weak strategies will vanish, or will be bought."

Skybob
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 525
Registrován: 07. 07. 2006, 13:14
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

typy

Příspěvekod Skybob » 08. 11. 2006, 18:37

A ještě jedna otázka:
Nevíte jaký éro nasazuje easyjet na linku PRG-LGW? Tato trasa mě čeká a nerad bych letěl bulíkem.Tak doufám že chytnu A319.



Zpět na “Nízkonákladové společnosti”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti