Platy pilotů
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 66
- Registrován: 17. 04. 2007, 19:04
- Bydliště: PRG/LKPR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Platy pilotů
nevíte kolik berou piloti čsa ale i jiných cizích aerolinek,když už výcvik stojí milion a práce pilota je časově i fyzicky náročná...
Re: platy pilotů
aviateur píše:nevíte kolik berou piloti čsa ale i jiných cizích aerolinek,když už výcvik stojí milion a práce pilota je časově i fyzicky náročná...
Neboj,berou dost...
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 66
- Registrován: 17. 04. 2007, 19:04
- Bydliště: PRG/LKPR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: platy pilotů
to je široký pojemdracoola píše:aviateur píše:nevíte kolik berou piloti čsa ale i jiných cizích aerolinek,když už výcvik stojí milion a práce pilota je časově i fyzicky náročná...
Neboj,berou dost...
Re: platy pilotů
aviateur píše:to je široký pojemdracoola píše:aviateur píše:nevíte kolik berou piloti čsa ale i jiných cizích aerolinek,když už výcvik stojí milion a práce pilota je časově i fyzicky náročná...
Neboj,berou dost...
Nejde to obecne urcit ale v rozmezi 45-210 tis./mesicne podle toho na cem a kde sedi...
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1211
- Registrován: 28. 02. 2003, 13:19
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: platy pilotů
aviateur píše: práce pilota je časově i fyzicky náročná...
náročná bezesporu ano, ale neřekla bych, že zrovna v těchto dvou směrech
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 353
- Registrován: 09. 02. 2003, 20:13
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Re: platy pilotů
BB píše:aviateur píše: práce pilota je časově i fyzicky náročná...
náročná bezesporu ano, ale neřekla bych, že zrovna v těchto dvou směrech
myslíš že je časově nenáročná
Re: platy pilotů
Ondras píše:BB píše:aviateur píše: práce pilota je časově i fyzicky náročná...
náročná bezesporu ano, ale neřekla bych, že zrovna v těchto dvou směrech
myslíš že je časově nenáročná
BB chtela jen rict ze to slovni spojeni je takhle divne postaveny,jako kdyby to spis sedelo na delnika kterej dela 24h/denne
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 94
- Registrován: 13. 02. 2007, 11:44
- Bydliště: UK
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Doplním jednu příjemnou stránečku (a celkem udržovanou) o tom, jak to chodí ve světě (zejména UK).
http://www.futureairlinepilot.com/salaries.html
Na tom webu je i plno dalších informací a srovnání, stojí za to to projít.
http://www.futureairlinepilot.com/salaries.html
Na tom webu je i plno dalších informací a srovnání, stojí za to to projít.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1007
- Registrován: 20. 04. 2003, 13:11
- Stav: Offline
Nevim. Stranka je datovana 2003, platy z roku 2004 a nekolik malo update z 2005. To se me az tak prilis aktualni nezda. Zkuste radeji http://www.ppjn.com/
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 94
- Registrován: 13. 02. 2007, 11:44
- Bydliště: UK
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Jsou tam i údaje z 2007. PPJN měli, u věcí kde jsem znal skutečný stav, zavádějící informace, ale koukám že už to mají červeně
FAP mi taky zejména u UK aerolinek přišlo jako víc "insider" info a PPJN spíš z webu (což má obecně k realitě celkem daleko). Ale teď už to vypadá velmi dobře.
Takže ano, rovněž důležitý zdroj, díky.
FAP mi taky zejména u UK aerolinek přišlo jako víc "insider" info a PPJN spíš z webu (což má obecně k realitě celkem daleko). Ale teď už to vypadá velmi dobře.
Takže ano, rovněž důležitý zdroj, díky.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1007
- Registrován: 20. 04. 2003, 13:11
- Stav: Offline
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1007
- Registrován: 20. 04. 2003, 13:11
- Stav: Offline
Cervene je to proto, ze to je nova informace na listu spolecnosti, a nova je proto ze se zrovna tady nekdo zaklinal vecmi, ktere nebyly pravda, ale podle PPJN. Tak jsem to opravil. Ovsem blbe, protoze zrovna tyto udaje by mely byt v jinem policku. Ses na rade.Phantomski píše:PPJN měli, u věcí kde jsem znal skutečný stav, zavádějící informace, ale koukám že už to mají červeně
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 86
- Registrován: 21. 09. 2006, 07:51
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Ne uplne on topic, uznavam, ale nechce se mi kvuli takovemu lame dotazu zakladat novy thread.
Da se rict, ze nove prijaty pilot u CSA (pro jednoduchost rekneme bez predchozich komercnich zkusenosti) s vysokou pravdepodobnosti skonci nejprve na jATRu? Nebo to zalezi na aktualnich potrebach?
Jak je zajisteno, ze bude dost lidi na pozici cpt ATR? (tipuju penezma :-) Protoze ... nechci se opravdu nikoho dotknout, ale na miste takoveho pilota bych se nemohla dockat, az zacnu litat s tricet let starym B737 :-)
Da se rict, ze nove prijaty pilot u CSA (pro jednoduchost rekneme bez predchozich komercnich zkusenosti) s vysokou pravdepodobnosti skonci nejprve na jATRu? Nebo to zalezi na aktualnich potrebach?
Jak je zajisteno, ze bude dost lidi na pozici cpt ATR? (tipuju penezma :-) Protoze ... nechci se opravdu nikoho dotknout, ale na miste takoveho pilota bych se nemohla dockat, az zacnu litat s tricet let starym B737 :-)