Moje odpověď bude smutná pro tebe, ale pravdivá.
Pilot C-172 není nic nikde na světě, krom pár vybraných lokalit, jako třeba Borneo a další, kde se létá v pralesích, na Kolumbijských hranicích a vůbec na hranici života a smrti. A to myslím vážně.
C-172 je příjemný dopravní prostředek pro cestu do Chorvatska, pro polétání po naší krásné zemičce a pro povození holky i sem tam nad mráčky a v létě na chrápání pod křídlem, na které natáhneš celtu. A také jako vynikající výcvikové letadélko. A tím to hasně, nic víc, nic míň.
Práce na C-172 nehledej, maximálně jako Instruktor, ale to je jiná kategorie
Věř mi, že letadlu brzo odrosteš. mě teda nepřestalo bavit nikdy a dodnes rád létám Vyhlídkáče, ačkoliv přímo v C-172 mám nasezeno okolo 190 hodin. Pořád je to vynikající koníček a v létě nezapomenutelné pozorování krás pod sebou, ale to je vše. Je to koníček
Nejsem za to placen a nikdy jsem nebyl, na to jsou jiná letadla. A jak jsem napsal o kousek výše - brzo mu odrosteš a budeš chtít více
Takže, pokud hledáš nejlevnější variantu, jak se živit létáním, tahle to není. CPL a nálet 150 hodin nic není a nikoho to vcelku nezajímá, to mi věř
Notabene na C-172. realita, ale bohužel tak to je.
Jestli se chceš živit malým létáním, jdi cestou malých Turbopropů ala Beech a nebo Jetů ala Citation Family, Hawker a další - ale to bude stát stejně jako velká doprava, opravdu to tak bohužel je
Nicméně, přeji hodně štěstí