Easyjet.com
Moderátor: j.ree
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 524
- Registrován: 07. 07. 2006, 13:14
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Easyjet.com
Co si myslíte o této společnosti?Jak to vidíte s její gigantickou budoucností?(Nové základny,letadla,destinace)
Názor
Myslím, že mají hoooodně velké šance. Takže optimisticky. Jen si nejsem jistý, jestli jim nebude postupně klesat zaplnění letadel, tolik lidí nezačíná lítat, kolik oni přidávají spojů... To je pro nás ale dobré
Já jsem s nimi letěl několikrát a pokud se smíříš s faktem, že na palubě nic nedostaneš, mohu jedině doporučit. Všechny lety jsem měl načas /+-15min/, bezproblémové odbavení /většinou mají vyhražené přepážky/, pohoda. Překvapilo mě, že i na takové lince, jako je PRG-DTM-PRG letělo oběma směry přes 100 pax - přitom v DTM podle mě nic není. Z toho je vidět, že se mohou uživit i méně atraktivní destinace.
Skybob: Už tady proběhlo mnohokrát, že LC se do dálkovek nehrnou, protože konečná cena se od klasických aerolinek nemůže lišit tolik, jako v případě kratších linek. Navíc myšlenka Easy a Ryanairu je, provozovat po obměně pouze jeden typ letadla. Osobně se domnívám, že dálkovky by byly pro Easy začátkem konce. Teď se hraje o obsazení Evropy, severní Afriky, Izraele...
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
vitezslav píše:No ona to není zas tak úplná blbost, dálkovky pár LC lítá, v Evropě třeba Aer Lingus, který se přeměnil na LC. Ale když se dnes dá koupit Amerika leckdy pod 10.000, myslím si, že by rozdíl nebyl tak atraktivní, aby o tom třeba Easy uvažovaly. A s A319 by Londýn - Newark asi nezvládly...
Myslím, že případ Aer Lingus je trochu netypický, poněvadž to nejdříve byla klasická aerolinie provozující dálkovky a nyní se přeměnila na low-cost, který si dálkovky ponechal. Společností, které byly založeny jako nízkonákladové a provozují dálkovky moc není, napadají mě jen Flyglobespan.com a Oasis Hong Kong Airlines.
AerLingus ma dalkovky full service. A jsou i v rezervacnich systemech. A nejsem si jist ale jeste nedavno byloo mozne kombinovat dalkovky s evropskyma linkama.
Jinak tarify Globespanu na dalkovych linkach nejsou proti konkurenci zadne terno. Vetsinu mist stejne asi prodavaji cestovkam.
A hlavne musime rozdelit lowcost a lowcost. Neni mozne uplatnit model ala Ryanair na lince ktera bude trvat 9 a vic hodin. Ten podil paliva na cene tvori vetsinu ceny letenky a tak na bagete, rezervaci a pod. tolik neusterime. S Jumbem taky nejde pristat na kazdem poli a tak je temer nutne letat mezi velkyma letistema. I kvuli naplneni toho Jumba(BTS-HKG se naplni asi tezko). Muzeme usetrit na rezervacich ale to jiz dela kazda klasicka aerolinka. Operovat 10hodinovy let bez jidla je masochizmus. A kdyby si lidi meli vsechno kupovat tak muzou rovnou v upperdecku otevrit malou samosku.
Jinak receno Oasis ma taky C-class a dava obcerstveni. Tvari se jako lowcost ale to v tomhle pripade to neznamena ze poletite z HKG do Londyne v dobytcaku za 99GBP return. Znamena to ze je mozne(nekdy) zakoupit letenku za vyhodnejsi cenu diky lowcost profilu spolecnosti. Mozna malo nizsi kvalitu sluzeb ale to pochybuji.Vsechny tyhle spolecnosti se podle mne budou spis snazit prodat neco jako C-class za mnohem lepsi cenu nezli klasicky dopravci. A tam prostor je.
Jinak tarify Globespanu na dalkovych linkach nejsou proti konkurenci zadne terno. Vetsinu mist stejne asi prodavaji cestovkam.
A hlavne musime rozdelit lowcost a lowcost. Neni mozne uplatnit model ala Ryanair na lince ktera bude trvat 9 a vic hodin. Ten podil paliva na cene tvori vetsinu ceny letenky a tak na bagete, rezervaci a pod. tolik neusterime. S Jumbem taky nejde pristat na kazdem poli a tak je temer nutne letat mezi velkyma letistema. I kvuli naplneni toho Jumba(BTS-HKG se naplni asi tezko). Muzeme usetrit na rezervacich ale to jiz dela kazda klasicka aerolinka. Operovat 10hodinovy let bez jidla je masochizmus. A kdyby si lidi meli vsechno kupovat tak muzou rovnou v upperdecku otevrit malou samosku.
Jinak receno Oasis ma taky C-class a dava obcerstveni. Tvari se jako lowcost ale to v tomhle pripade to neznamena ze poletite z HKG do Londyne v dobytcaku za 99GBP return. Znamena to ze je mozne(nekdy) zakoupit letenku za vyhodnejsi cenu diky lowcost profilu spolecnosti. Mozna malo nizsi kvalitu sluzeb ale to pochybuji.Vsechny tyhle spolecnosti se podle mne budou spis snazit prodat neco jako C-class za mnohem lepsi cenu nezli klasicky dopravci. A tam prostor je.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 524
- Registrován: 07. 07. 2006, 13:14
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
vitezslav píše:No ona to není zas tak úplná blbost, dálkovky pár LC lítá, v Evropě třeba Aer Lingus, který se přeměnil na LC. Ale když se dnes dá koupit Amerika leckdy pod 10.000, myslím si, že by rozdíl nebyl tak atraktivní, aby o tom třeba Easy uvažovaly. A s A319 by Londýn - Newark asi nezvládly...
Já dával jako příklad B757 ten by to mohl zvládnout.Nebo nějaký B767 - z bazaru když je to lowcost
docela zajimavy rozhovor s regionalnim reditelem easy:
http://www.cbw.cz/phprs/2006102314.html
http://www.cbw.cz/phprs/2006102314.html
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
milos píše:docela zajimavy rozhovor s regionalnim reditelem easy:
http://www.cbw.cz/phprs/2006102314.html
Tohle mě zaujalo :
na začátku...
"SkyEurope can either choose to act in a niche which might not be low-cost/low-price, or they will vanish, or be bought."
...a na konci
"Smaller airlines with weak strategies will vanish, or will be bought."