Druhý pilot

Odpovědět
Danis
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 07. 03. 2009, 16:12
Stav: Offline

Druhý pilot

Příspěvek od Danis »

Dobrý den,
jsem 18 letý studen SPŠE v Havířově. Chci se zeptat jaký pilotní průkaz je potřeba abych mohl létat jako druhý pilot například u CSA na ATR?

Děkuji za odpověď


patas
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 35
Registrován: 19. 12. 2006, 23:09
Stav: Offline

Re: Druhý pilot

Příspěvek od patas »

Občanský.

Danis
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 07. 03. 2009, 16:12
Stav: Offline

Re: Druhý pilot

Příspěvek od Danis »

:D vtipné,potom by mohl létat kdovíjaký jejda,tak jednoduché to nebude :wink:

Josef
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 285
Registrován: 23. 01. 2003, 14:27
Stav: Offline

Re: Druhý pilot

Příspěvek od Josef »

To Danis: minimálně průkaz obchodního pilota s přístrojovou doložkou. Ve Tvém regionu se obrať na firmu LETŚ FLY na letišti Mošnov. Provádí kompletní výcvik, nemáš to daleko a kvalita je dobrá. Samozřejmě existuje i možnost studia pilotního oboru na VŠ. Např. VŠB, VUT, ČVUT. Nicméně finančně to vyjde zhruba stejně. :D

Jeeloo
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 526
Registrován: 02. 02. 2007, 19:17
Stav: Offline

Re: Druhý pilot

Příspěvek od Jeeloo »

Budes potrebovat CPL, MEP, IR, ATPL(F) a typovku na letadlo + nalet 200 hodin. To je minimum, ale to jsou jen informace, ktere ti zaruci pouze to, ze muzes zkusit se o tuto praci uchazet, nic vic, nic min.


BB
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1211
Registrován: 28. 02. 2003, 13:19
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Druhý pilot

Příspěvek od BB »

Jeeloo píše:Budes potrebovat CPL, MEP, IR, ATPL(F) a typovku na letadlo + nalet 200 hodin. To je minimum, ale to jsou jen informace, ktere ti zaruci pouze to, ze muzes zkusit se o tuto praci uchazet, nic vic, nic min.


Typovku ještě u spousty společností a hlavně v podmínkách ČR nepotřebuješ, spíš je potřeba počítat s tím, že tě na ni pošle společnost, ale za tvé peníze. Co je ATPL(F)??? Spíš ATPL(A)...

Josef
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 285
Registrován: 23. 01. 2003, 14:27
Stav: Offline

Re: Druhý pilot

Příspěvek od Josef »

To BB: to je ATPL frozen.

BB
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1211
Registrován: 28. 02. 2003, 13:19
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Druhý pilot

Příspěvek od BB »

Josef píše:To BB: to je ATPL frozen.


Diky za info :roll:

Jeeloo
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 526
Registrován: 02. 02. 2007, 19:17
Stav: Offline

Re: Druhý pilot

Příspěvek od Jeeloo »

BB píše:
Jeeloo píše:Budes potrebovat CPL, MEP, IR, ATPL(F) a typovku na letadlo + nalet 200 hodin. To je minimum, ale to jsou jen informace, ktere ti zaruci pouze to, ze muzes zkusit se o tuto praci uchazet, nic vic, nic min.


Typovku ještě u spousty společností a hlavně v podmínkách ČR nepotřebuješ, spíš je potřeba počítat s tím, že tě na ni pošle společnost, ale za tvé peníze. Co je ATPL(F)??? Spíš ATPL(A)...


Ale on se ptal co potrebuje k tomu, aby mohl to letadlo "ridit" a to je i typovka. Dneska uz se opravdu spise musi pocitat s typovkou, protoze si ji budou muset pajloti proste udelat :)
Takze jednoduse, musis mit 2 mega (plus minus nejake drobne, dle toho jaky budes drevo) a pak to muzes zkusit :) Jo a taky hooodne volneho casu na to letani :)

patas
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 35
Registrován: 19. 12. 2006, 23:09
Stav: Offline

Re: Druhý pilot

Příspěvek od patas »

No tak priamrne znela otazka na pilotni prukaz a paklize chtel vedet jen prukaz, tak teda CP(A), nemylim-li se. Do neho ti nekdo nekdy vepise nejake ty kvalifikace at uz typove ci tridni a spolecne s naletem a terii ATPL budes splnovat kriteria o uhcazeni se o praci...typovku neres, pokud se nechces uchazet k Travelu, jako pred tremi roky kolegove.

Jeeloo
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 526
Registrován: 02. 02. 2007, 19:17
Stav: Offline

Re: Druhý pilot

Příspěvek od Jeeloo »

Jenze pokud bude mit 200 hodin a kvalifikace, dluh na krku jako krawa a typovka vejde vseobecne v platnost (jako ze vejde), tak ho ceka krute vystrizliveni, ze musi sehnat dalsich 500-800K...Lepsi je s tim fakt pocitat na zacatku., Ono se naborem u CSA taky s pilotama dvere netrhnou a jeden nikdy nevi, co bude za par let.

dell
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1243
Registrován: 17. 11. 2006, 23:07
Stav: Offline

Re: Druhý pilot

Příspěvek od dell »

Jeeloo píše:Ono se naborem u CSA taky s pilotama dvere netrhnou

no poslední rok a půl je stav trošku jinej :wink: číslo kolem 30 se mi nezdá tak malé...
Naposledy upravil(a) dell dne 23. 04. 2009, 16:12, celkem upraveno 2 x.

Jeeloo
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 526
Registrován: 02. 02. 2007, 19:17
Stav: Offline

Re: Druhý pilot

Příspěvek od Jeeloo »

A Standby list taky ne :)


Odpovědět