Level
Moderátor: j.ree
-
- Nejlepší autor trip reportů 2013 a nejlepších fotografií v trip reportu 2013
- Příspěvky: 2211
- Registrován: 29. 11. 2008, 10:56
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Palma de Mallorca
- Stav: Offline
Re: Level
Rozjezd ve Vídni:
Routes online píše:
LEVEL launches Vienna service from July 2018
By Jim Liu
Posted28 June 2018 20:05
LEVEL starting July 2018 is launching European service, initially offering 14 routes to/from Vienna. From mid-July 2018, the airline will gradually launch following routes, with 210-seater Airbus A321 aircraft.
Note on selected routes, LEVEL will be operating under VK-coded flight numbers, instead of Vueling’s VY-coded flight numbers. Specific details are being listed on Vueling/LEVEL’s website.
Service operating under VK-coded flight numbers:
Vienna – Barcelona eff 23JUL18 1 daily
Vienna – Malaga eff 30JUL18 3 weekly
Vienna – Palma Mallorca eff 17JUL18 1 daily
Vienna – Paris CDG eff 12AUG18 2 daily (Except Saturdays. 1 flight on Saturdays from 08SEP18)
Vienna – Valencia eff 12AUG18 2 weekly
Service operating under VY-coded flight numbers:
Vienna – Alicante eff 11AUG18 2 weekly
Vienna – Bilbao eff 13AUG18 3 weekly
Vienna – Dubrovnik eff 11AUG18 4 weekly
Vienna – Ibiza eff 07AUG18 3 weekly
Vienna – Larnaca eff 11AUG18 3 weekly
Vienna – London Gatwick eff 17JUL18 1 daily (2 daily from 19JUL18)
Vienna – Milan Malpensa eff 11AUG18 2 daily (1 on Saturdays)
Vienna – Olbia eff 31JUL18 3 weekly
Vienna – Venice eff 31JUL18 1 daily
Re: Level
Obecně je masivní nárůst nových linek ve Vídni v podání low-costů asi evropská událost roku... Wizz Air, LEVEL/Vueling, Laudamotion/Ryanair, případně easyJet....stále více se rozjíždějící Eurowings. K tomu mě napadají tři otázky:
1) To byla Vídeň tak dlouhodobě podhodnocená z hlediska odhadů potřeby cestování, že do teď si vystačili s Austrianem, ostatníma legacy airlines a Ryanairem v Bratislavě? A najednou se v Rakousku rozjel cestovní boom? Nebo byl rozvoj uměle bržděn přemrštěnýma poplatkama a teď letiště VIE změnilo strategii a drasticky snížilo ceny za služby?
2) Do jaký míry je to náhrada za Air Berlin/NIKI a do jaký míry je to nově vržená kapacita na trh?
3) Kam se to tam všechno vejde?
Každopádně to bude zajímavý sledovat - trochu se obávám, že vídeňská bublina může prasknout a je otázka kdo půjde první z kola ven..
Co nechápu konkrétně u LEVELu je ta roztříštěnost mezi značku LEVEL a Vueling...to se nedokážou rozhodnout kterou značku budou tlačit pro rakouský trh dopředu?
1) To byla Vídeň tak dlouhodobě podhodnocená z hlediska odhadů potřeby cestování, že do teď si vystačili s Austrianem, ostatníma legacy airlines a Ryanairem v Bratislavě? A najednou se v Rakousku rozjel cestovní boom? Nebo byl rozvoj uměle bržděn přemrštěnýma poplatkama a teď letiště VIE změnilo strategii a drasticky snížilo ceny za služby?
2) Do jaký míry je to náhrada za Air Berlin/NIKI a do jaký míry je to nově vržená kapacita na trh?
3) Kam se to tam všechno vejde?
Každopádně to bude zajímavý sledovat - trochu se obávám, že vídeňská bublina může prasknout a je otázka kdo půjde první z kola ven..
Co nechápu konkrétně u LEVELu je ta roztříštěnost mezi značku LEVEL a Vueling...to se nedokážou rozhodnout kterou značku budou tlačit pro rakouský trh dopředu?
Re: Level
Orus-x píše:1) To byla Vídeň tak dlouhodobě podhodnocená z hlediska odhadů potřeby cestování, že do teď si vystačili s Austrianem, ostatníma legacy airlines a Ryanairem v Bratislavě? A najednou se v Rakousku rozjel cestovní boom? Nebo byl rozvoj uměle bržděn přemrštěnýma poplatkama a teď letiště VIE změnilo strategii a drasticky snížilo ceny za služby?
Asi to hodně souvisí s tímhle - http://atwonline.com/government-affairs ... es-50-2018
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
Re: Level
Robert píše:Orus-x píše:1) To byla Vídeň tak dlouhodobě podhodnocená z hlediska odhadů potřeby cestování, že do teď si vystačili s Austrianem, ostatníma legacy airlines a Ryanairem v Bratislavě? A najednou se v Rakousku rozjel cestovní boom? Nebo byl rozvoj uměle bržděn přemrštěnýma poplatkama a teď letiště VIE změnilo strategii a drasticky snížilo ceny za služby?
Asi to hodně souvisí s tímhle - http://atwonline.com/government-affairs ... es-50-2018
Tohle samo o sobě to asi nevysvětluje. Píšou tam že taxa na short haulech byla 7e a sníží se ve dvou krocích po 25% = 1.75e – to asi nebude důvod proč se tam najednou roztrhl pytel s Eurowings, WizzAir, Ryanair i Level. Asi to bude mnohem víc faktorů dohromady.
Nicméně Niki měl ve Vídni něco mezi 10-20 letadly, nevím přesně, a to není úplně málo. Když si tam každej z těch lowcostů dá 3-4 mašiny, i víc, tak se tam pořád pohodlně vejdou.
Zajímavá je strategie Austrian vs Eurowings (a vs Lufthansa). CEO Lufthansy občas vypustí nějakou frázi typu "Austrian se musí víc snažit aby dokázal že má vůbec smysl obnovovat jejich dálkovou flotilu", ona i ta short haul flotila Austrianu je už dost retro. Do toho jim tam matka nasadí relativně nový mašiny Eurowings, a na německých linkách jim tam ještě posílá A320neo LH. Tak mi není úplně jasný, jaká je dlouhodobá strategie a perspektiva značky Austrian.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3160
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Level
pepa007 píše:ona i ta short haul flotila Austrianu je už dost retro.
A320 v prumeru neco pres 10 let ti prijde retro? LH a EW jsou na tom o neco malo lepe, ale ne zas tak moc.
A pak jsou samozrejme E-Jety, o hodne novejsi.
Navic interier je samozrejme zpravidla obmenovan, a taky je uplne stejny v ramci LH group (tedy krom barev). A na rozdil od LH treba ma OS FlyNet uz v cele A32F, coz muze byt pro nekoho taky dulezity faktor.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3029
- Registrován: 01. 11. 2004, 11:33
- Oblíbené typy letadel: CRJ900, A320, A346, A350, B757
- Bydliště: Olomouc
- Stav: Offline
Re: Level
Fabo píše:pepa007 píše:ona i ta short haul flotila Austrianu je už dost retro.
A320 v prumeru neco pres 10 let ti prijde retro? LH a EW jsou na tom o neco malo lepe, ale ne zas tak moc.
A pak jsou samozrejme E-Jety, o hodne novejsi.
Navic interier je samozrejme zpravidla obmenovan, a taky je uplne stejny v ramci LH group (tedy krom barev). A na rozdil od LH treba ma OS FlyNet uz v cele A32F, coz muze byt pro nekoho taky dulezity faktor.
Asi jsem měl smůlu a vždycky jsem vyžral mašinu kolem 17–18 let a internet NIKDY nefungoval U LH jsem měl naopak několikrát štěstí i na A320neo.
LH kazí průměr D-AIPA a ta série za ním, což jsou momentálně vůbec nejstarší lítající A320 na světě! Už jsem dvakrát chytl D-AIPP a na tom interiéru je to vidět, i když sedačky asi jsou novější. A internet tam nejde.
Re: Level
Robert píše:Orus-x píše:1) To byla Vídeň tak dlouhodobě podhodnocená z hlediska odhadů potřeby cestování, že do teď si vystačili s Austrianem, ostatníma legacy airlines a Ryanairem v Bratislavě? A najednou se v Rakousku rozjel cestovní boom? Nebo byl rozvoj uměle bržděn přemrštěnýma poplatkama a teď letiště VIE změnilo strategii a drasticky snížilo ceny za služby?
Asi to hodně souvisí s tímhle - http://atwonline.com/government-affairs ... es-50-2018
..nevím, jestli to s tím souvisí, ale pošlu pohled z Vídně....V centru Vídně pracuji poslední 4 roky a turistů přibývá geometrickou řadou a probíjet se cestou do práce davy turistů v kteroukoliv denní dobu je fakt o nervy...přijde den a turisté tady začnou být stejně neoblíbení jako třeba na Mallorce...
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1113
- Registrován: 08. 01. 2010, 23:17
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Brno
- Stav: Offline
Re: Level
Jenže to by Laudamotion, Wizz a nyní i Anisec/Level zaváděli linky do Vídně pro turisty ze západní Evropy - místo toho spíš zavádí low-costy do typických chartrových destinací pro koupáky. Příjde mi to, jakoby ani žádnou analýzu trhu nedělali, prostě to flákli z VIE někam k moři a hotovo.
Takže jediný z low costů, který přiváží turisty do Vídně jsou tam již déle zavedené lowcosty - typu Eurowings, Easyjet, Vueling...
Osobně nechápu, že Wizz, Laudamotion ani Anisec/Level nezavedou třeba linku z VIE do FMM. Jednoduchá analýza - když se LH group uživí (pokud jsem se díval dobře) 13 rotací denně do FRA, 9 rotací do MUC (obě bych chápal jako částečně feedovací), ale i 8x DUS, 5x STR, 2x NUE ... Proto bych se nebál otevřít 2-3x týdně linku trošku jinam - do FMM, DTM nebo FKB. Jenže místo toho to vypadá že letos přichozivší low costy do VIE jakoby právě zjistily, že lidi v Rakousku umí plavat a tak zavádějí zatím víceméně jen linky k moři.
To mi opravdu hlava nebere... Ale třeba s podzimem v Laudamotion, Wizzu a Anisecu/Levelu na to taky přijdou..
Takže jediný z low costů, který přiváží turisty do Vídně jsou tam již déle zavedené lowcosty - typu Eurowings, Easyjet, Vueling...
Osobně nechápu, že Wizz, Laudamotion ani Anisec/Level nezavedou třeba linku z VIE do FMM. Jednoduchá analýza - když se LH group uživí (pokud jsem se díval dobře) 13 rotací denně do FRA, 9 rotací do MUC (obě bych chápal jako částečně feedovací), ale i 8x DUS, 5x STR, 2x NUE ... Proto bych se nebál otevřít 2-3x týdně linku trošku jinam - do FMM, DTM nebo FKB. Jenže místo toho to vypadá že letos přichozivší low costy do VIE jakoby právě zjistily, že lidi v Rakousku umí plavat a tak zavádějí zatím víceméně jen linky k moři.
To mi opravdu hlava nebere... Ale třeba s podzimem v Laudamotion, Wizzu a Anisecu/Levelu na to taky přijdou..
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 73
- Registrován: 08. 05. 2018, 15:41
- Oblíbené typy letadel: A350
- Pohlaví: muž
- Bydliště: BTS/VIE
- Stav: Offline
Re: Level
Linteo píše:Vyuzili ste niekto akciu LEVEL 0,01 eur za letenku?
Predvčerom či kedy to bolo som kúpil Londýn a dnes Paríž na otočku keďže mi robota už viac nedovolí a sestre som kúpil Benátky a Miláno
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 414
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Level
No ty vole, ještěže jsem nekoupil před pár dny Eurowings do Alicante...
Dnes koupeno za € 0,04 toto:
Dovolená o 2 dny delší a úspora na letenkách € 545,92, me gusta!
Dnes koupeno za € 0,04 toto:
Dovolená o 2 dny delší a úspora na letenkách € 545,92, me gusta!
Re: Level
V červnu jsem koupil letenky u společnosti Level z Paříže na Martinik, od 1.10. do 8.10. Nyní mi ovšem přišel email s informací, že let z Martiniku do Paříže 8.10. se ruší (cancelled for operational reasons). a že jsem přebookovaný na let 11.10. To z důvodů časových nemohu přijmout, a tak jako druhá nabídnutá možnost je full refund. Nicméně mám již zaplacené auto a hotel na Martiniku, stejně tak let z a do Paříže. V obou případech tedy ztrácím. Navíc letím s přítelkyní takže ty ztráty nejsou zanedbatelné. Jaké jsou možnosti tohle řešit? Chci zavolat na tu jejich infolinku ale rád bych předtím měl nějaké informace na co mám právo a na co ne. Děkuji za rady