To A.J. Scandall:
Ospravedlnujem sa, ze musim byt trochu osobny, ale:
1:/ uz v prvej replike som vyjadril nazor, ze ci posadka nemohla reagovat skor - myslim tym reakciu pilota !!! - nie ladu !!!
nemyslim ani na poruchu motora !!! Este dnes sa cudujem, ze na 55 minutovom lete sa vinou nepozornosti moze stat takato mimoriadna udalost. Ak by to bolo pri lete, ktory trva 14 hodin, mozno by som bol tolerantnejsi, ale sustredit sa na necelu hodinku...
2./ vzdy som povazoval technicku poruchu sucasne oboch motorov za malopravdepodobnu - a pokial sa nemylim, tak sa to potvrdilo. Lad bol sekundarna pricina, poskodil oba motory, ale nevznikol chybou lietadla, ale chybou jeho obsluhy.
3:/ Prosim Ta, "experta a majstra sveta" chap sportovo, tak ako ja beriem to "samonasieranie". Som rad, ze sme sa dozvdeli pricinu havarie a naopak som nerad, ze sa to vobec stalo, pretoze sa to stat nemuselo. A prave preto nema vyznam, aby sme pouzivali zbytocne invektivy, ktore patria skor do 4. cenovej kategorie...
S priatelskym pozdravom a prianim vsetkeho najlepsieho
Stano
Pristani na bricho F70 OE-LFO 4.1.04
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 149
- Registrován: 13. 08. 2003, 00:58
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
Pristani na bricho F70 OE-LFO 4.1.49
Sice to sem nepatří, ale název vhodného podfóra jsem nenašel. Dotaz na piloty: v jakých případech se za letu vypouští (nebo upouští?) palivo? Vypouští se celé zbytkové množství nebo jen nějaká daná část? Jak dlouho před přiblížením k bodu, kvůli kterému se vypouštělo? Díky za případné objasnění.
Pristani na bricho F70 OE-LFO 4.1.50
infoair:nejdřív musíš mít letadlo,které tento systém má (většinou jsou to velké dálkové stroje)....vypouští se proto aby se dostal do povolené přistávací hmotnosti.