Letové poplatky

Odnem
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 130
Registrován: 22. 09. 2003, 23:37
Stav: Offline

Letove poplatky

Příspěvek od Odnem »

Nicmene at to bylo jak chce dosmrti budu tvrdit ze hlavni dil viny ma ridici na oblasti. Ten porusil snad vsechno co se da porusit. Ale kazdy kdo se v letectvi trochu vyzna musi potvrdit ze za kazdou katastrofou stoji mnoho spolupusobicich pricin.

To Josef
muzes me prosim trochu poinformovat jak dopadlo setreni nehody toho Avra pri VOR DME priblizeni do ZHR asi tak pred dvema roky. V tisku sem se docetl pouze nesmysly. Zajimalo by me zvalste jestli nastala zmena v protihlikovych postupech z nemecke strany. To jak to fungovalo je normalni hazard.


Josef
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 285
Registrován: 23. 01. 2003, 14:27
Stav: Offline

Letove poplatky

Příspěvek od Josef »

To Odnem: souhlas. Urcite nejvetsi podil tam byl od ATC. Ale pises to velmi spravne. Spolupusobicich pricin tam bylo vice.
VORDME 28: ano, ted se sice pouziva dokonce casteji, nebot omezeni z nemecke strany je vetsi, ale: pokud je VIS pod 4km, nebo cloud base pod 1200ft (mereno asi 2NM od drahy 28 ve smeru priblizeni) vzdy se otevre draha 14 nebo 16. To je vcelku rozumne, za te VIS se tam da dobre dokoncit priblizeni.
Omezeni jsou ted vetsi, draha 28 se pouziva o vikendech nebo public holidays v Nemecku od 20,00 do 09,00. Vsedni dny od 21,00 do 08,00. Byl tam natlak od Nemcu o jeste vetsi omezeni, ale prozatim to bylo odsunuto. Samozrejme, jsou zde vyjimky, jestli RWY 28 nevyhovuje kvuli performance, draha 14, ci 16 bude umoznena, ale za cenu dost dlouheho vyckavani. I tak je to pro LSZH velke omezeni a VELMI to zneprijemnuje zivot aerolinkam, ktere tam letaji a take ATC.
Crash AVRO: oficialne pripad neni jeste uzavren.

Josef

Odnem
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 130
Registrován: 22. 09. 2003, 23:37
Stav: Offline

Letove poplatky

Příspěvek od Odnem »

Asopon nachrtite v holdu hodiny ke slovairu :-) Ohledne eproucniku kteri ridi provoz v TMA Curych musim rict ze jsou to proste machri kez by to takhle fungovalo unas.

Kdyz je takova situace v Curychu neuvazuje se dovybaveni drahy 28 ILSem. Kdyz to slo unas (RWY06 LKPR) tak se divim ze bohati svycari furt nic nebo tomu brani nejaka brutalni prekazka.

Josef
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 285
Registrován: 23. 01. 2003, 14:27
Stav: Offline

Letove poplatky

Příspěvek od Josef »

To Odnem: eproucnici v ZRH jsou fakt machri. Dokonce jsou ochotni i pomoci pri obletavani Cb, kde pouzivaji i primarni radar na mraky. Nevim jak ted, ale drive v PRG to tak nebylo.
Na ILS 28 se pracuje, ale problem jsou prekazky v ochrannych sektorech. Jinak uz tam probehlo i zaletavani, ale asi je vse hodne daleko. Spise se uvazuje o LOCDME na drahu 34.

Josef

Odnem
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 130
Registrován: 22. 09. 2003, 23:37
Stav: Offline

Letove poplatky

Příspěvek od Odnem »

V Praze to bohuzel zalezi na iniciative toho ktereho ridiciho. Ovsem nedomnivam se jestli je primarni radar ktery je v Praze k dispozici v pripadech kdy je nutne obletavat male jadra ten nejvhodnejsi. Nicmene pokud si nekdo vyzada zmenu kurzu "for avioiding" tak nepochybuji ze mu ridici vyjde vstric. Velke vyznamne plus prazske eprouci patri za ruzne radarove shortcuty at uz pri priletech nebo odletech.


FlightDetent
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1007
Registrován: 20. 04. 2003, 13:11
Stav: Offline

Letove poplatky

Příspěvek od FlightDetent »

<BLOCKQUOTE id=quote><font size=1 face="Verdana, Arial, Helvetica" id=quote>quote:<hr height=1 noshade id=quote>Velke vyznamne plus prazske eprouci patri za ruzne radarove shortcuty at uz pri priletech nebo odletech. <hr height=1 noshade id=quote></BLOCKQUOTE id=quote></font id=quote><font face="Verdana, Arial, Helvetica" size=2 id=quote>

No, uprimne receno, u tech priletu by mnoha pripadech trochu mene znamenalo vyznamne vice... ale to by zrejme chtelo vlastni thread, byl by zajem?


Odpovědět