Dopravní pilot

Odpovědět
xCastiel
Nováček
Nováček
Příspěvky: 4
Registrován: 07. 04. 2017, 10:12
Stav: Offline

Dopravní pilot

Příspěvek od xCastiel »

Dobrý den všem přítomným. Jmenuji se Jakub a je mi 24 let, jsem z Ostravy a v současné době pracuji jako řidič tramvaje. Od malička asi jako každý jiný chci být pilotem. I přesto, že vím jak těžká cesta k tomu vede. Ať už po stránce finanční, tak časové. Nějakou chvíli tady pročítám jak se jím stát a tak bych se Vás chtěl zeptat na to samé, ale aktuální informace jak to je teďkom s dopravním pilotem. Jak začít ? Je potřeba začít s UL a pak nahoru se škrábat až na dopravní letouny ? Jak je to s lékařskou prohlídkou ? Mám astma ( bez lečby, bez problému ) a brýle ( dioptrie tuším, že do 2,5 ). Co stránka finanční ? Trošku dotaz na tělo, ale kdyby někdo byl ochotný odpovědět byl bych rád. Jak jste to udělali Vy ? Existuje nějaká možnost "půjčky" a následně úvazku, dejme tomu na 5 let, nebo s možností splácet až jak budu mít "po všem" ? Jak je to tady v Ostravě ? To je zatím vše na co si vzpomenu, popř. dopíši jakmile si vzpomenu. Děkuji všem kdo odpoví a poradí. Hezký den :D

EDIT1: Maturitu mám, Střední škola zemědělská v Českém Těšíně.
EDIT2: Kdyby dopravní pilot bylo "tabu", jaké další možné uplatnění je možné jako pilot ?


Zoltan
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 596
Registrován: 21. 07. 2009, 18:25
Oblíbené typy letadel: Jak to má alespoň jednu uličku, tak letím...
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Dopravní pilot

Příspěvek od Zoltan »