Výběrové řízení ŘLP

Odpovědět
xxmatoxx
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 16
Registrován: 16. 07. 2009, 19:54
Stav: Offline

Re: Výběrové řízení ŘLP

Příspěvek od xxmatoxx »

Radšej zavolaj a potom počkaj


Galadreil
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 18
Registrován: 01. 08. 2010, 08:57
Stav: Offline

Re: Výběrové řízení ŘLP

Příspěvek od Galadreil »

To kralick: Zavolej - já na tom byla stejně a tak volala - p. Nováková se mi omlouvala, že toho mají hodně a že měli výpomoc odjinud a tak je v tom trochu zmatek - domluvily jsme si termín AJ telefonicky s tím, že pošle potvrzující email (bohužel ten ještě do dneška nedošel) :D

tonda
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 28
Registrován: 31. 05. 2010, 16:27
Stav: Offline

Re: Výběrové řízení ŘLP

Příspěvek od tonda »

Ahoj všem,
mám dotaz ke zkoušce z angličtiny. Na stránkách řlp je uvedeno, že součástí jsou také transformace. Jasně, že vím o co se jedná, ale chci se zeptat jestli to bylo zaměřeno na nějaký konkrétní okruh nebo ne. Co od tohoto můžu čekat .....
Díky.

Ella2000
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 50
Registrován: 13. 01. 2007, 12:10
Stav: Offline

Re: Výběrové řízení ŘLP

Příspěvek od Ella2000 »

tonda píše:Ahoj všem,
mám dotaz ke zkoušce z angličtiny. Na stránkách řlp je uvedeno, že součástí jsou také transformace. Jasně, že vím o co se jedná, ale chci se zeptat jestli to bylo zaměřeno na nějaký konkrétní okruh nebo ne. Co od tohoto můžu čekat .....
Díky.


sentence transformation - něco na tento způsob:
They told me to do my homework.
I ... (was told to do my homework).

Žádný speciální okruh, jen gramatika.

xxmatoxx
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 16
Registrován: 16. 07. 2009, 19:54
Stav: Offline

Re: Výběrové řízení ŘLP

Příspěvek od xxmatoxx »

Včerajší FEAST výsledok 3:2 v prospech úspešných :thumbup:

A teraz správa pre tých, ktorým sa neozvali. Hovoril som s pani Novákovou, menili jej PC a všetky žiadosti/životopisy, ktoré dovtedy neboli vytlačené sa vymazali. Takže sa skúste podľa toho zariadiť.


Pan Am
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1822
Registrován: 08. 01. 2003, 21:50
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Výběrové řízení ŘLP

Příspěvek od Pan Am »

xxmatoxx píše:Hovoril som s pani Novákovou, menili jej PC a všetky žiadosti/životopisy, ktoré dovtedy neboli vytlačené sa vymazali.


:D :D selekce uchazečů může probíhat i nestandardními způsoby...

vidocq
Nováček
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 28. 02. 2011, 18:53
Stav: Offline

Re: Výběrové řízení ŘLP

Příspěvek od vidocq »

Víte prosím, někdo zasvěcený, s kolika úspěšnými se letos počítá do kurzu? Díky

xxmatoxx
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 16
Registrován: 16. 07. 2009, 19:54
Stav: Offline

Re: Výběrové řízení ŘLP

Příspěvek od xxmatoxx »

vidocq píše:Víte prosím, někdo zasvěcený, s kolika úspěšnými se letos počítá do kurzu? Díky


Ak sa nemýlim, tak okolo 19 ACC a 16 APP len do Prahy. Ale bez záruky

ls
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 153
Registrován: 27. 06. 2007, 12:45
Stav: Offline

Re: Výběrové řízení ŘLP

Příspěvek od ls »

19ACC a 16APP? Proboha, jak jsi tak k zavratnemu cislu prisel? Myslim, ze cisla jeste stanovena nebyla, uvidi se podle potreb pozdeji, na ACC bych to videl cca 12 a na APP mozna nikdo, protoze pry maji lidi dost ;-)

xxmatoxx
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 16
Registrován: 16. 07. 2009, 19:54
Stav: Offline

Re: Výběrové řízení ŘLP

Příspěvek od xxmatoxx »

Pri rozhovore s p. Novákovou nejaké čísla padli. Od radosti zo zvládnutého FEASTu som si to nezapamätal. Preto som napísal "okolo" a "bez záruky". Kľudne to mohli byť iné počty, ale medzi 20 - 30 to bude

Husic
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 75
Registrován: 22. 07. 2009, 15:12
Stav: Offline

Re: Výběrové řízení ŘLP

Příspěvek od Husic »

Tak to nejspis myslela, ze vezmou 20-30 lidi pred komisi a z tech se bude vybirat. Ale tolik lidi na APP nepujde ani nahodou, to jedine, ze by se postavila do ty doby paralelka ;)

svryba
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 19. 12. 2010, 23:03
Pohlaví: muž
Stav: Offline

Re: Výběrové řízení ŘLP

Příspěvek od svryba »

Letos to bude méně, než loni, budou brát APP i ACC, jen žádné regiony. Přesná čísla ale neřeknu, bo to je jistě přísně tajná informace :wink:

krrna
Nováček
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 20. 02. 2011, 19:13
Stav: Offline

Re: Výběrové řízení ŘLP

Příspěvek od krrna »

zdravím zajimalo by mne jaká je pracovní doba RLP a jestli je treba rozdil v prac. dobe ACC a APP

ls
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 153
Registrován: 27. 06. 2007, 12:45
Stav: Offline

Re: Výběrové řízení ŘLP

Příspěvek od ls »

pracovni doba je nerovnomerne rozvrzena 24H....

JaM
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 38
Registrován: 22. 08. 2007, 11:57
Oblíbené typy letadel: ****/H, ****/J
Pohlaví: muž
Bydliště: Tam, kde bývával bod LIBSI
Stav: Offline

Re: Výběrové řízení ŘLP

Příspěvek od JaM »

Pár poznámek:

Angličtiny se neděste, nejtěžší je vstupní test, pak je to piece of cake, v provozu je důležitá hlavně schopnost porozumět a jednoduše jednoznačně se vyjátřit.

Výsledky FEASTu rozhodně nejsou úměrné výsledkům ve výcviku. nejlepší FEASTaři z našeho kurzu nedodělali. Takže se tu navzájem neděste.

Co se týče práce, jinak o ní bude hovořit nadšenec jako já a jinak o ní bude hovořit někdo postarší, kdo už toho začíná mít plné zuby. Každý vyzdvihne jiné klady a zápory. Já osobně mám většinou z práce skvěle čistou hlavu, nic na mě nečeká od pátku do pondělí apod., baví mě si s letadlama "pohrát" a použít nejvíc efektivní řešení - je-li na to čas. Na druhou stranu na konci druhé noční v řadě nebo při letních bouřkách někdy "zapomínám, jak se jmenuju".
Na ACC mě baví rozmanitost provozu, aerolinek i skladby provozu (nízké vs. vysoké sektory), koordinace s okolními státy. Práce APP mi proti tomu připadá nudná, zato chápu, že TWR má něco do sebe. Přinejmenším tam letadla nemají tvar malého bílého čtverečku s praporkem, a zda je tma či světlo, člověk nezjistí až cestou na parkoviště.

Pracovní doba: Nejdelší řídící směna je 11h (4x2h se 3 1hodinovýmí pauzami), nejkratší 7h (2-2-1 n. 1-2-2) plus šejdr: ráno 4-5 h, večer 4-5 h, mezitím 6h pauza.
Měsíční fond pracovní doby ŘLP je podle toho, co jsem právě vyčetl v rozdělovníku směn, 170 hodin. Nebojte, volna je dost.


Odpovědět