VUT Brno - Profesionální pilot - názory na tento nápad:
2blanikpilot: nedramatizuj to, ano je to náročné chodit do školy, dělat pilotní výcvik a u toho i něco málo vydělat, ale když není zbytí, tak to musí jít...ano, je trend dávat přednost pilotům s typovkou, ale v ČSA například tenhle trend ještě nenastal a věřím že jen tak nenastane. Pak by se dopravní lítání stalo ještě daleko méňě dosažitelné pro běžné holky a kluky Navíc se zase po nějaké době situace v ČR vyvinula tak, že je poptávkach po pilotech..
na udržení PPL ( v tomto případě SEPu), na které Ti stačí tuším nálet 10h solo a hodina s instruktorem v období 2let po které platí, a pak je Ti SEP prodloužen automaticky na další 2roky, jinak je to přezkoušení s examinatorem.
na udržení PPL ( v tomto případě SEPu), na které Ti stačí tuším nálet 10h solo a hodina s instruktorem v období 2let po které platí, a pak je Ti SEP prodloužen automaticky na další 2roky, jinak je to přezkoušení s examinatorem.
2 dell
Kdepak, už i ČSA kouká po pilotech s typovkama.
Přesněji řečeno: "Viceprezident pro letový provoz a výkonný ředitel letových posádek mohou přednostně rozhodnout o přijetí pilota, držitele potřebné platné typové kvalifikace." Rozuměj přednostně vůči pořadí wait listu.
Jojo, asi to bude chtít opravdu sehnat někde pár kaček.
Kdepak, už i ČSA kouká po pilotech s typovkama.
Přesněji řečeno: "Viceprezident pro letový provoz a výkonný ředitel letových posádek mohou přednostně rozhodnout o přijetí pilota, držitele potřebné platné typové kvalifikace." Rozuměj přednostně vůči pořadí wait listu.
Jojo, asi to bude chtít opravdu sehnat někde pár kaček.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 15
- Registrován: 25. 10. 2007, 12:57
- Stav: Offline
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 15
- Registrován: 25. 10. 2007, 12:57
- Stav: Offline
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 15
- Registrován: 25. 10. 2007, 12:57
- Stav: Offline
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 15
- Registrován: 25. 10. 2007, 12:57
- Stav: Offline
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 15
- Registrován: 25. 10. 2007, 12:57
- Stav: Offline
Re: VUT Brno - Profesionální pilot - názory na tento nápad:
Zdravím, tak už to po letech dolehlo i na mě (jé, já byl tak v osmičce základky, když jsem sem začal chodit, a teď mám dva týdný na podání přihlášky na VŠ )
Objevil jsem, že obor Profesionální pilot je i na VUT Brno, je to taky integrovaný kurz, koukám, že vyžadují PPL před nástupem do druháku?
ČVUT by pro mě byla samozřejmě lepší varianta, už jen proto, že do Prahy to mám 45 minut (a mohl bych bydlet doma) a do Brna v lepším případě (EuroCity) dvě hodiny u normálních rychlíků pak 2:45, ale zase na ČVUT.
Ale v Praze berou tak 23 (přišlo jich loni kolem 35), příjmačky z matiky, fyziky a angličtiny a před příjmačkama chtějí vyšetření z ULZ - což je hoooodně drahá sranda, kdežto na VUT mají společný prvák a tam berou bez příjmaček do celkového průměru ze střední do 1,7 já mám neuvěřitelných 1,69 a pak se to nějak dělí do profesních oborů. Napíšu pak ještě někomu z té školy, jaká je šance se tam dostat.
Já nejsem moc na matiku, fyziku (vlastně v tom od prváku sbírám 4ky na vysvědčení), angličtina mi problémy nedělá, snad ani praktický výcvik nebude (i když autoškola - to byl boj )
Když jsem dneska objevil to VUT, tak si říkám, že bych navštívil ULZ, měl v ruce zdravotní potvrzení (a nebo taky ne a bylo by rozhodnuto), dal přihlášky na obě, ČVUT priorita, když se nedostanu (nebo spíš "až se nedostanu"), tak by mě na průměr měli vzít do Brna, PPL můžu dělat v Kolíně o víkendech a je to zase reálnější!
Co myslíte vy?
Objevil jsem, že obor Profesionální pilot je i na VUT Brno, je to taky integrovaný kurz, koukám, že vyžadují PPL před nástupem do druháku?
ČVUT by pro mě byla samozřejmě lepší varianta, už jen proto, že do Prahy to mám 45 minut (a mohl bych bydlet doma) a do Brna v lepším případě (EuroCity) dvě hodiny u normálních rychlíků pak 2:45, ale zase na ČVUT.
Ale v Praze berou tak 23 (přišlo jich loni kolem 35), příjmačky z matiky, fyziky a angličtiny a před příjmačkama chtějí vyšetření z ULZ - což je hoooodně drahá sranda, kdežto na VUT mají společný prvák a tam berou bez příjmaček do celkového průměru ze střední do 1,7 já mám neuvěřitelných 1,69 a pak se to nějak dělí do profesních oborů. Napíšu pak ještě někomu z té školy, jaká je šance se tam dostat.
Já nejsem moc na matiku, fyziku (vlastně v tom od prváku sbírám 4ky na vysvědčení), angličtina mi problémy nedělá, snad ani praktický výcvik nebude (i když autoškola - to byl boj )
Když jsem dneska objevil to VUT, tak si říkám, že bych navštívil ULZ, měl v ruce zdravotní potvrzení (a nebo taky ne a bylo by rozhodnuto), dal přihlášky na obě, ČVUT priorita, když se nedostanu (nebo spíš "až se nedostanu"), tak by mě na průměr měli vzít do Brna, PPL můžu dělat v Kolíně o víkendech a je to zase reálnější!
Co myslíte vy?
Re: VUT Brno - Profesionální pilot - názory na tento nápad:
Vyšetření na ULZ je nic. je to 9k? a v porovnání s tím co tě bude stát zbytek, je to zanedbatelné. Ja teda nevim, ale pokud chce člověk na ATPL (už to je cíl jak prase, když se divám na spolužáky kam lezou) tak příjimačky na ČVUT jsou oproti tomu banalita. ČVUT hotovo. Nevim, co se učí na VUT, ale jelikož je to strojní fakulta, tak tam stejně bude matika a fyzika a oproti SŠ je to celkem sila.
Vždyť když si projdeš ukázkovy přijimačky na ČVUT tak to tak strašny neni. Matika se řeší z hlavy, vycházi to krasně a ještě máš abcd, fyzika to samy půl teoretické otázky a zbytek příklady a to více méně napasování na vzorec. Neříkám, že si sem 100% jisty, že to dam levou zadni, ale když koukám na tebe (nic proti) tak kdyby byl zbytek jak ty, tak
Vždyť když si projdeš ukázkovy přijimačky na ČVUT tak to tak strašny neni. Matika se řeší z hlavy, vycházi to krasně a ještě máš abcd, fyzika to samy půl teoretické otázky a zbytek příklady a to více méně napasování na vzorec. Neříkám, že si sem 100% jisty, že to dam levou zadni, ale když koukám na tebe (nic proti) tak kdyby byl zbytek jak ty, tak
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 69
- Registrován: 14. 09. 2006, 10:52
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Roztoky
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: VUT Brno - Profesionální pilot - názory na tento nápad:
muj názor je, že by sis měl nejdřív zkusit ULZ na 1. třídu. sice PPL se dá odlítat se dvojkou, ale pak na vyšší (CPL,ATPL,..) potřebuješ jedničku a pokud by jsi tim neprošel na začátku sice přijdeš, o 9tis (nebo kolik to te stojí), ale aspon budeš přemýšlet jestli budeš chtít investovat PPL.