Výcvik pilotů na ČVUT
Výcvik pilotů na ČVUT
vše co o tom víte
Výcvik pilotů na ČVUT
To jako scháníš informace?? Možná by tě zajímal tenhle odkaz http://www.fd.cvut.cz/Czech/CP1250/K621 ... dex1cz.htm
Výcvik pilotů na ČVUT
Ano, to jsem cetl jiz nejmin 1000x Ja myslel jako nejaky informace, ktery tam nejsou - treba jak je to v praxi a tak....
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 353
- Registrován: 09. 02. 2003, 20:13
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Výcvik pilotů na ČVUT
Je to asi tak ze na CVUT dostanes teoreticky zaklad a na praxi (samozrejme z vlastni kapsy placenou) chodis litat na kurz do FTO F-Air, Bemoair, Delta System Air nebo Let's Fly
Výcvik pilotů na ČVUT
No jelikož to tam běží teprve první rok, tak opravdu moc toho nevím. Syn mé profesorky zeměpisu se sem hlásil a pokusí se i příští rok (nyní byl 29. a brali 25 lidí). Pak snad budu mít víc infa.
Jinak ale, jak tam píšou, závěrečnou část kurzu IR by měla cvakat aerolinka, které se člověk upíše. Bylo by zajímavé takovou smlouvu vidět.
Jinak ale, jak tam píšou, závěrečnou část kurzu IR by měla cvakat aerolinka, které se člověk upíše. Bylo by zajímavé takovou smlouvu vidět.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 353
- Registrován: 09. 02. 2003, 20:13
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Výcvik pilotů na ČVUT
Presne tak. Aerolinka zacvaka podle me tak max. typovou kvalifikaci na dopravni masinu. Ale zkus se upsat CSA a co kdyz budes chtit litat u Travelu?
Výcvik pilotů na ČVUT
Ondro,
sám podle mě platíš licenci ATPL-Airline Transport pilot License. Pak uzavřeš smlouvu se svou budoucí aerolinkou a tak zaplatí výcvik IR-Instrument Rating. myslím, že je tam snad i možnost dopomoci k úvěru tím, že se ta aerolinka poskytne příslib pracvního místa.
"Ale zkus se upsat CSA a co kdyz budes chtit litat u Travelu?"
Chápu co tím chceš říct, ale zvolil jsi špatný příklad. Kdybys viděl platovou strukturu ČSA a Tarvel Servicu, naprosto bys tu větu obrátil.
Jinak ale musím říct, že nevím. Musíš prostě udělat dobrý výběr hned na začátku. Problém tady bude v tom, že ten výběr spíš provádí aerolinka...no to je jedno. Ještě sem chtěl říct, že práce pilota je svým způsobem něco jako dělat kariéru. není radno moc často měnit zaměstnání. Mnohdy tak můžeš klidně začít od píky.
sám podle mě platíš licenci ATPL-Airline Transport pilot License. Pak uzavřeš smlouvu se svou budoucí aerolinkou a tak zaplatí výcvik IR-Instrument Rating. myslím, že je tam snad i možnost dopomoci k úvěru tím, že se ta aerolinka poskytne příslib pracvního místa.
"Ale zkus se upsat CSA a co kdyz budes chtit litat u Travelu?"
Chápu co tím chceš říct, ale zvolil jsi špatný příklad. Kdybys viděl platovou strukturu ČSA a Tarvel Servicu, naprosto bys tu větu obrátil.
Jinak ale musím říct, že nevím. Musíš prostě udělat dobrý výběr hned na začátku. Problém tady bude v tom, že ten výběr spíš provádí aerolinka...no to je jedno. Ještě sem chtěl říct, že práce pilota je svým způsobem něco jako dělat kariéru. není radno moc často měnit zaměstnání. Mnohdy tak můžeš klidně začít od píky.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 353
- Registrován: 09. 02. 2003, 20:13
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Výcvik pilotů na ČVUT
Dobře dobře. Myslel jsem to tak ze celou castku za vycvik, (tj.900 000) zaplatis stejne celou z vlastni kapsy. A financovani pomoci uveru neni zrovna dobry zpusob co se urokového hlediska týče...bohužel pro nás budoucí piloty. Jaké jsou vlastně platové podmínky u ČSA a TVS?
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 740
- Registrován: 18. 01. 2003, 23:05
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Stav: Offline
Výcvik pilotů na ČVUT
Co mám zprávy z ČSA, tak F/O má okolo 60 000 a kapitán po 5 letech 90 tisíc. Ale je tam rapidní rozdíl mezi B737 a A310. Samozřejmě nepočítám příplatky a pohotovost, kterou maj taky solidně placenou.
Výcvik pilotů na ČVUT
Jirka: a nevis kolik tam ma F/O ATR ?
Kdysi jsem se ptal jednoho pilota na profesni postup u CSA a je to pry takhle : F/O ATR > F/O B737 > Capt. ATR > Capt B737
Kdysi jsem se ptal jednoho pilota na profesni postup u CSA a je to pry takhle : F/O ATR > F/O B737 > Capt. ATR > Capt B737
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 740
- Registrován: 18. 01. 2003, 23:05
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Stav: Offline
Výcvik pilotů na ČVUT
Tak to fakt nevím, ale podle té posloupnosti by to mělo být okolo 40000. Ale to je na pilota dost málo. To by všichni zdrhli na západ. Pamatuju na nějaký článek, kde Vlasta Diblikova F/O B737 ČSA vypráví o své kariéře. Mluví tam o pomyslných rozdílech mezi platem můžů a žen. Právě ona tam naznačuje určitou platovou posloupnost, takže možná to je takhle.
Výcvik pilotů na ČVUT
Jo ten postup je správnej. Plat se odvíjí od produktivity práce. A je jasný, že produktivita pilotů menších letadel je menší než pilotů těch věcí. Je to přesně to na co spousta pilotů ve světě nadává, ale je to logické a správné.
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 353
- Registrován: 09. 02. 2003, 20:13
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Výcvik pilotů na ČVUT
Větší éro=větší plat? Logiky to moc nedává. Když pomineš délku směny tak moc dalších argumentů nezbývá...
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 353
- Registrován: 09. 02. 2003, 20:13
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Výcvik pilotů na ČVUT
sever2: a jaká je u TVS platová struktura? Maj víc letů měsíčně než piloti ČSA. Mimochodem licence ATPL obsahuje CPL,IR/ME a MCC a to celé si platíš sám.
Změněno uživatelem - Ondras na 17/02/2003 19:45:32
Změněno uživatelem - Ondras na 17/02/2003 19:45:32
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 740
- Registrován: 18. 01. 2003, 23:05
- Bydliště: Kralupy nad Vltavou
- Stav: Offline
Výcvik pilotů na ČVUT
Větší letadlo = větší zodpovědnost = náročnější podmínky = dražší letadlo = dražší výcvik = větší prestiž