Platy pilotů

aviateur
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 66
Registrován: 17. 04. 2007, 19:04
Bydliště: PRG/LKPR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Platy pilotů

Příspěvek od aviateur »

nevíte kolik berou piloti čsa ale i jiných cizích aerolinek,když už výcvik stojí milion a práce pilota je časově i fyzicky náročná...


dracoola
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 823
Registrován: 13. 08. 2006, 07:57
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: platy pilotů

Příspěvek od dracoola »

aviateur píše:nevíte kolik berou piloti čsa ale i jiných cizích aerolinek,když už výcvik stojí milion a práce pilota je časově i fyzicky náročná...



:D :D :D Neboj,berou dost... :D :D :D

aviateur
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 66
Registrován: 17. 04. 2007, 19:04
Bydliště: PRG/LKPR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: platy pilotů

Příspěvek od aviateur »

dracoola píše:
aviateur píše:nevíte kolik berou piloti čsa ale i jiných cizích aerolinek,když už výcvik stojí milion a práce pilota je časově i fyzicky náročná...



:D :D :D Neboj,berou dost... :D :D :D
to je široký pojem :D

dracoola
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 823
Registrován: 13. 08. 2006, 07:57
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: platy pilotů

Příspěvek od dracoola »

aviateur píše:
dracoola píše:
aviateur píše:nevíte kolik berou piloti čsa ale i jiných cizích aerolinek,když už výcvik stojí milion a práce pilota je časově i fyzicky náročná...



:D :D :D Neboj,berou dost... :D :D :D
to je široký pojem :D


Nejde to obecne urcit ale v rozmezi 45-210 tis./mesicne podle toho na cem a kde sedi... :)

BB
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1211
Registrován: 28. 02. 2003, 13:19
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: platy pilotů

Příspěvek od BB »

aviateur píše: práce pilota je časově i fyzicky náročná...

náročná bezesporu ano, ale neřekla bych, že zrovna v těchto dvou směrech


Ondras
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 353
Registrován: 09. 02. 2003, 20:13
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: platy pilotů

Příspěvek od Ondras »

BB píše:
aviateur píše: práce pilota je časově i fyzicky náročná...

náročná bezesporu ano, ale neřekla bych, že zrovna v těchto dvou směrech


myslíš že je časově nenáročná :?:

dracoola
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 823
Registrován: 13. 08. 2006, 07:57
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: platy pilotů

Příspěvek od dracoola »

Ondras píše:
BB píše:
aviateur píše: práce pilota je časově i fyzicky náročná...

náročná bezesporu ano, ale neřekla bych, že zrovna v těchto dvou směrech


myslíš že je časově nenáročná :?:


BB chtela jen rict ze to slovni spojeni je takhle divne postaveny,jako kdyby to spis sedelo na delnika kterej dela 24h/denne :)

Skytravel
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 346
Registrován: 05. 06. 2006, 15:55
Bydliště: Koucourkov
Stav: Offline

Příspěvek od Skytravel »

ja bych rekl ze oboji, pokud delas 4 lety zaden a jdes z prace do prace :?

Phantomski
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 94
Registrován: 13. 02. 2007, 11:44
Bydliště: UK
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Phantomski »

Doplním jednu příjemnou stránečku (a celkem udržovanou) o tom, jak to chodí ve světě (zejména UK).
http://www.futureairlinepilot.com/salaries.html
Na tom webu je i plno dalších informací a srovnání, stojí za to to projít.

FlightDetent
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1007
Registrován: 20. 04. 2003, 13:11
Stav: Offline

Příspěvek od FlightDetent »

Nevim. Stranka je datovana 2003, platy z roku 2004 a nekolik malo update z 2005. To se me az tak prilis aktualni nezda. Zkuste radeji http://www.ppjn.com/

Phantomski
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 94
Registrován: 13. 02. 2007, 11:44
Bydliště: UK
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Phantomski »

Jsou tam i údaje z 2007. PPJN měli, u věcí kde jsem znal skutečný stav, zavádějící informace, ale koukám že už to mají červeně ;)
FAP mi taky zejména u UK aerolinek přišlo jako víc "insider" info a PPJN spíš z webu (což má obecně k realitě celkem daleko). Ale teď už to vypadá velmi dobře.
Takže ano, rovněž důležitý zdroj, díky.

FlightDetent
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1007
Registrován: 20. 04. 2003, 13:11
Stav: Offline

Příspěvek od FlightDetent »


FlightDetent
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1007
Registrován: 20. 04. 2003, 13:11
Stav: Offline

Příspěvek od FlightDetent »

Phantomski píše:PPJN měli, u věcí kde jsem znal skutečný stav, zavádějící informace, ale koukám že už to mají červeně ;)
Cervene je to proto, ze to je nova informace na listu spolecnosti, a nova je proto ze se zrovna tady nekdo zaklinal vecmi, ktere nebyly pravda, ale podle PPJN. Tak jsem to opravil. Ovsem blbe, protoze zrovna tyto udaje by mely byt v jinem policku. Ses na rade. :D

sirinx
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 86
Registrován: 21. 09. 2006, 07:51
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od sirinx »

Ne uplne on topic, uznavam, ale nechce se mi kvuli takovemu lame dotazu zakladat novy thread.

Da se rict, ze nove prijaty pilot u CSA (pro jednoduchost rekneme bez predchozich komercnich zkusenosti) s vysokou pravdepodobnosti skonci nejprve na jATRu? Nebo to zalezi na aktualnich potrebach?

Jak je zajisteno, ze bude dost lidi na pozici cpt ATR? (tipuju penezma :-) Protoze ... nechci se opravdu nikoho dotknout, ale na miste takoveho pilota bych se nemohla dockat, az zacnu litat s tricet let starym B737 :-)

Ian
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 154
Registrován: 08. 07. 2006, 19:19
Stav: Offline

Příspěvek od Ian »

ČSA ATR a 737 pro nového pilota nerozlišují. Řídí se to potřebou společnosti, ale pilot může dostat vybrat, pokud je potřeba obojí. Na nějakém fóru se to už probíralo, akorát nevím kde :).


Odpovědět