Skybob píše:Dnes jsem četl článek v novinách, že pasažéři easyjetu budou moct zaplatit tento doplatek při odbavení > pokud odmítnou nebude jim umožněn odlet.
Jo? Tak to je dobrý. A nepsali náhodou něco v tom smyslu, že by to bylo nějak dražší nebo tak? Co to bylo za noviny? A kolik vůbec dělá ten příplatek? Dík.
stevard píše:Ma nekdo zkusenosti, jak EZY posuzuje reklamace zavazadel? Minulej tejden mi urvali trolley u fungl novyho samsonite a ted jsem to po oprave s uctem, palubkou a vsema info odeslal mailem. Do 7mi dni ma prijit posouzeni. Cekam spis, ze low costi se budou cukat ...
S reklamací zavazadel u EZY zkušenost nemám, ale žádal jsem slevu za letenku z důvodu zrušení letu z LGW do PRG (posun na další let o 11 hodin) a dostal jsem slevu cca 2/3. Reklamaci jsem podal přes jejich anglický web, odpověď nepřišla žádná a rovnou přitekly asi za 3 týdny peníze zpět na účet, z kterého jsem platil. Do dneška nevím jak k tý slevě došli, ale nekup zpáteční do Londýna za 500 kč
Akorát se easy jet hezky vybarvuje třeba BA tyto poplatky cestujícícm,kteří už si koupili letenky na 1.2 2007 a dál a nevěděli o této "ekologické dani" tak jim to uhradí... vím že nemůžu srovnávat BA s EZY ale slyšel jsem, že i jiné lowcosty tyto poplatky uhradí (těm kteří měli zakoupeno ještě před schválením daně)
A to mám dvě rezervace a přišlo mi to jen na jednu (nechápu )
Skybob píše:Akorát se easy jet hezky vybarvuje třeba BA tyto poplatky cestujícícm,kteří už si koupili letenky na 1.2 2007 a dál a nevěděli o této "ekologické dani" tak jim to uhradí... vím že nemůžu srovnávat BA s EZY ale slyšel jsem, že i jiné lowcosty tyto poplatky uhradí (těm kteří měli zakoupeno ještě před schválením daně)
A to mám dvě rezervace a přišlo mi to jen na jednu (nechápu )
Jak jsem již psal, mně to nepřišlo vůbec...A kolik že to teda cca je?
skater píše:S reklamací zavazadel u EZY zkušenost nemám, ale žádal jsem slevu za letenku z důvodu zrušení letu z LGW do PRG (posun na další let o 11 hodin) a dostal jsem slevu cca 2/3. Reklamaci jsem podal přes jejich anglický web, odpověď nepřišla žádná a rovnou přitekly asi za 3 týdny peníze zpět na účet, z kterého jsem platil. Do dneška nevím jak k tý slevě došli, ale nekup zpáteční do Londýna za 500 kč
dík za info, to se zachovali dost seriozne. Zatim prisla automaticka odpoved, ze reklamaci vyridej do 14ti dnu (pro zmenu). Posilal sem to na jejich zakladnu v LTN, kde to vyrizujou...
To dava smysl. Na BBC rikali, ze se u lowcostu zvedla dan na segment z £5 na £10. U klasickych aerolinek je to jeste daleko vyraznejsi, netyka se to ale letu mimo EU.
Mimochodem, co myslite, vyplati se jeste cekat na nejakou specialni nabidku nebo slevneni na velikonocni obdobi, nebo je lepsi zabookovat easyJet (pripadne Thomsonfly) z STN/LTN do PRG co nejdriv?
ok píše:To dava smysl. Na BBC rikali, ze se u lowcostu zvedla dan na segment z £5 na £10. U klasickych aerolinek je to jeste daleko vyraznejsi, netyka se to ale letu mimo EU.
to zvyseni neodvisi od toho, zda je aerolinka low-cost ci neni, ale ciste od destinace a bookovane tridy. obecne se zdvojnasobuje a to podle jednoduche tabulky
evropa - economy na 10
evropa - ostatni na 20
non-evropa - economy na 40
non-evropa - ostatni na 80
Mě napsali ať doplatím 413 kč za 2 os.
A ty jejich webovky jsou na palici chtěji peníze, ale že by jim to fungovalo to už ne.Odkaz na uhrazení doplatku prostě nefunguje
Tak právě se mi povedlo uhradit ten doplatek sice na druhý pokus ale povedlo.Teď mi vrtá hlavou jestli mám napsat do easyjetu jestli mám doplatit i tu další rezervaci když nic nepřišlo