Digitální zápisník letů

MEA
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1884
Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
Pohlaví: muž
Bydliště: Svet
Stav: Offline

Re: Digitální zápisník letů

Příspěvek od MEA »

Ahoj! tak je to urcite lepsie, moje poznatky su este nasledovne:

- pri dvojmiestnych vetronoch mi nejde dat "nature of the flight", vzdialenost v km, task a tie veci
- ak dam dva lety za den, zarata cas od prveho startu po posledne pristatie, ten cisty cas letu ale moze byt kratsi - prestoje na zemi, bud sa tam da dodat okienko na "total flight time daily" alebo sa to musi vyplnit separatne
- ak scrollujem myskou pri casovych udajoch v okienku time, beha to moc rychlo, tazko trafit presnu cislicu
- pri sumari a exporte do pdf chyba casovy sumar hodin, kilometrov atd (vela pilotov chce elektronicky zapisnik najma preto, aby nemuseli stracat cas ratanim hodin a minut za nejake obdobie
- v pdf takisto nezobrazuje veci ako nature of the flight, km, task type atd...

ak este nieco bude, poviem. Inak sa mi to zda fajn a drzim tomu palce, len treba vychytat este tieto mysicky chybicky...


jakub.smolik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 13. 11. 2022, 14:29
Stav: Offline

Re: Digitální zápisník letů

Příspěvek od jakub.smolik »

Ahoj, děkuji za reakci!
- pri dvojmiestnych vetronoch mi nejde dat "nature of the flight", vzdialenost v km, task a tie veci
Možnost zadávat volby pro větroně (Distance, Task Shape, Type of Task, Launch, Nature of Flight) se odemkne, pokud je v kategorii letounu zadán větroň.
Pro vícečlenné posádky je tedy nutné zadat Aircraft Category => Glider a Crew Type => Dual Pilot. "Options For Gliders" pak zústávají aktivní a je možné je editovat.
- ak dam dva lety za den, zarata cas od prveho startu po posledne pristatie, ten cisty cas letu ale moze byt kratsi - prestoje na zemi, bud sa tam da dodat okienko na "total flight time daily" alebo sa to musi vyplnit separatne
Každý let (od vzletu po plné přistání) je skutečně třeba zadávat zvlášť. Volby pro zadání počtu vzletů a přistání v rámci jednoho letu cílí na piloty motorových letounů při provádění manévru Touch And Go.
- ak scrollujem myskou pri casovych udajoch v okienku time, beha to moc rychlo, tazko trafit presnu cislicu
Vlastnosti formulářových polí, tedy i pole pro zadávání času, závisí na použitém prohlížeči. Každý prohlížeč implementuje těmto prvkům vlastní charakteristiky. V některých případech nemusí být ovládání uživatelsky komfortní, na úrovni aplikace samotné však nelze ovlivnit. Tento efekt je možné eliminovat zadáním hodnot ručně pomocí klávesnice.
- pri sumari a exporte do pdf chyba casovy sumar hodin, kilometrov atd (vela pilotov chce elektronicky zapisnik najma preto, aby nemuseli stracat cas ratanim hodin a minut za nejake obdobie
- v pdf takisto nezobrazuje veci ako nature of the flight, km, task type atd...
V zápatí tabulky s výpisem uložených letů je zobrazen údaj o počtu právě vypsaných záznamů a jejich celkový letový čas (s užitím filtrů nebo bez). Další statistická data jsou k nalezení na úvodní kartě aplikace. S uvedením širších statistik se do budoucna počítá tak, aby apikace přinášela uživatelům maximální možný užitek.

Srtuktura PDF výstupu je v současné době skutečně nevyhovující. Kompletní přepracování bude stěžejním předmětem připravované aktualizace.

Ještě jednou děkuji za inspirativní připomínky a doufám, že se naleznou piloti, kterým aplikace přinese užitek.

Odpovědět