Výběrové řízení Aerojob
Výběrové řízení Aerojob
Byly vypsány termíny pro výběrová řízení na výcvik pilotů k Aerojob v roce 2011:
UPCOMING DATES OF SELECTION PROCEDURES IN 2011
•14th and 15th of June
•14th and 15th of September
•14th and 15th of December
For further information please don´t hesitate to contact lehka@aerojob.cz or info@aerojob.cz
UPCOMING DATES OF SELECTION PROCEDURES IN 2011
•14th and 15th of June
•14th and 15th of September
•14th and 15th of December
For further information please don´t hesitate to contact lehka@aerojob.cz or info@aerojob.cz
Re: Výběrové řízení Aerojob
Je tu někdo, kdo místo VŠ šel pracovat a zároveň dělat výcvik k AeroJobu ?
Re: Výběrové řízení Aerojob
Ja mám v pláne, takže tiež zháňam referencie, ale zatiaľ sa mi nepodarilo nájsť nikoho, kto má s nimi priamu skúsenosť.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 65
- Registrován: 10. 09. 2007, 22:02
- Oblíbené typy letadel: Mig 21
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha, t.č. Calgary, Kanada,
- Stav: Offline
Re: Výběrové řízení Aerojob
Co byste potřebovali o Aerojobu vědět ?
Re: Výběrové řízení Aerojob
mna zaujima jedna podstatna vec. Aka je uspesnost pilotov ktory presli kompletnym vycvikom u aerojobu (cadet)? Uspesnost myslim ci si nasli pracu a za ako dlho si nasli pracu. A ci bol aj niekto kto si pracu vobec nenasiel.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 65
- Registrován: 10. 09. 2007, 22:02
- Oblíbené typy letadel: Mig 21
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha, t.č. Calgary, Kanada,
- Stav: Offline
Re: Výběrové řízení Aerojob
Pokud splníš veškeré požadavky a kvalifikace včetně typovky na B-737 tak tě Aerojob umístí. Aerojob není charitativní organizace a nic není zadarmo nebo levné. Žádné záruky ti nikdo nedá a vše záleží jen na tobě jak se k tomu postavíš a jaké budeš mít výsledky. Velmi důležité je taky po celou dobu výcviku nikoho nenaštvat a nedělat potíže při výcviku nebo na zkouškách na UCL. Z vlastní praxe znám asi 20 lidí, kteří to v posledních 3 letech dotáhli do B-737 přes Aerojob. Znám taky 2 kteří to z různých důvodů nezvládli. Takže šance tak 90 % tu je a to není zase tak málo. Zvaž svoji motivaci a co jsi ochotný obětovat. Důležité je abys měl jasno v tom jak to chceš financovat.
Aerojob fakt není charitativní organizace ani aeroklub ale parta profesionálů, co se vyznají a kteří drží slovo ( moje vlastní zkušenost).
Aerojob fakt není charitativní organizace ani aeroklub ale parta profesionálů, co se vyznají a kteří drží slovo ( moje vlastní zkušenost).
Re: Výběrové řízení Aerojob
Dakujem za info presne toto som potreboval vediet. Kvalitou vycviku v F-Airy som si velmi dobre vedomy tak isto aj s cenou. S motivaciou problem nie je. Nerozhodujem sa ci urobim vycvik ale kde. A financovat vycvik by som chcel nieco sam, ale urcite budem potrebovat aj nejaku ciastku z uveru ktory aerojob ponuka.
Re: Výběrové řízení Aerojob
U F-Air jsem byl minulý rok na prohlídce. Celkově mě tam provedli hangárem a pustili do několika strojů. Pak mi ukazovali finance. Ještě simulátor, kde týpek zalétával ILS přiblížení na manual v mlze a netrefil dráhu . Tak asi jedna z jeho prvních lekcí, instruktor byl na pohodu. Tak pak začínali odznova...Je to opravdu těch 1,5mil.
Výhoda Aerojobu je v poskytnutí úvěru při složení akontace 10% z celkové vypůjčené částky. Následují splátky, které během výcviku tvoří jen úroky. Plné splátky by měly začít až po zaměstnání u aerolinek. Snad to furt takto platí.
Mě osobně by zajímaly ty typovky B737. Jak se to řeší, opravdu to aerolinky nehradí? Přeci není nutné mít při přijímacím řízení k aerolinkám typovky...myslím vrámci EU, na ČR se spoléhat nelze.
Výhoda Aerojobu je v poskytnutí úvěru při složení akontace 10% z celkové vypůjčené částky. Následují splátky, které během výcviku tvoří jen úroky. Plné splátky by měly začít až po zaměstnání u aerolinek. Snad to furt takto platí.
Mě osobně by zajímaly ty typovky B737. Jak se to řeší, opravdu to aerolinky nehradí? Přeci není nutné mít při přijímacím řízení k aerolinkám typovky...myslím vrámci EU, na ČR se spoléhat nelze.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 731
- Registrován: 01. 01. 2007, 22:39
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Výběrové řízení Aerojob
No, typovku samozrejme mit nemusíš Jenže pokud je situace na trhu taková, že tam máš milion pilotů s typovkou, kteří nemají do čeho píchnout, tak pilot čerstvě ze školy bez typu na to bude.. no, asi si dovedeš představit jak
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 65
- Registrován: 10. 09. 2007, 22:02
- Oblíbené typy letadel: Mig 21
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha, t.č. Calgary, Kanada,
- Stav: Offline
Re: Výběrové řízení Aerojob
Easy Share : ty pořád nechápeš realitu. Doba Svazarmu a aeroklubáků je prostě pryč. Je to jak píše Tragedie v JZD. Jde jenom o peníze. Chceš job za nadstandardní peníze, tak musíš něco investovat. To je přeci fér, ne ? Jinak by to mohl přeci dělat každý. Nechápu, že to pořád někdo nechápe.
Re: Výběrové řízení Aerojob
Navíc to není obor, kde tě každý uvitá a bude s tebou každý kamarád. Kdo má informace a kontakty vítězí a rozhodně se o ně nebude dělit. Je to tvrdé a pár lidí to utluče dřív než začnou profesně létat. Navíc relativní nedostatek peněz není zárukou uspěchu. Na ATPL, JOT s MCC a TR což jsou kvalifikace za nejméně 2 mega, má strašná spousta lidí a absolvent pouze s ATPL frozen nemá dnes v podstatě žádnou šanci a ani nesplní často vstupní požadavky pro zaslání CV.
Re: Výběrové řízení Aerojob
Suhlasím s poslednými príspevkami, ale myslíte si, že skúsení piloti s typovkami a s nalietanými hodinami tu budú do nekonečna? Keď sa vyčerpá vrece s pilotmi, ktorý majú 1000 a viac hodín TT a minimálne 500 jet time tak bude tá ideálna doba sa zamestnať. Ak nepríde ďalšia kríza, alebo niečo podobné, tak podľa potvrdených objednávok lietadiel a podľa schopnosti FTOčiek produkovať nových pilotov nás čaká nedostatok pilotov. Možno sa vrátia roky pred krízou kedy ľudia z ČSA na fórach písali že " piloti bez typové kvalifikace mají u nás rovnakou šanci ako typovo kvalifikovaní piloti ". Nehovorím, že to bude práve ČSA, ale iné aerolinky ďalej na východ napr.
Re: Výběrové řízení Aerojob
Ano to je logická uvaha. Vše se řídí nabídkou a poptávkou jako všude jinde. Můžou přijít časy kdy bude pilotů málo a společnosti budou brát kohokoliv jen aby letadlo splnilo legální předpoklady pro let. Nicméně aktuální poměr investic do licencí, doba hledání práce a reálný plat jsou v takovém nepoměru, že se to nevyplatí a kdo to chce dělat z lásky k létání tak zase bude mít problém sehnat peníze a nebo je pak splatit. Ono z platu 35 tis čistýho se dost blbě bude splácet ATPL frozen plus nějaké kvalifikace navíc popřípadě ještě k tomu typovka. Za předpokladu, že plat budeš vůbec pravidelně a v plné výši dostávat.
Re: Výběrové řízení Aerojob
Prozatim vitezi jednoznacne opravdu ti, kteri maji zname na spravnych mistech, pracuji dlouhodobe s letadlama a v podobnych oborech. Pilotu je jako sr***k, bohuzel je to tak. Takze je to Vabank dneska pro mladeho cloveka, ktery si vezme 2.5 milionu uver na byt rodicu a doufa, ze ho pak nekdo vezme. Tento trend nejspise nebude porad, nicmene zatim nic moc nenasvedcuje tomu, ze by meli dochazet zkuseni piloti a nebo minimalne piloti 200+ hodin a typovka.
Kdyz nebudou u nas, mame propojenou Evropu a takovych Madaru, Slovaku, Rumunu a Bulharu s komplet kvalifikacema je take dost. A to nebylo mysleno urazlive, to je proste fakt.
Co tedy delat?
Zbyva zrealizovat svuj sen. Nejlepsi varianta je vysnena sedacka vpravo a kancelar ve 10-ti km, nejhorsi je, ze budu 30 let platit hypoteku a zivorit.
Minimalne si potom budu moci rici pred vsema tema trubkama, co v hospode roztrubuji o tom, jak si plni sny, kdyz si koupi zasmolene auto. Ja si budu moci rici, ze ja jsem se o svuj sen pokusil
GL a hlavne to nevzdat
Kdyz nebudou u nas, mame propojenou Evropu a takovych Madaru, Slovaku, Rumunu a Bulharu s komplet kvalifikacema je take dost. A to nebylo mysleno urazlive, to je proste fakt.
Co tedy delat?
Zbyva zrealizovat svuj sen. Nejlepsi varianta je vysnena sedacka vpravo a kancelar ve 10-ti km, nejhorsi je, ze budu 30 let platit hypoteku a zivorit.
Minimalne si potom budu moci rici pred vsema tema trubkama, co v hospode roztrubuji o tom, jak si plni sny, kdyz si koupi zasmolene auto. Ja si budu moci rici, ze ja jsem se o svuj sen pokusil
GL a hlavne to nevzdat
Re: Výběrové řízení Aerojob
Engine Failure 1 píše:Easy Share : ty pořád nechápeš realitu. Doba Svazarmu a aeroklubáků je prostě pryč. Je to jak píše Tragedie v JZD. Jde jenom o peníze. Chceš job za nadstandardní peníze, tak musíš něco investovat. To je přeci fér, ne ? Jinak by to mohl přeci dělat každý. Nechápu, že to pořád někdo nechápe.
to Engine Failure: Tak v ČR je hodně věcí v pr**li, to ví každý. S nějakým zařazením k ČSA, či vydřiduchům Travel Service se lze prakticky bez známostí rozloučit, pravda. EU už tak malá není. O ty nadstandartní peníze přeci nejde. Každý? Jako že piloty se stávají jen arogantní nesamostatní synáčkové zámožných tatíčků z velkých firem, aby nahrabali ještě více do domácího trezoru? Tati, dej mi na ruku 2 milionky, chci si zkusit výcvik na dopravního pilota .
Kdo se nesnaží a o nic nepokouší, tak logicky nemůže ničeho dosáhnout. Rozhodně to není takovej záhul jako hypotéka na dům. Kamarádky rodiče si chtěli nechat postavit dům, tak jim ho architekta navrhla. Těch 10mil. splácejí...
Je to běh na dlouhou trať, ale lze to uběhnout, ikdyž s horším časem...