Podrobnejsie ako sa stať pilotom

Odpovědět
elvis
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 117
Registrován: 20. 09. 2004, 14:33
Stav: Offline

Re: Podrobnejsie ako sa stať pilotom

Příspěvek od elvis »

leXer píše:Dobry den!
Mna by zaujimalo kolko taky dopravny pilot zaraba napr. v CSA???


Za prve si myslim, ze to neni az zas tak tezke najit na internetu alespon ramcove a za druhe je tento dotaz o tom, o cem tady celou tu dobu mluvim. Proste kdyz mam nejakej sen, tak si za nim du a je mi jedno, kolik budu brat, protoze me ta prace proste bude bavit. Kdyz ale nekdo chce litat jenom kvuli penezum, tak si myslim, ze to proste dobre neni a neni to dobre ani pro daneho potencionalniho zajemce. Ja bych nemohl delat neco, co by me vubec neoslovilo (treba pravnicina), jenom kvuli penezum. Vetsinou takovy clovek vleze do prvni FTO, tam slozi prachy a s minimalnim poctem nalitanych hodin se de hlasit do CSA. Je to o tom, o cem tady celou dobu mluvim, nic vic, nic min.


Kamyl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1644
Registrován: 20. 01. 2006, 18:49
Oblíbené typy letadel: B747, A330
Pohlaví: muž
Bydliště: OSR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Podrobnejsie ako sa stať pilotom

Příspěvek od Kamyl »

elvis píše:
leXer píše:Dobry den!
Mna by zaujimalo kolko taky dopravny pilot zaraba napr. v CSA???


Za prve si myslim, ze to neni az zas tak tezke najit na internetu alespon ramcove a za druhe je tento dotaz o tom, o cem tady celou tu dobu mluvim. Proste kdyz mam nejakej sen, tak si za nim du a je mi jedno, kolik budu brat, protoze me ta prace proste bude bavit. Kdyz ale nekdo chce litat jenom kvuli penezum, tak si myslim, ze to proste dobre neni a neni to dobre ani pro daneho potencionalniho zajemce. Ja bych nemohl delat neco, co by me vubec neoslovilo (treba pravnicina), jenom kvuli penezum. Vetsinou takovy clovek vleze do prvni FTO, tam slozi prachy a s minimalnim poctem nalitanych hodin se de hlasit do CSA. Je to o tom, o cem tady celou dobu mluvim, nic vic, nic min.


Jo jo, presne tak. Ja bych sel delat pilota klidne i zadarmo, kdybych schrastil nekde penize na studium (coz BOHUZEL nehrozi) a kdybych byl aspon tak o 10 let mladsi. :(

Ziti
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 93
Registrován: 24. 07. 2006, 23:45
Bydliště: Benešov
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Podrobnejsie ako sa stať pilotom

Příspěvek od Ziti »

texas píše:
P.T. píše:Sice nepotrebuje VS, ale pokud chce napr. u CSA letat jako kapitan, pak uz VS je nutnosti...


Nevím jak jsi na to přišel, ale je to totální nesmysl. Rozhodují zkušenosti a né VŠ


Sorry, že do toho kecám, ale když jsem si tohle přečetla, musím reagovat. Ono s tím kapitánem u ČSA je to asi stejné jako s darováním spermatu - taky chtějí mít jistotu jestli nejseš blb :lol:

mikki
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 138
Registrován: 21. 05. 2006, 19:42
Stav: Offline

Příspěvek od mikki »

To znamena ze ked niekto nema VS je BLB?

American
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 795
Registrován: 08. 07. 2003, 21:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od American »

Když už se znovu otevřelo toto téma, tak se zeptám. Jaká škola si myslíte, že je nejlepší pro kompletní výcvik "od A do Z" jestliže chci dělat modulový kurz čili ne jako součást ČVUT apod? Zajímaly by mě zejména názory na F-Air. Díky


Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2711
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Re: Podrobnejsie ako sa stať pilotom

Příspěvek od Pavel »

Ziti píše:
texas píše:
P.T. píše:Sice nepotrebuje VS, ale pokud chce napr. u CSA letat jako kapitan, pak uz VS je nutnosti...


Nevím jak jsi na to přišel, ale je to totální nesmysl. Rozhodují zkušenosti a né VŠ


Sorry, že do toho kecám, ale když jsem si tohle přečetla, musím reagovat. Ono s tím kapitánem u ČSA je to asi stejné jako s darováním spermatu - taky chtějí mít jistotu jestli nejseš blb :lol:


znám spoustu blbů a mají VŠ vzdělání...... :P

Ondras
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 353
Registrován: 09. 02. 2003, 20:13
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Příspěvek od Ondras »

American píše:Když už se znovu otevřelo toto téma, tak se zeptám. Jaká škola si myslíte, že je nejlepší pro kompletní výcvik "od A do Z" jestliže chci dělat modulový kurz čili ne jako součást ČVUT apod? Zajímaly by mě zejména názory na F-Air. Díky


Pokud nechceš VŠ titul, tak je to asi fuk. ATPL zkoušky jsou především o samostudiu. Co se F-Airu týče, nejdražší FTO v ČR, platíš hlavně za služby a hodně líbivá éra. O pár metru vedle je Bemoair, kvalitou služeb myslím srovnatelný ale cenově úplně někde jinde.... :P schválně porovnej ceníky

American
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 795
Registrován: 08. 07. 2003, 21:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od American »

Ondras píše:
American píše:Když už se znovu otevřelo toto téma, tak se zeptám. Jaká škola si myslíte, že je nejlepší pro kompletní výcvik "od A do Z" jestliže chci dělat modulový kurz čili ne jako součást ČVUT apod? Zajímaly by mě zejména názory na F-Air. Díky


Pokud nechceš VŠ titul, tak je to asi fuk. ATPL zkoušky jsou především o samostudiu. Co se F-Airu týče, nejdražší FTO v ČR, platíš hlavně za služby a hodně líbivá éra. O pár metru vedle je Bemoair, kvalitou služeb myslím srovnatelný ale cenově úplně někde jinde.... :P schválně porovnej ceníky


U Bemoairu sem nebyl, ale je fakt, že F-Air tam má moc pěkný zázemí. Víte něco o té Flying School v Letňanech? Je to poměrně nový ne?

P.T.
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 258
Registrován: 08. 04. 2005, 22:41
Stav: Offline

Příspěvek od P.T. »

Ondras píše:
American píše:Když už se znovu otevřelo toto téma, tak se zeptám. Jaká škola si myslíte, že je nejlepší pro kompletní výcvik "od A do Z" jestliže chci dělat modulový kurz čili ne jako součást ČVUT apod? Zajímaly by mě zejména názory na F-Air. Díky


Pokud nechceš VŠ titul, tak je to asi fuk. ATPL zkoušky jsou především o samostudiu. Co se F-Airu týče, nejdražší FTO v ČR, platíš hlavně za služby a hodně líbivá éra. O pár metru vedle je Bemoair, kvalitou služeb myslím srovnatelný ale cenově úplně někde jinde.... :P schválně porovnej ceníky


No úplně někde jine není - třeba u CPL(A) modulem je rozdíl cca 10kKc, to bych nenazval "cenově úplně jinde". Je pravda, že u integrovaného ATPL je rozdíl už celkem velký - je to dané hlavně jiným typem letadla pro IFR (Piper PA28 proti C172).

Ondras
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 353
Registrován: 09. 02. 2003, 20:13
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Příspěvek od Ondras »

každopádně rozdíl tam je ale 10 kKč dneska na ulici nenajdeš takže se skutečně vyplatí porovnávat

American
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 795
Registrován: 08. 07. 2003, 21:03
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od American »

Ale zase, když mají více typů letadel používaných na celém světě, tak získáš větší flexibilitu ne? Netvrdím to, jen se ptám.

P.T.
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 258
Registrován: 08. 04. 2005, 22:41
Stav: Offline

Příspěvek od P.T. »

Ondras píše:každopádně rozdíl tam je ale 10 kKč dneska na ulici nenajdeš takže se skutečně vyplatí porovnávat


Netvrdím že ne, jen to není při 100kKč zas tak velký rozdíl. Taky tím neobhajuju F-air, ne všechno co je dražší je lepší.

Služby a letadla porovnat nemůžu, víc FTO jsem nezkoušel.

BB
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1211
Registrován: 28. 02. 2003, 13:19
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od BB »

American píše:Ale zase, když mají více typů letadel používaných na celém světě, tak získáš větší flexibilitu ne? Netvrdím to, jen se ptám.


Když už si někdo dělá IFR, obchoďáka nebo dokonce ATPL, tak doufá, že půjde lítat na něco většího, a je mu jedno, jestli umí lítat se 2 nebo 3 čtyřmístnými typy.
Naposledy upravil(a) BB dne 13. 08. 2006, 20:50, celkem upraveno 1 x.

P.T.
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 258
Registrován: 08. 04. 2005, 22:41
Stav: Offline

Příspěvek od P.T. »

American píše:Ale zase, když mají více typů letadel používaných na celém světě, tak získáš větší flexibilitu ne? Netvrdím to, jen se ptám.


Ve své podstatě jde jen o Piper 44 Seminole, protože třeba Bemo létá C152/C170 co se týká SEP, F-air má C152/PA28 v SEPu, takže tak jako tak dvě často používaná letadla na výcvik. Teď má pravda F-air navíc C182, takže v tomhle "vede", ale stejně budeš létat spíš jeden typ. Rozdíl je u MEPu - Bemo má L-200 a F-air toho Seminola, to už je (co se týká "světovosti") rozdíl. I když - Seminole je momentálně out of order a dlouho bude, což je trošku problém.

Jinak třeba DSA létá C172/Piper 34 Seneca za téměř stejné ceny jako F-air C152/Piper 44 Seminole, stojí to taky za úvahu. Ale nemůžu hodnotit DSA jako školu.

Co se mě týká, jsem s F-airem spokojený, chybičky se najdou (jako všude), ale celkově je to dobré. Příjemní instruktoři, hodně dobré zázemí.

Ziti
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 93
Registrován: 24. 07. 2006, 23:45
Bydliště: Benešov
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Podrobnejsie ako sa stať pilotom

Příspěvek od Ziti »

Pavel píše:
Ziti píše:
texas píše:
P.T. píše:Sice nepotrebuje VS, ale pokud chce napr. u CSA letat jako kapitan, pak uz VS je nutnosti...


Nevím jak jsi na to přišel, ale je to totální nesmysl. Rozhodují zkušenosti a né VŠ


Sorry, že do toho kecám, ale když jsem si tohle přečetla, musím reagovat. Ono s tím kapitánem u ČSA je to asi stejné jako s darováním spermatu - taky chtějí mít jistotu jestli nejseš blb :lol:


znám spoustu blbů a mají VŠ vzdělání...... :P


Fakt? Sám sebe? No, nekecej.....


Odpovědět