Výběrové řízení Aerojob

bukas
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 19
Registrován: 24. 11. 2010, 21:41
Stav: Offline

Výběrové řízení Aerojob

Příspěvek od bukas »

Byly vypsány termíny pro výběrová řízení na výcvik pilotů k Aerojob v roce 2011:

UPCOMING DATES OF SELECTION PROCEDURES IN 2011
•14th and 15th of June
•14th and 15th of September
•14th and 15th of December
For further information please don´t hesitate to contact lehka@aerojob.cz or info@aerojob.cz


EasyShare
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 40
Registrován: 04. 06. 2008, 22:33
Stav: Offline

Re: Výběrové řízení Aerojob

Příspěvek od EasyShare »

Je tu někdo, kdo místo VŠ šel pracovat a zároveň dělat výcvik k AeroJobu ?

tallboy
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 14
Registrován: 28. 03. 2011, 15:05
Stav: Offline

Re: Výběrové řízení Aerojob

Příspěvek od tallboy »

Ja mám v pláne, takže tiež zháňam referencie, ale zatiaľ sa mi nepodarilo nájsť nikoho, kto má s nimi priamu skúsenosť. :?

Engine Failure 1
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 65
Registrován: 10. 09. 2007, 22:02
Oblíbené typy letadel: Mig 21
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha, t.č. Calgary, Kanada,
Stav: Offline

Re: Výběrové řízení Aerojob

Příspěvek od Engine Failure 1 »

Co byste potřebovali o Aerojobu vědět ?

tallboy
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 14
Registrován: 28. 03. 2011, 15:05
Stav: Offline

Re: Výběrové řízení Aerojob

Příspěvek od tallboy »

mna zaujima jedna podstatna vec. Aka je uspesnost pilotov ktory presli kompletnym vycvikom u aerojobu (cadet)? Uspesnost myslim ci si nasli pracu a za ako dlho si nasli pracu. A ci bol aj niekto kto si pracu vobec nenasiel.


Engine Failure 1
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 65
Registrován: 10. 09. 2007, 22:02
Oblíbené typy letadel: Mig 21
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha, t.č. Calgary, Kanada,
Stav: Offline

Re: Výběrové řízení Aerojob

Příspěvek od Engine Failure 1 »

Pokud splníš veškeré požadavky a kvalifikace včetně typovky na B-737 tak tě Aerojob umístí. Aerojob není charitativní organizace a nic není zadarmo nebo levné. Žádné záruky ti nikdo nedá a vše záleží jen na tobě jak se k tomu postavíš a jaké budeš mít výsledky. Velmi důležité je taky po celou dobu výcviku nikoho nenaštvat a nedělat potíže při výcviku nebo na zkouškách na UCL. Z vlastní praxe znám asi 20 lidí, kteří to v posledních 3 letech dotáhli do B-737 přes Aerojob. Znám taky 2 kteří to z různých důvodů nezvládli. Takže šance tak 90 % tu je a to není zase tak málo. Zvaž svoji motivaci a co jsi ochotný obětovat. Důležité je abys měl jasno v tom jak to chceš financovat.
Aerojob fakt není charitativní organizace ani aeroklub ale parta profesionálů, co se vyznají a kteří drží slovo ( moje vlastní zkušenost).

tallboy
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 14
Registrován: 28. 03. 2011, 15:05
Stav: Offline

Re: Výběrové řízení Aerojob

Příspěvek od tallboy »

Dakujem za info presne toto som potreboval vediet. Kvalitou vycviku v F-Airy som si velmi dobre vedomy tak isto aj s cenou. S motivaciou problem nie je. Nerozhodujem sa ci urobim vycvik ale kde. A financovat vycvik by som chcel nieco sam, ale urcite budem potrebovat aj nejaku ciastku z uveru ktory aerojob ponuka.

EasyShare
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 40
Registrován: 04. 06. 2008, 22:33
Stav: Offline

Re: Výběrové řízení Aerojob

Příspěvek od EasyShare »

U F-Air jsem byl minulý rok na prohlídce. Celkově mě tam provedli hangárem a pustili do několika strojů. Pak mi ukazovali finance. Ještě simulátor, kde týpek zalétával ILS přiblížení na manual v mlze a netrefil dráhu :-D. Tak asi jedna z jeho prvních lekcí, instruktor byl na pohodu. Tak pak začínali odznova...Je to opravdu těch 1,5mil.
Výhoda Aerojobu je v poskytnutí úvěru při složení akontace 10% z celkové vypůjčené částky. Následují splátky, které během výcviku tvoří jen úroky. Plné splátky by měly začít až po zaměstnání u aerolinek. Snad to furt takto platí.

Mě osobně by zajímaly ty typovky B737. Jak se to řeší, opravdu to aerolinky nehradí? Přeci není nutné mít při přijímacím řízení k aerolinkám typovky...myslím vrámci EU, na ČR se spoléhat nelze.

Tragedie_v_JZD
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 731
Registrován: 01. 01. 2007, 22:39
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Výběrové řízení Aerojob

Příspěvek od Tragedie_v_JZD »

No, typovku samozrejme mit nemusíš :) Jenže pokud je situace na trhu taková, že tam máš milion pilotů s typovkou, kteří nemají do čeho píchnout, tak pilot čerstvě ze školy bez typu na to bude.. no, asi si dovedeš představit jak :)

Engine Failure 1
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 65
Registrován: 10. 09. 2007, 22:02
Oblíbené typy letadel: Mig 21
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha, t.č. Calgary, Kanada,
Stav: Offline

Re: Výběrové řízení Aerojob

Příspěvek od Engine Failure 1 »

Easy Share : ty pořád nechápeš realitu. Doba Svazarmu a aeroklubáků je prostě pryč. Je to jak píše Tragedie v JZD. Jde jenom o peníze. Chceš job za nadstandardní peníze, tak musíš něco investovat. To je přeci fér, ne ? Jinak by to mohl přeci dělat každý. Nechápu, že to pořád někdo nechápe.

Ace2
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 527
Registrován: 23. 06. 2007, 14:38
Stav: Offline

Re: Výběrové řízení Aerojob

Příspěvek od Ace2 »

Navíc to není obor, kde tě každý uvitá a bude s tebou každý kamarád. Kdo má informace a kontakty vítězí a rozhodně se o ně nebude dělit. Je to tvrdé a pár lidí to utluče dřív než začnou profesně létat. Navíc relativní nedostatek peněz není zárukou uspěchu. Na ATPL, JOT s MCC a TR což jsou kvalifikace za nejméně 2 mega, má strašná spousta lidí a absolvent pouze s ATPL frozen nemá dnes v podstatě žádnou šanci a ani nesplní často vstupní požadavky pro zaslání CV.

tallboy
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 14
Registrován: 28. 03. 2011, 15:05
Stav: Offline

Re: Výběrové řízení Aerojob

Příspěvek od tallboy »

Suhlasím s poslednými príspevkami, ale myslíte si, že skúsení piloti s typovkami a s nalietanými hodinami tu budú do nekonečna? Keď sa vyčerpá vrece s pilotmi, ktorý majú 1000 a viac hodín TT a minimálne 500 jet time tak bude tá ideálna doba sa zamestnať. Ak nepríde ďalšia kríza, alebo niečo podobné, tak podľa potvrdených objednávok lietadiel a podľa schopnosti FTOčiek produkovať nových pilotov nás čaká nedostatok pilotov. Možno sa vrátia roky pred krízou kedy ľudia z ČSA na fórach písali že " piloti bez typové kvalifikace mají u nás rovnakou šanci ako typovo kvalifikovaní piloti ". Nehovorím, že to bude práve ČSA, ale iné aerolinky ďalej na východ napr.

Ace2
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 527
Registrován: 23. 06. 2007, 14:38
Stav: Offline

Re: Výběrové řízení Aerojob

Příspěvek od Ace2 »

Ano to je logická uvaha. Vše se řídí nabídkou a poptávkou jako všude jinde. Můžou přijít časy kdy bude pilotů málo a společnosti budou brát kohokoliv jen aby letadlo splnilo legální předpoklady pro let. Nicméně aktuální poměr investic do licencí, doba hledání práce a reálný plat jsou v takovém nepoměru, že se to nevyplatí a kdo to chce dělat z lásky k létání tak zase bude mít problém sehnat peníze a nebo je pak splatit. Ono z platu 35 tis čistýho se dost blbě bude splácet ATPL frozen plus nějaké kvalifikace navíc popřípadě ještě k tomu typovka. Za předpokladu, že plat budeš vůbec pravidelně a v plné výši dostávat.

Jeeloo
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 526
Registrován: 02. 02. 2007, 19:17
Stav: Offline

Re: Výběrové řízení Aerojob

Příspěvek od Jeeloo »

Prozatim vitezi jednoznacne opravdu ti, kteri maji zname na spravnych mistech, pracuji dlouhodobe s letadlama a v podobnych oborech. Pilotu je jako sr***k, bohuzel je to tak. Takze je to Vabank dneska pro mladeho cloveka, ktery si vezme 2.5 milionu uver na byt rodicu a doufa, ze ho pak nekdo vezme. Tento trend nejspise nebude porad, nicmene zatim nic moc nenasvedcuje tomu, ze by meli dochazet zkuseni piloti a nebo minimalne piloti 200+ hodin a typovka.
Kdyz nebudou u nas, mame propojenou Evropu a takovych Madaru, Slovaku, Rumunu a Bulharu s komplet kvalifikacema je take dost. A to nebylo mysleno urazlive, to je proste fakt.

Co tedy delat?

Zbyva zrealizovat svuj sen. Nejlepsi varianta je vysnena sedacka vpravo a kancelar ve 10-ti km, nejhorsi je, ze budu 30 let platit hypoteku a zivorit.

Minimalne si potom budu moci rici pred vsema tema trubkama, co v hospode roztrubuji o tom, jak si plni sny, kdyz si koupi zasmolene auto. Ja si budu moci rici, ze ja jsem se o svuj sen pokusil :)

GL a hlavne to nevzdat :)

EasyShare
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 40
Registrován: 04. 06. 2008, 22:33
Stav: Offline

Re: Výběrové řízení Aerojob

Příspěvek od EasyShare »

Engine Failure 1 píše:Easy Share : ty pořád nechápeš realitu. Doba Svazarmu a aeroklubáků je prostě pryč. Je to jak píše Tragedie v JZD. Jde jenom o peníze. Chceš job za nadstandardní peníze, tak musíš něco investovat. To je přeci fér, ne ? Jinak by to mohl přeci dělat každý. Nechápu, že to pořád někdo nechápe.


to Engine Failure: Tak v ČR je hodně věcí v pr**li, to ví každý. S nějakým zařazením k ČSA, či vydřiduchům Travel Service se lze prakticky bez známostí rozloučit, pravda. EU už tak malá není. O ty nadstandartní peníze přeci nejde. Každý? Jako že piloty se stávají jen arogantní nesamostatní synáčkové zámožných tatíčků z velkých firem, aby nahrabali ještě více do domácího trezoru? Tati, dej mi na ruku 2 milionky, chci si zkusit výcvik na dopravního pilota :-D.

Kdo se nesnaží a o nic nepokouší, tak logicky nemůže ničeho dosáhnout. Rozhodně to není takovej záhul jako hypotéka na dům. Kamarádky rodiče si chtěli nechat postavit dům, tak jim ho architekta navrhla. Těch 10mil. splácejí...

Je to běh na dlouhou trať, ale lze to uběhnout, ikdyž s horším časem...


Odpovědět