Urcite to patri neje do tohoto fora, ale vhodnejsi jsem nenasel, kdyby bylo "CESTUJICI", nebylo by to idealni ???
---------------
Nasel jsem tohle: http://www.caa.co.uk/docs/33/CAPAP2003_03.PDF
Pripada mi to docela zajimave, hlavne kdyz se musite s nekym u dohadovat, ze zakazovani mobilu je jakesi spiknuti leteckych spolecnosti.
Mobily
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1007
- Registrován: 20. 04. 2003, 13:11
- Stav: Offline
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1007
- Registrován: 20. 04. 2003, 13:11
- Stav: Offline
Mobily
Err, myslel jsem, ze PILOTI je spatne forum na toto tema, malokdo to tu bude hledat, kdyby bylo tady na serveru forum CESTUJICI, bylo by to lepsi. Ja ho ale nedokazu vytvorit, nevis, jak na to?
Mimochodem, kus se zaveru jsem pred chvili dal do volna mista/letusky protze tam na to prisla rec. Hodim sem kopii.
Mimochodem, kus se zaveru jsem pred chvili dal do volna mista/letusky protze tam na to prisla rec. Hodim sem kopii.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1007
- Registrován: 20. 04. 2003, 13:11
- Stav: Offline
Mobily
copy:
Vyborne ze na to prisla rec, pred tydnem se mi podarilo najit asi mesic starou studii Britskeho leteckeho uradu.
http://www.caa.co.uk/docs/33/CAPAP2003_03.PDF
nemohl jsem ale najit vhodne misto, kam to postnout. Dovolim si odcitovat nekolik radku ze zaveru, omlouvam se za preklad. Jedna se o kriticky pripad (worst case scenario)
<ul><li>nedotačení a přetáčení od skutečného kurzu na magnetickém kompasu</li><li>těkání ukazatelů</li>
<li>chyby zobrazení digitálního VOR až 5 stupňů</li>
<li>přehození indikace k/od na navigačním přijímači VOR</li>
<li>chyby v zobrazení zvoleného směru pro VOR a ILS aniž by došlo k aktivaci výstražných praporků</li>
<li>snížená citlivost přijímače kurzového paprsku ILS</li>
<li>šum v audiopřijímačích</li>
</ul>
Je to z bodu 6.2, kdo ma zajem, prectete si hlavne odstavecek 6.4, kdyz bude zajem, mohu se pokusit i prelozit. Ale chtelo by to mozna vlastni "TEMA".
Vyborne ze na to prisla rec, pred tydnem se mi podarilo najit asi mesic starou studii Britskeho leteckeho uradu.
http://www.caa.co.uk/docs/33/CAPAP2003_03.PDF
nemohl jsem ale najit vhodne misto, kam to postnout. Dovolim si odcitovat nekolik radku ze zaveru, omlouvam se za preklad. Jedna se o kriticky pripad (worst case scenario)
<ul><li>nedotačení a přetáčení od skutečného kurzu na magnetickém kompasu</li><li>těkání ukazatelů</li>
<li>chyby zobrazení digitálního VOR až 5 stupňů</li>
<li>přehození indikace k/od na navigačním přijímači VOR</li>
<li>chyby v zobrazení zvoleného směru pro VOR a ILS aniž by došlo k aktivaci výstražných praporků</li>
<li>snížená citlivost přijímače kurzového paprsku ILS</li>
<li>šum v audiopřijímačích</li>
</ul>
Je to z bodu 6.2, kdo ma zajem, prectete si hlavne odstavecek 6.4, kdyz bude zajem, mohu se pokusit i prelozit. Ale chtelo by to mozna vlastni "TEMA".