Druhý pilot
Druhý pilot
Dobrý den,
jsem 18 letý studen SPŠE v Havířově. Chci se zeptat jaký pilotní průkaz je potřeba abych mohl létat jako druhý pilot například u CSA na ATR?
Děkuji za odpověď
jsem 18 letý studen SPŠE v Havířově. Chci se zeptat jaký pilotní průkaz je potřeba abych mohl létat jako druhý pilot například u CSA na ATR?
Děkuji za odpověď
Re: Druhý pilot
Občanský.
Re: Druhý pilot
vtipné,potom by mohl létat kdovíjaký jejda,tak jednoduché to nebude
Re: Druhý pilot
To Danis: minimálně průkaz obchodního pilota s přístrojovou doložkou. Ve Tvém regionu se obrať na firmu LETŚ FLY na letišti Mošnov. Provádí kompletní výcvik, nemáš to daleko a kvalita je dobrá. Samozřejmě existuje i možnost studia pilotního oboru na VŠ. Např. VŠB, VUT, ČVUT. Nicméně finančně to vyjde zhruba stejně.
Re: Druhý pilot
Budes potrebovat CPL, MEP, IR, ATPL(F) a typovku na letadlo + nalet 200 hodin. To je minimum, ale to jsou jen informace, ktere ti zaruci pouze to, ze muzes zkusit se o tuto praci uchazet, nic vic, nic min.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1211
- Registrován: 28. 02. 2003, 13:19
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Druhý pilot
Jeeloo píše:Budes potrebovat CPL, MEP, IR, ATPL(F) a typovku na letadlo + nalet 200 hodin. To je minimum, ale to jsou jen informace, ktere ti zaruci pouze to, ze muzes zkusit se o tuto praci uchazet, nic vic, nic min.
Typovku ještě u spousty společností a hlavně v podmínkách ČR nepotřebuješ, spíš je potřeba počítat s tím, že tě na ni pošle společnost, ale za tvé peníze. Co je ATPL(F)??? Spíš ATPL(A)...
Re: Druhý pilot
To BB: to je ATPL frozen.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1211
- Registrován: 28. 02. 2003, 13:19
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Druhý pilot
Josef píše:To BB: to je ATPL frozen.
Diky za info
Re: Druhý pilot
BB píše:Jeeloo píše:Budes potrebovat CPL, MEP, IR, ATPL(F) a typovku na letadlo + nalet 200 hodin. To je minimum, ale to jsou jen informace, ktere ti zaruci pouze to, ze muzes zkusit se o tuto praci uchazet, nic vic, nic min.
Typovku ještě u spousty společností a hlavně v podmínkách ČR nepotřebuješ, spíš je potřeba počítat s tím, že tě na ni pošle společnost, ale za tvé peníze. Co je ATPL(F)??? Spíš ATPL(A)...
Ale on se ptal co potrebuje k tomu, aby mohl to letadlo "ridit" a to je i typovka. Dneska uz se opravdu spise musi pocitat s typovkou, protoze si ji budou muset pajloti proste udelat
Takze jednoduse, musis mit 2 mega (plus minus nejake drobne, dle toho jaky budes drevo) a pak to muzes zkusit Jo a taky hooodne volneho casu na to letani
Re: Druhý pilot
No tak priamrne znela otazka na pilotni prukaz a paklize chtel vedet jen prukaz, tak teda CP(A), nemylim-li se. Do neho ti nekdo nekdy vepise nejake ty kvalifikace at uz typove ci tridni a spolecne s naletem a terii ATPL budes splnovat kriteria o uhcazeni se o praci...typovku neres, pokud se nechces uchazet k Travelu, jako pred tremi roky kolegove.
Re: Druhý pilot
Jenze pokud bude mit 200 hodin a kvalifikace, dluh na krku jako krawa a typovka vejde vseobecne v platnost (jako ze vejde), tak ho ceka krute vystrizliveni, ze musi sehnat dalsich 500-800K...Lepsi je s tim fakt pocitat na zacatku., Ono se naborem u CSA taky s pilotama dvere netrhnou a jeden nikdy nevi, co bude za par let.
Re: Druhý pilot
Jeeloo píše:Ono se naborem u CSA taky s pilotama dvere netrhnou
no poslední rok a půl je stav trošku jinej číslo kolem 30 se mi nezdá tak malé...
Naposledy upravil(a) dell dne 23. 04. 2009, 16:12, celkem upraveno 2 x.
Re: Druhý pilot
A Standby list taky ne