persona píše: ale zrovna tak budu bránit názor, že kdo létá Ryanem (já velmi často) nemá o nic méně sebeúcty.
Už jen prokličkovat minovým polem jejich uživatelsky ne nevlídné, ale vyloženě hostilní webové stránky záměrně koncipované tak, aby zákazník pokud možno udělal chybu a zaplatil nějkou zbytečnost, kterou nejspíš ani nechtěl je otázka sebeúcty. Podobně jako vyplňování jakýchsi stupidních kódů jenom proto, aby u nich člověk mohl zjistit cenu jimi nabízené služby.
V neposlední řadě je především věcí sebeúcty utrácet opakovaně peníze u subjektu, jehož CEO platícími zákazníky tak zjevně a zcela bezskrupulózně pohrdá a nenechá si ujít příležitost, aby toto pohrdání dal veřejně najevo.
JackBrno píše: Tady jde o princip, že někteří lidé zde vůbec neuznávají právo na existenci lowcostů
Ale vůbec ne. Lowcosty samozřejmě pozitivně sehrály roli štik v zatuchlém rybníce obývaném jen klasickými dopravci. A tací jako easyjet, germanwings, Southwest, JetBlue, Jetstar, NokAir nebo i Air Asia ukázali že to jde nabídnout cenově atraktivní alternativu a zároveň že to jde relativně kultivovaně a civilizovaně bez konfrontaci se zákazníkem za každou cenu.
Pak jsou samozřejmě tací jak Wizz a zejména Ryanair, kteří dle mého překračují rozumnou míru kompromisů téměř ve všem, za vložené peníze poskytují produkt s mizernou hodnotou a cestování s nimi je věcí sebeúcty, viz. to co jsem napsal výše.
persona píše:řvalo, že estetická stránka metra (budováno dle sovětského vzoru) by utrpěla
marthym píše:dekuju, ze nikoho v DPP nenapadl tvuj napad o tisicich samolepkach. To by byl panecku nevkus.
Nikde jsem nepsal, že by to mělo být jiné než utilitární provizorium a už vůbec si nemyslím, že rusácké metro je takový designový skvost, aby estetično pochybných kvalit šlo na úkor funkčnosti a hlavně: když je možné polepit celé tunely velkoplošnou, řvavou reklamou od podlah ke stropu, billboardy na každém rohu, tak by se realizací mého návrhu až tolik nestalo.