PP na ČVUT

Odpovědět
bukas
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 19
Registrován: 24. 11. 2010, 21:41
Stav: Offline

PP na ČVUT

Příspěvek od bukas »

Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli tu není někdo, kdo studuje obor profesionální pilot na ČVUT?? Zajímalo by mě, jak tam probíhá financivání toho výcviku pomocí půjčky, jestli je nutná nějaká spoluúčast na financování a jak se celý úvěr splácí?? Také by mě zajímalo, jestli těch cca 200 hodin z výcviku na ČVUT stačí k přijetí k aeroliniím nebo vyžadují více hodin?? Děkuju za odpověď


Tomas01
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 19. 07. 2009, 21:04
Oblíbené typy letadel: A320, B777- 200lr
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: PP na ČVUT

Příspěvek od Tomas01 »

Ahoj. Celý výcvik si pochopitelně musíš platit sám (1 000 000 Kč). Úvěr ti hned tak nikdo neposkytne a pokud se nepletu tak to v ČR dělá jenom společnost Aerojob u které musíš udělat jakési výběrové řízení, kde vyberou několik vhodných uchazečů o pilotní výcvik a těm poté nabídnou rádoby výhodnou půjčku od České spořitelny.

Jinak s 200 hodinami si za dnešní situace nikde u aerolinií ani neškrtneš. Pokud by si chtěl zvýšit své šance na přijetí u některých aerolinií, musel by sis zaplatit typový výcvik na některé letadlo, které u daných aerolinií létá a poté doufat, že se poštěstí a přijmou tě. Toto je však otázka cca. 700 000- 800 000 Kč.

Situace se však může změnit a po pilotech třeba zase jednou bude poptávka. :)

bukas
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 19
Registrován: 24. 11. 2010, 21:41
Stav: Offline

Re: PP na ČVUT

Příspěvek od bukas »

Třeba... :) Ale celkově bych řekl, že se přímo obor PP až tak uplně nevyplatí, asi bude lepší obor letecká doprava na čvut, co myslíte??:)

Tomas01
Nováček
Nováček
Příspěvky: 7
Registrován: 19. 07. 2009, 21:04
Oblíbené typy letadel: A320, B777- 200lr
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: PP na ČVUT

Příspěvek od Tomas01 »

Jde o to čím chceš být. Obor letecká doprava z tebe pilota neudělá... Na druhou stranu budeš mít větší výběr pracovních nabídek v letectví obecně ... :)

bukas
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 19
Registrován: 24. 11. 2010, 21:41
Stav: Offline

Re: PP na ČVUT

Příspěvek od bukas »

Vím, že neudělá..ale na dopravního pilota nemusíš nutně studovat přímo obor dopravní pilot, řekl bych, že je daleko lepší, studovat něco blízkého letectví a výcvik si udělat sám..akorát by mě zajímalo, jestli je pravda, že aerolinky preferují mladý lidi, že třeba člověk ve 40ti už nemá šanci, uplně bych tomu teda nevěřil, ale říká se to..


Engine Failure 1
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 65
Registrován: 10. 09. 2007, 22:02
Oblíbené typy letadel: Mig 21
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha, t.č. Calgary, Kanada,
Stav: Offline

Re: PP na ČVUT

Příspěvek od Engine Failure 1 »

Nevěř všemu co se kde píše. Teď byl přijat 45 letý . :shock: ( na B-737 ) :)

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4157
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: PP na ČVUT

Příspěvek od whiskey »

Engine Failure 1 píše:Nevěř všemu co se kde píše. Teď byl přijat 45 letý . :shock: ( na B-737 ) :)


uplne cerstvy 45-rocny pilot?

ivo
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 41
Registrován: 18. 02. 2005, 10:33
Stav: Offline

Re: PP na ČVUT

Příspěvek od ivo »

To bych rad vedel k jake spolecnosti se dostal ? V dnesni dobe docela uspech, i kdyz s vekem to opravdu nema nic spolecneho.

Engine Failure 1
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 65
Registrován: 10. 09. 2007, 22:02
Oblíbené typy letadel: Mig 21
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha, t.č. Calgary, Kanada,
Stav: Offline

Re: PP na ČVUT

Příspěvek od Engine Failure 1 »

Ano ano...úplně čerstvý....avšak s typovkou na B-737. Company tím vůbec nic neriskuje. 3 měsíční výpovědní lhůta. Bez typovky=bez šance :D

bukas
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 19
Registrován: 24. 11. 2010, 21:41
Stav: Offline

Re: PP na ČVUT

Příspěvek od bukas »

Kolik taková typovka vlastně stojí??:)

Jeeloo
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 526
Registrován: 02. 02. 2007, 19:17
Stav: Offline

Re: PP na ČVUT

Příspěvek od Jeeloo »

Mezi 650-850 000.

Engine Failure 1
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 65
Registrován: 10. 09. 2007, 22:02
Oblíbené typy letadel: Mig 21
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha, t.č. Calgary, Kanada,
Stav: Offline

Re: PP na ČVUT

Příspěvek od Engine Failure 1 »

Vzhledem k ceně eura se dá v současnosti typovka na B-737 pořídit za 400 000 Kč a následný Base Training ( 6 startů a přistání ) za 135 000 Kč. Cena za výcvik v SRN a okruhy odlétané v ČR.

Jeeloo
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 526
Registrován: 02. 02. 2007, 19:17
Stav: Offline

Re: PP na ČVUT

Příspěvek od Jeeloo »

Jop, ja vychazel z ceny cca rok a neco zpatky, opravdu se to da poridit levneji dneska, coz je dobre. Nicmene, s poptavkou co bude za nekolik let, kdy mozna zacnou brat uz i lidi s mokrymi papiry, si myslim, ze se cena vrati na puvodnich cirka 700+ :) Jestli ne, jen dobre :)

Engine Failure 1
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 65
Registrován: 10. 09. 2007, 22:02
Oblíbené typy letadel: Mig 21
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha, t.č. Calgary, Kanada,
Stav: Offline

Re: PP na ČVUT

Příspěvek od Engine Failure 1 »

V Německu ( RWL ) je cena již několik let stále stejná. Stále 16000 Eur. Tam se na 700 000 Kč těžko kdy vyšplhá. Leda by nějak euro výrazně posílilo ke koruně, což si nemyslím.
Bezkonkurenčně nejvyšší cenu má stále CSA. Asi je to kvalitou výcviku :D

Jeeloo
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 526
Registrován: 02. 02. 2007, 19:17
Stav: Offline

Re: PP na ČVUT

Příspěvek od Jeeloo »

Tak to je dobre vedet, ja jsem samozrejme mel cenu kdysi od CSA, ale v dnesni EU to vlastne neni problem :) Diky za typa, za par let se uvidi :)


Odpovědět