Piloti, bydleni a rodina

Odpovědět
elvis
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 117
Registrován: 20. 09. 2004, 14:33
Stav: Offline

Příspěvek od elvis »

Mikki:

ad me zkusenosti z integracema
1. chodil sem s nima do skoly
2. jsou vdecnym tematem u nas v AK, kde letaji jak druzi z CSA, kteri sedej taky dost casto na jumpu a take TRI a TRE. K nam do firmy zatim nikdo z integrovaneho vycviku neprisel a kdyby prisel, tak by asi pravdepodobne zase odesel. Jejich kvality jsou vseobecne znamy a neni to tudiz jenom muj nazor.

Me nikdy o velikost ptaka neslo :) Letam druh letani a na letadlech, ktere se mozna az budes unudenej autobusak stanou tvojim snem :)

ad hodiny ze simulatoru
Podle vykladu ceskeho UCL si hodiny z typoveho simulatoru dat do totalu nemuzeme. Ja osobne to nechapu. V simulatoru se pritom resi daleko vice problemu nez za zeletu v letadle :) Ok, respektuju to. Pak ale nechapu, proc si v integrovanem vycviku ten simulator dat do totalu muzou?

ad Dzej Dzej
ja sem ho samozrejme zkousel, kdyz sem si hledal nejakou zalohu, kdyby mi tady to nevyslo. Mam ale jednu vadu. Sem Cech. Ostatne byt Cech je na slovensku docela slusny hendikep, trochu sem tam tri roky studoval. Nakonec sem rad ze tam nejsem, vzdycky kdyz letim kolem a vidim tam tu stojici 757, tak si neco myslim. Ostatne stejny pristup ke me sem zaznamenal i ve SKYji. Co sem ale slysel tak jisty pan nacionalista P.S. ze SKYje byl pry odejit, tak by mohli mit kluci z CR bez typovky trochu vetsi sanci.

ad tva posledni veta
temito vetami se prave zblbly davy lidi, kteri si ted najednou delaji vycviky. Ted si dela vycviky tolik lidi, jako nikdy v historii. Nerikam ze to je dobre nebo spatne, ale konstatuju skutecnost.


ivo
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 41
Registrován: 18. 02. 2005, 10:33
Stav: Offline

Příspěvek od ivo »

to Elvis:
Peter uz neni ve Sky? Tak to je novinka a jestli je to pravda kdo je misto nej? Neosvedcil se nebo prisla lepsi nabidka, treba od vas?

elvis
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 117
Registrován: 20. 09. 2004, 14:33
Stav: Offline

Příspěvek od elvis »

ivo:

ahoj, tuto informaci mam z druhe ruky. Na webu ten dotycny clovek porad je. Pokud je to ale pravda, tak SKY udelal jedine dobre a stal by se tak pro me sympatickou leteckou spolecnosti :)

mikki
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 138
Registrován: 21. 05. 2006, 19:42
Stav: Offline

Příspěvek od mikki »

Akoze Elvis uplne chapem tvoj postoj k tym co to robia len koli prachom bez trochy zaujmu a nadsenia, uplne s tebou suhlasim ze potom sa to prejavi na celkovej urovni toho ktoreho pilota, ale co mi vadi ze si vsetkych integracov odrovnal bez toho aby si medzi nimi tiez diferencoval.Ale pisem to znova podla mna to nezavisi od typu vycviku ale od cloveka....kludne aj do moduloveho kurzu moze chodit zlatokop....aj ked suhlasim ze percentualny podiel zlatokopov v integrovanom je ovela ovela vacsi....coz, uz je taka doba a je vela ludi typu "kde se objevi penize tam se objevim i ja"a neostava ti nic len to zobrat ako fakt,dost smutny fakt....hlavne ked ti ktori o lietanie maju zaujem,ale nemaju bubaky musia sediet na zemi a pozerat ako zlatokopi poletuju len pre prachy...dokaze to nasrat.
Neviem neviem ale ked su TRE a TRI nespokojny s kvalitou uchadzacov do CSA,... myslim ze u takej firmy ako CSA by mohli mat nejake to slovo pri vybere ...preco si potom takych ludi vyberaju, ked maju v sucasnosti taky siroky vyber...jednoducho zoberiem kvalitu bez ohladu na to z akeho zdroja pochadza (integrac,modul,AK,vojsko), neviem kolko kol vyberovych konani musi uchadzac prejst ale asi nebude s vyberom vzdy koser.

Ani mne nejde o vtaka, razim heslo lepsi maly knipel ako velka lopata, robim co ma bavi a dostavam za to slusne zaplatene(konecne) :roll:
Unudeny autobusak mi v sucastnosti plne vyhovuje...svoje si odletim a potom sa mozem sa venovat dalsej zalube - rodine a detom.Mozno az budem stary dedo presedlam na nejaky ten biznis jet ...nevylucujem to 8)

Ad hodiny zo simulatoru ...zas dalsi smutny fakt, je to nefer ...nevedel som ze UCL si to tak vyklada, malo by to byt sim ako sim, ked pisat tak rovnako ci si v integrovanom alebo modulovom...no co dodat statna sprava a uradnici.

Ad Sky, sky nie je cisto svk firma ako csa alebo tvs ceska, mozem ti zarucit ze ani jeden z mladych svk bez typovky nie je ziaden zlatokop, a keby nebolo pana nacionalistu(nie ze by som bol vjeho fanklube) takby u sky boli novi F/O vsetci zlatokopi zo zapadu...vies aka je zivotnost zapadaka u sky?odhadujem tak 800-1000hod. (1-2roky)niekedy aj menej.Toto je ale na inu diskusiu.Ad Cz narodnost...u sky lietalo asi 9 F/O cechov (pred tym ako padol FA) vies kolki s nich ostali? dvaja...4 ani nedokoncili typovku na EMB a plachli k CSA,TVS. 2 odlietali asi 9 mesiacov - potom destinacia TVS. 1 asi tak 2 roky -destinacia CSA...takze je to porovnatelne zo zapadniarmi...zo SVK F/O zdrhol iba jeden - CSA -a to kvoli zenskej :roll: preto sa platili typovky prevazne SVK a nie CZ.Ale teraz s bazou v PRG sa situacia urcite zmeni a sancu budu mat aj mladi CZ F/O.

Ad pan PS uz nie je na funkcii ale ostava vo firme...zatial

posledna veta
to ze su zblbnute davy nie je moja zasluha...prachy hybu tymto svetom, nezostava ti nicine len to zobrat ako fakt, a to ze si aerolinky vyberu zlatokopa je v konecnom dosledky na ich skodu...nezostava ti nic ine len sa prisposobit a hladat vlastnu cestu ako sa presadit ...bohuzial-bohuvdaka je to dobre platene(slusne buduce vynosy)...stupa zaujem(dopyt)...a stupa aj riziko(ci sa uplatnis na tomto trhu prace).tym stupa konkurencia a mala by teoreticky stupat aj kvalita vysledneho produktu-novych pilotov.Toze je to v praxi niekedy opacne a vynimka potvrdzuje pravidlo je fakt ale to mozes zmenit tym ze sa budes angazovat ako FLTOPS manager a nie tym ze budes plakat a nadavat na leteckych forach.Inac gratulujem k roboticke.Uz si si kupil chromove vidly?? :lol:

elvis
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 117
Registrován: 20. 09. 2004, 14:33
Stav: Offline

Příspěvek od elvis »

mikki:

diky za tvuj prispevek. Toho kluka od skyje trochu od videni znam a tu holku taky, moc se mu nedivim, taky bych sel (kvuli ni) :) Akorat sem myslel ze jich zdrhlo trochu vic nez jenom jeden. Protoze dalsi byl u nas na konkurzu (nastesti pro me neuspel), ale asi pravdepodobne dal leta u vas.

Sem rad ze vam zvedli platy a ted si myslim, ze ani zadny duvod pro odchod nemate. To jak zdrhali ti cesi, si myslim, ze bylo v dobe, kdy ten plat byl tech 250euro jak si psal. Ted uz by to asi neudelali. Problem je, ze to asi vrhlo stin na nas vsechny.

Ja, kdyz uz bych se tam dostal, tak bych byl hrozne rad a nemel bych zadne zajeci umysli. Stejne tak sem rad tady a sem za to vdecny a zadne zajeci umysli nemam.

Ty zapadni piloti me taky stvou, ale s tim uz sem se smiril. Nejde jenom o Sky ale i o Travel... Nenadelame nic...

Taky abych porad neobhajoval moduly. Rychly modul je stejny jako rychly integrac. I v integracich jsou lide se zajmem, kteri pred tim letali vetrone a letat to modulem by pro ne bylo zbytecne, kdyz penize maji. Ale vysledek je stejny, akorat ze k tomu maji lepsi vztah, a tak jim to jde vetsinou lepe (navic uz umi kniplovat z blaniku).

Do vyberu pilotu do CSA podle me nikdo nevidi. Ani oni :)


Tomik
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 12
Registrován: 21. 05. 2006, 14:41
Stav: Offline

Příspěvek od Tomik »

Zdravim P.T. a Pipkina.......Jinak good prispěvek chlape....

Ja, to co sem chtěl napsat sem už napsal.Ale jen mě zarazilo jedno..Jedinej kdo tady pořád dokola omýlá peníze je Elvis...Nikdo tady z těch lidi nepsal,že touží lítat jen pro peníze,tak proč to sem taháš???????Znám lidi jak z aeroklubu tak z int. a nemám pocit,že by většina z nich dělala jen pro peníze.Pravdou je,že v soukromé škole,je větší předpoklad k tomu, aby se tam taková osoba vyskytla.ALe mezi náma,podobní lidé potkáš i v aeroklubu.Např. koupí si svoje letadlo a hraji si na něco co nejsou..Pravdou je,že je aeroklub většinou vyštípe, protože o tyto lidi nemá zájem, ale proč by to ělala soukromá splečnost,která z něj má zisk????Od toho existuje aby vydělávala.
Ale ty kluci co tam lítají za to nemůžou.Z výcviku si odnesou tolik co chtějí a jak se k němu oni sami postaví.A já nemám důvod je nějak hanit,pokud se oni chovají férově a nepomlouvají aeroklub.Respektive naše modulové výcviky,které taky létáme FTO.
Potkal jsem pár rádoby borců,co byli nebo jsou mistry světa po 20 hodinách na Cessne..no tak at jsou když si to myslí.Každý je nejakej,ale soudný člověk si to myslet asi nebude.A když se takovej borec dostane do CSA,tak mu to přejme.Ono mu po chívíli dojde že takový borec neni a pár kapitánů mu to dá najevo.Prostě to tak je,tak se s tim smiř..A nebo nehces zachránit CSA?

PipkiN
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 66
Registrován: 01. 06. 2006, 21:03
Pohlaví: muž
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

:)

Příspěvek od PipkiN »

elvis : ne, opravdu na FMS nekoukali, měli zalepen vstup Static Port a přístroje jim blbly, oni se dívaly právě na přístroje a nesledovali, že by mohli být trošku níže než mají být ...
Ale o to mi nešlo. Mně šlo o tvůj názor, že lidi z int. výcviku podle tebe jsou neschopný blbci co nic neuměj a nedokážou se naučit. Jak už jsi z mnoha příspěvků vyčetl, je to jen na nich, jak se postaví ke své zodpovědnosti, a pak už je jedno, jestli lítá rok, nebo pět se stejným náletem. Když si nehraje na mistra světa, může něco dokázat i člověk z int. Nebo se mýlím ?

Už prosimtě nemluv o prachách, točíš kolem nich fakt jen ty :x

2 mikki: to, cos mi napsal v tvém příspěvku na konci, jsem bohužel nějak nepochopil :(

mikki
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 138
Registrován: 21. 05. 2006, 19:42
Stav: Offline

Příspěvek od mikki »

to pipkiN

no len ze si to pekne napisal.pekny prispevok.....
...ja som nikdy nemal hlavu na slohove prace-literaturu, patky lietali ako na jesen papierove sarkany....teraz uz vsjo jasno???

:wink:

mikki
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 138
Registrován: 21. 05. 2006, 19:42
Stav: Offline

Příspěvek od mikki »

to elvis

vies mne ani tak nejde o to aky je kdo pilot pri nastupe ...vycepovat sa da skoro kazdy na pozadovanu uroven...nemusi vediet vsetko, ale mal by mat aspon urcity standard ...milsi mi je chalam ktory chce k profi lietaniu z inych pohnutok ako je laska k lietaniu a je pritom normalny ako niekto kto travi na letisku 24hod vie vsetko, ked je to uplny K...T,s takym nic uz potom nenarobis,a problem je vtom ze ked lietas MCrew nejak sa dohodnut musis, taky co vedia vsetko, vsade boli a su najmudrejsi a najlepsi piloti na svete takych su plne cintoriny, nikto nie je stopercentny a kazdy urobi raz za cas niekde chybu(vratane mna aj teba)takze vprvom rade mi ide o to kdo je aky clovek a nie pilot - ako uz spominal Arnošt Jano Škandál schopnosť ovladat packy a cudlicky v spravnom poradi a v spravny cas pride so skusenostami ..niekomu to trva rok niekomu mesiac ....potom to uz je ale o inom.

u nas sa premlelo strasne vela ludi za kratky cas takze som mohol dost porovnavat...nemozem povedat ze zapadakov nemam rad lebo tu beru robotu domacim...su medzi nimi aj fajn chalani ...ale niektory pridu z rychlokurzu z oxfordu alebo podobneho, vztycena postava,tmave bryle nagelovane vlasy, vhube cigo, najlepsie vkazdej ruke kufor od Jepesna s kridelkami, pruzky a vylozky si davaju pomaly na pyzamo aby kazdy videl ze su piloti a po Line treningu si myslia ze vladu stroju pevnou rukou a odpajaju AP za WX catI minim s 20kt krosvindom este niekde nad OM s tym ze si to chcu predsa zaletiet lebo nie su ziadny "podrovnavaci" -co povies Škandal ...Nizsia Liga ked skoncis iba ako podrovnavac co?? :wink: neber to osobne....a potom s baranmi bojuju ako o zivot dalsie 4mile a su radi ze to trafia na drahu.

Ono im potom spadne na cas hrebienok, vacsina sa tu casom vylieta pochopia o comto je a z velkej vacsiny su dobry piloti...az na niektore vynimky....aked uz nieco vedia idu prec za lepsimi bubakmi alebo teplom domova a drrrrrb treningovy cyklus mladeho F/O sa opat opakuje....preto ked uz potrebujem zobrat podobneho frajera zoberiem domaceho frajera z ktoreho postupnym otesavanim nieco vychovas (pocul som ze v AirBerline pouzivaju niektori TC stale vychovne ludovo povedane popapuli)...o tom ze chalani, ktory nieco vedia a maju seriozny zaujem by mali prejst vyberovym sitom ako prvy nebudem diskutovat.

BTW mame takeho co robil v juesej instruktora a aerotaxi a doviezol si nejakych tych desiatok sto hodin ...vsetko odleti, len mozem sa s tebou stavit ze ak ostane v podniku bude F/O este dobrych mozno dvadsat rokov,lebo je vyslovene nepilotny typ,a to je tu kua rychly postup aspon zatial.Takze ani po milujarmilu hodin este nezarucuje ze na to kazdy ma.Kazdy dvestohodinak po prvej typovke co som zatial videl bol lepsi ako on po prvej typovke.A pritom nie je ziadny frajer ako som popisoval vyssie.Takze vidis ze nie je zlato vsetko co sa blysti..... :wink:

PipkiN
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 66
Registrován: 01. 06. 2006, 21:03
Pohlaví: muž
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od PipkiN »

mikki: jojo teď už jo :)
mě slohovky bavily, jen jsem nebyl vždy adekvátně oceněn :( :)

A.J.Scandall
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 127
Registrován: 23. 02. 2003, 18:09
Stav: Offline

Příspěvek od A.J.Scandall »

Mikki:

trošku nechápu tvoje rozohněné příspěvky ohledně ručního létání - o tom tady vůbec nebyla řeč. Nicméně když jsi to načal, krásně si zde (účelově) vypíchl případ, že někdo nezvládne od OM doletět s 20kt crosswindem na CAT I minima. Pominu to, že když to nezvládne, nemá tam co dělat (musí to dokonce zvládnout na jeden motor, žejo. Umět to prostě musíš a 2x ročně sim, no, to mi netvrď, že to stačí). Nesouvisí to jenom s tím, že neumí řídit letadlo za relativně standardních podmínek (zejména letí-li s F/D), ale souvisí to i s nezvládáním risk managementu (neboli za těhle podmínek se na to radši vykašlu a s AP poletím). Nemysli si, že jsem zastáncem ručního létání v takových podmínkách.

Ovšem já zas můžu účelově vytáhnout opačný případ, jako je běs a hrůza v okamžiku, když závada donutí letce letět v ruce. Stejně tak ti můžu říct, že ve všech případech, kdy mě F/O donutil k důraznému call-outu (speed, glide-slope, pozdě stabilizované přiblížení) nebo dokonce zásahu do řízení, a kdy jsem se šel juknout na COMAFRU, ve všech těchto případech letěl F/O v autopilotu, nebo ho vypnul těsně nad minimy a pak to pohnojil. Ještě mi to neudělal člověk, kterého jsem nechal letět bez AP (a kdo chce, toho nechám). Nesvědčí to třeba o něčem? A není to o statistice, pokud je jen trochu slušně, nechávám kluky (a holky) lítat v ruce v dost výrazném procentu přiblížení. Nicméně poměr 6:0, v neprospěch "automatického" letu o něčem svědčí. Protože můj další poznatek je, že velká část lidí při letu s AP přestává tolik sledovat to co má, nevyužije uvolněnou kapacitu tak, jak je záhodno, ale má to "na háku". A u přistání je zajímá tak nanejvýš, jestli to bylo "kiss landing", a vůbec je nezajímá, zda byli správně na G/S, zda přeletí práh dráhy v 50ft, sednou do dotykového pásma na "centrlajnu" Tohle je ta nižší liga!!!

A bohužel můj poznatek který tu po tisící zopakuju a který zde zřejmě tolik lidí dráždí, je že v pěti případech z těch šesti se jednalo o lidi, jejichž letecká zkušenost před nástupem k firmě byla plus mínus 2roky za kniplem! Ten šestý byl pro zajímavost prapůvodem z AK. Ovšem nerad bych, aby to vyznělo tak, že soudím jen na základě šesti případů.

Tvoje poznámka o gerojích a vůbec celý odstavec zahájený tučným písmem byl lehce afektovaný, to přecházím. Narážku na ČSSD a půlku platu jsem jaksi nepochopil, respektive pochopil dvěma způsoby, ale ani jeden mi do téhle diskuze příliš nezapadá.

mikki
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 138
Registrován: 21. 05. 2006, 19:42
Stav: Offline

Příspěvek od mikki »

to Scandall

moje prispevky ohladne rucneho lietania mi nepridu az moc rozohnene ale ked to tak vyzera uberem z plynu.mimo ine nacal to elvis ked porovnaval vleky s FNTP.(ako ten napis na kostole"vtupit do domu pana v sortkach je taky isty hriech ako cudzolozit - a niekto pripisal skusil som oboje neda sa porovnat")Takze asi tak skusil som oboje neda sa porovnat.

ku tomu kroswindu - jako mas uplnu pravdu, nezvladnuty risk management, za minim a s takym vetrom je to blbost karovat manualne, ale ako hovoris uletiet na ruku to musi ale vediet kazdy, s jednym motorom raw data,turboska a krosvind a inkapacitovanym kolegom popripade manual reversion - to by uz bolo dost drsne, co?. Ja si vobec nemyslim ze si zastanca takehoto lietania za takychto podmienok, si CPT tak uz mas cosi za sebou a skuseny pilot by to neurobil.

No a tiez si nemyslli ze som nezazil ziadny bes a hruzu. Odletiet na ruku styri sektory ( teda iba dva ako PF)sa mi uz tiez stalo a nie raz.A to bola casta rajom oproti inym.A tiez ze som zastanca Automatu od startu do pristatia, podla mna musis vediet oboje - ja som stretol vynikajucich pilotov ktori lietali strasne dlho VFR aj IFR vsetko na ruku a ked presedlali na stroje kde bol AP + FD mali zozaciatku dost problemy pochopit ako to funguje.takze preto som pisal ze je to ina liga.

tu nizsiu ligu,ked uz to rozoberame,nemozem s tebou nesuhlasit len ja by som to povedal inac....je to proste celkovym pristupom k lietaniu

priznavam odstavec bol lahko afektovany, ale rypol si si ty s Nizsou ligou, rypnem si aj ja s gerojmi,aky pozicaj taky vrat.Inac nic proti tebe nemam co som zatial cital od teba na fore, same rozumne veci aj ked v niektorych veciach by sme sa mozno nazorovo nezhodli...iba v detailoch,sto ludi sto chuti.

a CSSD do diskusie nezapada, to mas pravdu, chcel som len vediet ci lietas v CR ale pravdepodobne asi ano bud TVS alebo CSA.iba tolko

A.J.Scandall
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 127
Registrován: 23. 02. 2003, 18:09
Stav: Offline

Příspěvek od A.J.Scandall »

Mikki:

zase je ale dobrý, že se narozdíl od našich slovutných politiků vpodstatě přiblížíme shodě, i když je to 100 na 100 :D

mikki
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 138
Registrován: 21. 05. 2006, 19:42
Stav: Offline

Příspěvek od mikki »

to Scandall

myslim ze budes so mnou suhlasit ( aj ked to nebude 100 na 100 :lol: )ked napisem ze uroven pilota(celkova technicka aj osobnostna) do velkej miery vobec nezavisi od toho akym vycvikom presiel, odkial je a aku ma farbu ksichtu a ake pohnutky ho doviedli k lietaniu ale od toho ako pristupuje k lietaniu.Ak sa stavia k tomu zodpovedne a nema laxny pristup, drzi sa trochu pri zemi (nie z pohladu lietania)nehra sa na frajera ktory vsetko dokaze potom aj z ludi ktori sa dali na profi lietanie z cisto ekonomickych podnetov mozu byt a su vo vela pripadoch dobry piloti.

Pocas tej mojej relativne kratkej kariery som stretol rozny mix ludi,ludi co boli dobry po stranke skusenosti aj know-how ale stale si musia dokazovat ze su lepsi ako ti ostatny,tlacia na pilu a potom sa strasne cuduju ze pila rupne.Na druhej strane su aj taky co neprekypujui brutalnym zaujmom o lietanie maju uplne na haku co lietaju zaujma ich len od kdy do kdy a co za to.Kazdy je iny, v niecom lepsi v niecom horsi.

Ja som len chcel ukazat elvisovi, ze na tento problem sa nemoze pozerat len z jednej strany ale prebrat to pod roznymi uhlami pohladu aby to nevidel len dvojrozmerne a pridal aj ten treti rozmer. Casom by na to dosiel aj tak sam( myslim ze uz sa tak stalo a nie mojou zasluhou).

k tomu cosi pisal o tych F/O.myslim ze takymito vecami si prejde kazdy, tiez sa mi podarilo a podari obcas vyrobit nieco nestandardne (urcite aj tebe) , dolezite je ale ked sa z toho poucis pre buducnost - mimo ine na vlastnych chybach sa naucis najlepsie aj ked sa hovori ze mudry sa pouci z chyb cudzich, hlupak z vlastnych - a preto ti ktori zaujimaju postoj "na salame" alebo "som neomylny" hoci maju vela skusenosti,vedomosti a pod. ,nepoucia sa a nepriznaju ze spravili chybu su odsudeny chybu opakovat, a ked sa chyby nazbieraju a retaz sa niekde nepretrhne vies ako sa to konci.

Preto sa ja drzim hesla "Lietam pomaly a nizko, v zatackach brzdim a ked pocujem kroky na kridle, pruser sa blizi" :D

FlightDetent
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1007
Registrován: 20. 04. 2003, 13:11
Stav: Offline

Příspěvek od FlightDetent »

mikki píše:Akoze Elvis
Ty si neni Blavak, ze neeE? :P Doolinaaa, dolina dooolinaaaa, dolina dooolina, dolin dolina maja!

FD.

PS: AJ/mikki, souhlasim s vama, obema. :!:


Odpovědět