Type Rating 737
"Jinak ne všichni za tím jdou kvůli penězům a přepočítávají zda se jim to vyplatí.To je pro tebe asi nepochopitelný" -- to me trochu urazis... nejsem zadnej zlatokop jako 90% v Ziline nebo na CVUT. To je ale jinam. Kdyz uz nekdo chce udelat takovou blbost a zaplatit si typovku z pujcenejch penez, a nebavil sem se o tobe ale obecne, tak by si mel umet spocitat jestli mu zbyde na jidlo.
Me to je jedno Si ty svy prachy klidne vyhod z okna, vyjde to totiz uplne nastejno Konec.
Me to je jedno Si ty svy prachy klidne vyhod z okna, vyjde to totiz uplne nastejno Konec.
Myslím, že dnes si dělat typovku na B737 je opravdu na nic, i když budeš mít typovku, tak bez praxe a praxe na jetech tě nikdo nezaměstná ani na západ ani na východ od nás. V USA bez náletu 1500 nedostaneš ani pojistku a když tam příjdeš bez praxe dělat typovku na jeta tak na tebe budou koukat jako na blázna, V TVS je přetlak Fišer krachnul a CSA má dost nejasnou budoucnost a lidí víc než potřebuje. Chce to hledat praxi na turbopropech honit IFR hodiny a čekat až se to zlepší. Pak když příjdeš na konkurz a ukážeš v zápisníku IFR hodiny tak máš šanci. Tuhle cestu za posledních deset let prošlo hodně českých letců.
to fl410: asi tak nejak.
to Ondras: viz posledni prispevek od FL410 a kdyz nevyjde turboprop, kde uz je taky kvuli soucasne situaci preplneno tak instruktor taky neni k zahozeni. Podle me opravdu plati, ze v budoucnu uspeje jenom ten, kdo bude mit naletane hodiny. Protoze 200 hodinovych pilotu je cim dal tim vic a tim roste i konkurence.
Typovky na turbopropy se pohybuji radove 180000 coz je snesitelne. Na druhou stranu je potreba si uvedomit, ze je takticke aby financni prostredky smerovali od provozovatele k tobe nez naopak. Budou si pak davat vetsi pozor aby si byl vyuzivanej, kdyz v tobe budou mit penize.
Změněno uživatelem - elvis na 06/02/2006 17:335
to Ondras: viz posledni prispevek od FL410 a kdyz nevyjde turboprop, kde uz je taky kvuli soucasne situaci preplneno tak instruktor taky neni k zahozeni. Podle me opravdu plati, ze v budoucnu uspeje jenom ten, kdo bude mit naletane hodiny. Protoze 200 hodinovych pilotu je cim dal tim vic a tim roste i konkurence.
Typovky na turbopropy se pohybuji radove 180000 coz je snesitelne. Na druhou stranu je potreba si uvedomit, ze je takticke aby financni prostredky smerovali od provozovatele k tobe nez naopak. Budou si pak davat vetsi pozor aby si byl vyuzivanej, kdyz v tobe budou mit penize.
Změněno uživatelem - elvis na 06/02/2006 17:335