Transfery u nízkonákladových společností
Moderátor: j.ree
-
- Nejlepší autor trip reportů 2015
- Příspěvky: 1649
- Registrován: 13. 06. 2010, 12:33
- Oblíbené typy letadel: Let 410, 346, 747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Provodín
- Stav: Offline
Re: Wizz Air
HighFlyere, a můžeš ty nějak svoje čísla doložit?
Já neříkám, že nejsou pravdivá. Třeba ano. Ale tvrdím, že reálný počet transferujících cestujících mezi low-cost linkami může být mnohem vyšší, než se předpokládá. Už proto, že existují vyhledávače, které takové přestupy najít umí, zjevně tedy nějaká poptávka po tomto typu cestování existuje.
Jasně, na většině linek asi bude podíl přestupujících naprosto minimální, ale věřím tomu, že na linkách do velkých bází typu STN, BGY, BCN, CRL, EIN, HHN, které mají výhodnou geografickou polohu, bude podíl transferů nezanedbatelný.
Já neříkám, že nejsou pravdivá. Třeba ano. Ale tvrdím, že reálný počet transferujících cestujících mezi low-cost linkami může být mnohem vyšší, než se předpokládá. Už proto, že existují vyhledávače, které takové přestupy najít umí, zjevně tedy nějaká poptávka po tomto typu cestování existuje.
Jasně, na většině linek asi bude podíl přestupujících naprosto minimální, ale věřím tomu, že na linkách do velkých bází typu STN, BGY, BCN, CRL, EIN, HHN, které mají výhodnou geografickou polohu, bude podíl transferů nezanedbatelný.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1807
- Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
- Pohlaví: muž
- Bydliště: bejvávalo YVR
- Stav: Offline
Re: Wizz Air
To by musel člověk stát u brány letiště a ty lidi počítat, klik jich přijde, odejde a zjistit rozdíl mezi přiletělo, odletělo a i tak by to nebylo přesné, třeba v Bergamu, Pise transferový cestující klidně zajde na pizzu do města. Prostě nevím o metodice, která by dala relevantní čísla.
Jinými slovy, opakuji otázku, co to je za čísla? Pokud to je důvěrné, nemusíš psát kterého letiště/dopravce/linky se to týká, ani konkrétní hodnoty, jen způsob jejich sběru, protože jinak sice můžem Airbusem380 uvedený údaj vydělit deseti, ale nevíme, co jsme spočítali.
Vím, že argument "všichni mí kamarádi to tak dělaj" je nesmyslný. "Chudí studenti" cestou na výlet pojedou na polní letiště a poletí do Maroka s přestupem, ale ti sami nenaplní výrazné procento letadel. Ale často se setkám s lidmi (pravda, na omezeném českém rybníčku), kteří to tak dělají a nečekal bych to od nich - třeba mí vzdálení příbuzní (oba přes důchodem, anglicky ani italsky neuměj ani slovo a rozhodně to nejsou nějací hi-tech fanoušci - prostě když mi řekli, že byli u moře, tak mě ani nenapadlo, že by to mohlo být něco jiného než autobusový zájezd do Chorvatska) z jedný díry v Krušných horách, lítají takto s přestupem v MXP (aniž by něco tušili o ViaMilano) na dovolenou do Itálie. Tak mě to přimělo uvažovat, jestli ono to náhodou nedělá více lidí.
Návštěvnost leckterých akčneletenkových stránek, kde jsou tyto kombinace běžně nabízeny tomu rovněž přispěje a nejde jen o český fenomén. Vývoj webů jako azair taky něco stojí a musí se nějak zaplatit.
Jinými slovy, opakuji otázku, co to je za čísla? Pokud to je důvěrné, nemusíš psát kterého letiště/dopravce/linky se to týká, ani konkrétní hodnoty, jen způsob jejich sběru, protože jinak sice můžem Airbusem380 uvedený údaj vydělit deseti, ale nevíme, co jsme spočítali.
Vím, že argument "všichni mí kamarádi to tak dělaj" je nesmyslný. "Chudí studenti" cestou na výlet pojedou na polní letiště a poletí do Maroka s přestupem, ale ti sami nenaplní výrazné procento letadel. Ale často se setkám s lidmi (pravda, na omezeném českém rybníčku), kteří to tak dělají a nečekal bych to od nich - třeba mí vzdálení příbuzní (oba přes důchodem, anglicky ani italsky neuměj ani slovo a rozhodně to nejsou nějací hi-tech fanoušci - prostě když mi řekli, že byli u moře, tak mě ani nenapadlo, že by to mohlo být něco jiného než autobusový zájezd do Chorvatska) z jedný díry v Krušných horách, lítají takto s přestupem v MXP (aniž by něco tušili o ViaMilano) na dovolenou do Itálie. Tak mě to přimělo uvažovat, jestli ono to náhodou nedělá více lidí.
Návštěvnost leckterých akčneletenkových stránek, kde jsou tyto kombinace běžně nabízeny tomu rovněž přispěje a nejde jen o český fenomén. Vývoj webů jako azair taky něco stojí a musí se nějak zaplatit.
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 951
- Registrován: 23. 01. 2003, 16:02
- Bydliště: BTS
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Wizz Air
Moja skusenost je, ze medzi low cost cestujucimi je dost takych co prestupuju a letia dalej. Okrem mna poznam dost ludi co tak uz urobili. A to nie len low cost - low cost ale aj kombinacia. Nakoniec aj tu na fore sa daju najst take trip reporty.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4082
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Wizz Air
maf píše:Moja skusenost je, ze medzi low cost cestujucimi je dost takych co prestupuju a letia dalej. Okrem mna poznam dost ludi co tak uz urobili. A to nie len low cost - low cost ale aj kombinacia. Nakoniec aj tu na fore sa daju najst take trip reporty.
Zkus spocitat ty tvoje kamarady + ty trip repoty. A pak to vydel 1/4 miliardou.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 4082
- Registrován: 21. 01. 2004, 17:56
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Wizz Air
Airbus380 píše:HighFlyere, a můžeš ty nějak svoje čísla doložit?
Highflyer se omlouva, ze cisla v tomto pripade nedolozi (tedy krome nekolikrat opakovane kvantifikace "nula cela nula prd"). Zdrojem jsou dve letiste a dve letecke spolecnosti (na osobni bazi). Povoleni k citaci, bohuzel, nemam.