Aerojob

Odpovědět
Jaime
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 29. 08. 2017, 10:47
Stav: Offline

Aerojob

Příspěvek od Jaime »

Dobrý den,
jak je z názvu patrné, rád bych tu prodiskutoval pár cest do kokpitu, zejména pak Aerojob. Momentálně přede mnou stojí rozhodnutí, co dál a já bych rád slyšel názor zkušených matadorů. ČVUT/VUT ? četl jsem tu pár článků a reakcí a zdá se, že to není úplná nutnost při výběru k aerolinkám. Navíc si nedokážu představit, kde studenti oboru Profesionální pilot berou peníze, pochybuji totiž že pracují při studiu, to mi přijde na ČVUT poměrně obtížné. Má vize je taková, že půjdu pracovat a postupně při probíhajícím zaměstnání "prodělám" vše od PPL(A) až po obchoďáka a ATPL zkoušek bez typovky a zkusím to u ČSA. Také mě napadl Ryanair APC program, do kterého se nově může přihlásit i člověk, který neabsolvoval let. školu vybranou Ryanairem a v tento okamžik přichází na scénu právě Aerojob, který je jedním z těchto škol. Uvědomuji si, že Aerojob mi nic nezaručí, ale bude při výběrovém řízení hrát roli jméno této společnosti, i když už zjevně není potřeba výcvik provádět pod jeho křídly, aby se člověk mohl ucházet o RYR APC program? Měl bych tedy raději vše dělat na vlastní pěst nebo vše absolvovat pod záštitou Aerojobu? Takhle to vše zní samozřejmě jednoduše, ale osobně se domnívám, že i kdybych se dostal až k ucházení o typovku u ČSA nebo RYR, s radostí by mě poslali do háje po tom co uvidí člověka se středoškolským vzděláním, bez typovky, vedle dalších kteří mají patřičné vzdělání a pár přátel kteří by je doporučili. Teda alespoň já bych takového člověka nevzal. Chtěl bych proto poprosit o radu, která cesta bude ta nejméně trnitá a co si myslíte o Aerojobu a jak se dá výcvik stíhat při práci.
Předem díky za reakce( i za ty typu: na létání radši zapomeň [-X )
Jaime :)


Filisipi
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 215
Registrován: 09. 11. 2012, 19:11
Oblíbené typy letadel: B748, Dash8 - Q400NG
Pohlaví: muž
Bydliště: Seoul, GMP + ICN
Stav: Offline

Re: Aerojob

Příspěvek od Filisipi »

Při ČVUT (pokud se bavíme tedy o FD) se dá pracovat v pohodě. Tam spíš nebudeš stíhat kvůli zkouškám na piloťák než kvůli čvutu. A vut...je vut. Brno je fajn, ale s tou nevýhodou, že je v Brně.

Jaime
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 29. 08. 2017, 10:47
Stav: Offline

Re: Aerojob

Příspěvek od Jaime »

Opravdu se dá stíhat zaměstnání při prezenční formě studia na ČVUT? Ano jistě pardon, mluvíme tu o Fakultě dopravní obor prof. pilot. Znamená to tedy, že je možnost nastavení individuálního rozvrhu, tak aby člověk u toho mohl pracovat? Jinak si totiž ani nedokážu představit možnosti financování při probíhajícím studiu.

jencik
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 825
Registrován: 23. 03. 2014, 15:03
Bydliště: SIN
Stav: Offline

Re: Aerojob

Příspěvek od jencik »

Dajme tomu 3.-5. rocnik sa uz pracovat da, poznam viacero ludi, ktori pri FD uz stihali nieco robit, ale prve dva roky velmi nie, maju tam asi 10 predmetov kazdy semester a na vacsine povinnu dochadzku, fyzika a matika tiez nie su uplne najlahsie a tie musi absolvovat kazdy.


Odpovědět