Činnost pilotů v kokpitu
Netusim jak je to u airbusu ale pri max intenzite brzdeni u 737 hrozi nebezpeci pozaru.
Pri pohledu do chytrych knih: 737-800W, flaps 40,dry runway, LW 65000kg,
max manual braking landing distance 915m....to je ale extrem ktery se normalne nepouziva. Normalni je nastaveni auto brake 2 pri kterem je landing distance 2045m
Pri pohledu do chytrych knih: 737-800W, flaps 40,dry runway, LW 65000kg,
max manual braking landing distance 915m....to je ale extrem ktery se normalne nepouziva. Normalni je nastaveni auto brake 2 pri kterem je landing distance 2045m
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 580
- Registrován: 09. 01. 2007, 20:26
- Stav: Offline
Na autobrake A 320 LO 1,7 m.s na -2
MED 3,0 m.s na -2
MAX- snaží se dosáhnout 6 m.s na -2,ale to nejde
737cl 1 - 4 ft.sec na-2
2 - 5 ft.sec na -2
3 - 7 ft.sec na -2
RTO - 14 ft.sec na -2 (pro přerušný start)
no a pak to vypadá takhle:http://www.youtube.com/watch?v=wXpjBxD0Rhg(uhlíkový brzdy)
MED 3,0 m.s na -2
MAX- snaží se dosáhnout 6 m.s na -2,ale to nejde
737cl 1 - 4 ft.sec na-2
2 - 5 ft.sec na -2
3 - 7 ft.sec na -2
RTO - 14 ft.sec na -2 (pro přerušný start)
no a pak to vypadá takhle:http://www.youtube.com/watch?v=wXpjBxD0Rhg(uhlíkový brzdy)
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 353
- Registrován: 09. 02. 2003, 20:13
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Bubajs píše:Jo dekuju ti moc za odpodved a jeste bych potreboval do jake miry se da nastavit intenzita brzdeni vetsinou se pry nastavuje na 1,ale kdyz se treba pristava na kratsi draze treba ve Varech atd. tak se nastavuje na vic ne? a to de asi i vice citit?ze jo?,ale zase se to nesmi prehanet ne? aby ti cestujici vsichni neprelitli do predu ne?