Rychlost letadla
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1886
- Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
- Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Svet
- Stav: Offline
Re: Rychlost letadla
vďaka flight detent, mea culpa. ja som obyčajný plachtár, takže ku nám majte zhovievavosť
-
- autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
- Příspěvky: 1689
- Registrován: 12. 08. 2008, 05:05
- Bydliště: CTU
- Stav: Offline
Re: Rychlost letadla
Treba je MEA opatrnej pilot, co lita pomalu a nizko, takze zadny velky rozdily mezi IAS a TAS resit nemusi
Re: Rychlost letadla
Opatrný pilot se řídí radou:
"Lítej pomalu a nízko a do zatáček brzdi!"
"Lítej pomalu a nízko a do zatáček brzdi!"
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1886
- Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
- Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Svet
- Stav: Offline
Re: Rychlost letadla
cocik píše:Treba je MEA opatrnej pilot, co lita pomalu a nizko, takze zadny velky rozdily mezi IAS a TAS resit nemusi
nuž do 250km/h a do 2500m (ak len v TMA nepustia vyššie). ale rozdiel riešiť musím, lebo letieť proti 100km vetru a s ním nie je to isté )
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1886
- Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
- Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Svet
- Stav: Offline
Re: Rychlost letadla
JackBrno píše:Opatrný pilot se řídí radou:
"Lítej pomalu a nízko a do zatáček brzdi!"
to hovorí babička každého aeroklubáka...
-
- autor Trip reportu roku 2011, 2012, 2015; Nejlepší autor trip reportů 2011, 2012; vítěz kategorie Když cesta je cíl 2011, 2012, 2015
- Příspěvky: 1689
- Registrován: 12. 08. 2008, 05:05
- Bydliště: CTU
- Stav: Offline
Re: Rychlost letadla
MEA píše:nuž do 250km/h a do 2500m (ak len v TMA nepustia vyššie). ale rozdiel riešiť musím, lebo letieť proti 100km vetru a s ním nie je to isté )
Ja tim chtel rict akorat to, ze kdyz litas nizko, tak jsou IAS a TAS hodne podobny. Vitr na to prece nema zadny vliv
Re: Rychlost letadla
MEA:
IAS a TAS nemá nic společného s větrem. To si pleteš s GS
IAS a TAS nemá nic společného s větrem. To si pleteš s GS
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1886
- Registrován: 18. 04. 2009, 18:29
- Oblíbené typy letadel: DG-1000, VSO-10, C-101 Pegase, Jak-40,Li-2,Tu-134,Em-145,A-320,Ae-45,L-200
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Svet
- Stav: Offline
Re: Rychlost letadla
JackBrno píše:MEA:
IAS a TAS nemá nic společného s větrem. To si pleteš s GS
ježiš ozaj gravndspíd, mea culpa