Lukys91 píše:2 Standa: bojovat jídlem, jakožto "něčím víc", je prostě nemožné. Už jenom kvůli tomu, že i klasické aerolinky, třeba jako Finnair, do svých A32F dávají modifikovaný interiér, ktak erý v praxi znamená to, že místo toalet v zadní části letadla, dají další 2 řady sedaček a do kuchyňky dají tyto toalety. Tedy se zadní galley dělí o záchod (tedy o 2) a o kuchyňku. Takže, místo 6 trub a coffee makeru máte 2-3 touby a 1 coffee maker. Toto je pouze vývoj, evoluce- tedy to, že si koupíte letenku za 20e na Mallorcu. To je to, že příští měsíc letím do USA a musel jsem si zaplatit vyšší tarif kvůli tomu, že potřebuji zavazadlo. To je to, že před 10 lety jsem za letenku do CDG platil 8500 a teď, no když budu mít smůlu, tak 3000.
A charterům ať s VF, TVS, atd. Když už jsem natolik bohatý, abych letěl s cestovkou, tak mě 300, co dám za jídlo na palubě nezabije. A pokud si myslíte, že jídlo má být součástí letenky, tak nemá. Je to doprava- to by jste mohl už namítat, že v roce 1950 s vámi aerolinky obletěly Řím, aby jste viděl, jak vypadá ze vzduchu.
PS: občas si kupuji jídlo na letu a doopravdy raději zaplatím o 400 méně a bez jídla, než o 400 více s jídlem, když to prospím.
Jo a úplně poslední věc je ekologické hledisko. Co myslíte, že se stane s jídlem po každém letu- vyhodí se! A ano, nesmí se vzít ani na zpáteční let!
Spousta lidí v případě letu na dovolenou to má jako atrakci a zážitek na který celý rok šetří.
Takže proč jim let neudělat atraktivní a jako let. společnost proč se neodlišit od konkurence.
Ono je opravdu něco jiného dostat pohoštění prezentované na podnosu a hozená plechovka do klína.
Jde především o provedení servisu a hlavně jak ho vnímá cestující.
Dnes kdy jsme se konečně dopracovali k možnosti objednání jídla je zde spousta možností jak catering udělat.
Klidně ať je základní verze kterou dostanou všichni ať je to hladoletová verze ale ať je na podnosu.
V cenové relaci do stovky si jí objedná kazdý.
Proč stále uvažuji o jídle pro všechny pax? Protože množství snižuje náklady.
Ať je verze další na objednání a šel bych klidně dál a klidně ať si zákazníci poskládají menu. SW na to je a jako marketingový tahák mi to připadá rozumné. Původně tato diskuze vznikla na téma čím se chce let. společnost odlišit od konkurence a čím chce zaujmout. Catering mi pripadá jako rozumný a dostatečně atraktivní. Jídlu každý rozumí, jídlo vytváří pohodu, cestující má pocit že se mu individuálně někdo věnuje, atd.
Jsem na let.servru takže předpokládám že jsou zde fandové a lidé kteří let. dopravou tak trochu žijí. Čekal jsem diskuzi jak to zlepšit a jak to udělat lépe. Místo toho jsem ubezpečován že pro catering neni místo a že je to mrtvá věc. Neni překvapující že let společnosti jdou cestou snižování nákladů a zvětšování zisku. Bezpracně získáné peníze potěší každého a pokud na trhu neni nikdo kdo by služby naopak zlepšoval tak proč se snažit že. Tak si tak říkám kde se to zastaví? Co vše si v rámci snižování služeb necháme ještě líbit a hlavně dle čeho si budeme vybírat když dříve nebo později budou v cenách nepatrné rozdíly.
Redukce zázemí cateringu na palubách neni potěšující informace, to bude sakra oříšek jak udělat produkt za který se člověk nebude stydět ale beru to jako vyzvu