Ahoj, rad bych si udelal pilotni prukaz na vrtulnik (PPL, CPL). Jsem ze Stredoceskeho kraje, pobliz mam leteckou skolu Fly for fun, zajimalo by me, jestli by mi na ne nekdo mohl dat nejake reference. Jde mi predevsim nejen o uspesne slozeni zkousek, ale hlavne o uspesnost pri potencialnich budoucich pohovorech. Pripadne idealne o moznost pracovat nejakou formou castecne uz pri time buildingu na CPL (pokud by to bylo mozne). Idealne bych v budoucnu chtel letat pod LZS a chtel bych se tedy uz od zacatku zacit ucit u nekoho, kdo mi da spravne teoreticke a prakticke zaklady a idealne kdo ma uspesne absolventy po dokonceni vycviku na trhu prace a po ziskani hodin i u LZS. Z tohoto duvodu ted zvazuji i spolecnost DSA, kterou mam vsak trochu z ruky. Proto bych rad znal vase zkusenosti s leteckymi skolami a jestli se vyplati za vycvikem napr. 2 hodiny dojizdet. Trochu se bojim, abych neskoncil s kvalifikaci, ktera ale v realnem zivote nebude potencialnoho zamestnavatele zajimat.
Druhou otazku bych mel ke zdravotni zpusobilosti 1.tridy. Jake jsou prekazky, kvuli kterym by bylo mozne neprojit, jedna se napr. o noseni bryli?
Diky za pomoc
Jak se stat profesionalnim pilotem vrtulniku
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 422
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Jak se stat profesionalnim pilotem vrtulniku
Připrav si fakt hooodně peněz a smiř se s tím, že budeš brát šede měsíčně... Na jedničku jsou brýle ok. Hezky to měl popsané na svém webu Melechovský.
Re: Jak se stat profesionalnim pilotem vrtulniku
Je mi jasne, ze vycvik bude nakladny. Muzu se zeptat, vyse uvadeny plat byl bran v cistem, nebo hrubem? Jak se vyviji ohodnoceni s praxi? A myslite si, ze do budoucna se platy budou priblizovat pilotum letadel, jestli bude ubyvat lidi vyskolenych v AČR nebo PČR, prechazejicich do soukromeho sektoru, kteri si vycvik hradit nemuseli?
Primarne bych byl rad za doporuceni letecke skoly.
Jak je to s nalety v zahranici? Je mozne se v ramci vycviku na necem takovem domluvit a pres leteckou skolu zaridit? Asi bych sel predevsim cestou co nejvice snizit naklady na time building, ale premyslim, jestli pomuze zahranicni zkusenost pri vyberovem rizeni? Kolik hodin by to alespon muselo byt, aby to bylo relevantni?
Diky
Primarne bych byl rad za doporuceni letecke skoly.
Jak je to s nalety v zahranici? Je mozne se v ramci vycviku na necem takovem domluvit a pres leteckou skolu zaridit? Asi bych sel predevsim cestou co nejvice snizit naklady na time building, ale premyslim, jestli pomuze zahranicni zkusenost pri vyberovem rizeni? Kolik hodin by to alespon muselo byt, aby to bylo relevantni?
Diky
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 422
- Registrován: 14. 01. 2018, 11:42
- Oblíbené typy letadel: 787
- Pohlaví: muž
- Bydliště: LKTB
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Jak se stat profesionalnim pilotem vrtulniku
Já jsem fixed-wing, takže školu na vrtáky ti doporučit nemůžu... Jak se vyvine do budoucna trh práce v letectví je jedna velká neznámá. Každopádně se mezi vrtulníkáři tradovalo, že dokud nemáš nálet 1.000 hod, nikdo tě nezaměstná. Při dnešních cenách to je něco kolem 10 mio. Timebuilding v zahraničí je určitě super zkušenost, ale nezapomeň na limitaci licencí PPL - nesmíš létat za peníze, max. za podíl na nákladech...