Začít od nuly

bubo
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 482
Registrován: 14. 06. 2005, 14:09
Stav: Offline

Re: Začít od nuly

Příspěvek od bubo »

Airman_K píše:No omezený průkaz radiotelefonisty budeš dělat současně s výúkou létání a hotový ho musíš mít před prvním sólo letem. Všechno tě naučí na letišti a nebo jsou otázky přímo na stránkách ČTÚ : http://www.ctu.cz/ctu-informuje/zkousky ... losti.html Zkouší se to u nich na Praze 9.
O ICAO angličtině si myslím, že k provozu na kluzácích není vůbec potřeba. Jedině v zahraničí nebo při IFR letech, což se ti ve větroni asi nepovede :)

ICAO anglictina - ten pozadavek je definovany tak, ze vetrone to nepotrebuju. takze pilot Vivata, ktery leti do Straubingu to nepotrebuje, kdezto pilot Cessny 152 ano.....blbe, ale je to tak. Ale kazdopadne bych kazdemu, kdo chce litat mimo CR (a SR) at se anglicky nauci a ICAO anglictina je jista indikace,ze aspon neco umi...


Anacron
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 01. 06. 2011, 10:57
Stav: Offline

Re: Začít od nuly

Příspěvek od Anacron »

Zase bych to nepřeháněl. Ne každý angličtinu ovládá a je zbytečnost aby byla překážkou, když chce létat na větroních po Čechách.

bubo
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 482
Registrován: 14. 06. 2005, 14:09
Stav: Offline

Re: Začít od nuly

Příspěvek od bubo »

Anacron píše:Zase bych to nepřeháněl. Ne každý angličtinu ovládá a je zbytečnost aby byla překážkou, když chce létat na větroních po Čechách.

presne tak. neni nejmensi duvod, aby nekdo, kdo si toci pod kumulkama na vysocine musel umet anglicky. Mozna i proto je to od ICAO takto nastavene. Ten vivat hold vybocuje z montrealskych skatulek...

MEA
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1884
Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
Pohlaví: muž
Bydliště: Svet
Stav: Offline

Re: Začít od nuly

Příspěvek od MEA »

bubo píše:
Anacron píše:Zase bych to nepřeháněl. Ne každý angličtinu ovládá a je zbytečnost aby byla překážkou, když chce létat na větroních po Čechách.

presne tak. neni nejmensi duvod, aby nekdo, kdo si toci pod kumulkama na vysocine musel umet anglicky. Mozna i proto je to od ICAO takto nastavene. Ten vivat hold vybocuje z montrealskych skatulek...


aj ano aj nie. vediet anglicky je proste dobre a moct zalietat si na vetronoch aj mimo domoviny je mozno dobra motivacia...


Odpovědět