Výběrové řízení ŘLP

Mac
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 05. 06. 2013, 16:10
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Status: Offline

Re: Výběrové řízení ŘLP

Příspěvekod Mac » 31. 07. 2018, 08:20

prostě proto, že až si komise v posledním kole bude vybírat z těch nejlepších, sáhne spíše po těch cca 25letých

není to sport, kde se všechno měří s přesností na pět řádů a udělá výsledková listina;
je to výběr budoucího kolegy a hrají roli i nedeterministické úvahy, ostatně jako i kdekoliv jinde u pohovoru, proto tam je


helps
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 14
Registrován: 29. 08. 2017, 20:32
Status: Offline

Re: Výběrové řízení ŘLP

Příspěvekod helps » 31. 07. 2018, 15:19

Pamatuju si, že tady kdysi přispíval člověk, který psal, že je mu asi 31 let a byl vybrán pro výcvik.
Pravda ale je, že pokud budou dva super kandidáti, tak dají určitě přednost mladšímu. Podle mě to celkem dává smysl.

rychlovka
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 132
Registrován: 18. 01. 2011, 18:51
Status: Offline

Re: Výběrové řízení ŘLP

Příspěvekod rychlovka » 31. 07. 2018, 20:11

Pilgrim píše:Díky za odpověď, hafi. Ještě tedy doplňující dotaz - věk je nevýhodou proč? Předpoklad pomalejších reakcí?


Vyšší věk je spíše předpokladem horší schopnosti naučit se tolik nového. Jinak aktuálně má podnik podstav, takže pokud na to má člověk, kterému je i lehce přes 30, předpoklady, má solidní šanci, že se dostane. Není nic jednoduššího, než to zkusit :wink:

Pilgrim
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 727
Registrován: 13. 09. 2005, 12:37
Status: Offline

Re: Výběrové řízení ŘLP

Příspěvekod Pilgrim » 01. 08. 2018, 11:19

Počítá se 41 jako "lehce přes třicet" :D ? Připadám si najednou fakt starý:)

hafi
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1717
Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
Pohlaví: muž
Bydliště: bejvávalo YVR
Status: Offline

Re: Výběrové řízení ŘLP

Příspěvekod hafi » 01. 08. 2018, 15:02

Schopnost se rychle učit během výcviku. Od určitého věku už to většina lidí prý nezvládá, z pozice řídícího se myslím odchází ve věku cca 53-55 let. Q čím zkušenější řídící tím lepší. Tj. když tě ve 40 přijmou, 3 roky výcvik, tak toho až tak moc neodřídíš. Z ekonomického hlediska je výhodnější mladší.


Pilgrim
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 727
Registrován: 13. 09. 2005, 12:37
Status: Offline

Re: Výběrové řízení ŘLP

Příspěvekod Pilgrim » 02. 08. 2018, 11:56

Hafi, díky moc za postřehy, fakt si toho cením. Ad omezená schopnost se učit - a je to těžší, než studium na VŠ? Předpokládám spíš srovnatelně, ne?
Jinak samozřejmě chápu ekonomický pohled firmy, to je jasné, že když někoho náročně školím, chci, aby se mi vyplatil dýl. Ad odchod do důchodu v 53-55 a že bych toho moc nenařídil...no přece jen je to cca deset let, to je tak normální běžná délka práce. Ale jasný, uvědomuju si, co jsi tím chtěl říct.

Ještě jednou díky!

hafi
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1717
Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
Pohlaví: muž
Bydliště: bejvávalo YVR
Status: Offline

Re: Výběrové řízení ŘLP

Příspěvekod hafi » 02. 08. 2018, 12:51

V tom věku řídící neodchazejí do důchodu, většinou spíše na jinou pozici ve firmě (typicky výcvik, ale i v provozu jsou tam některé méně náročné pozice). Jinak z ŘLP se myslím běžné neodchazí celkem nikdy, úvaha o 10 letech je mylná (nikdo tě tam násilím držet nebude, ale prostě se to děje jen výjimečně).
Srovnání s VŠ...jak s kterou, že? Na VŠ velmi často student na zkoušce předvede, že tomu rozumí, pak 90% znalostí vypustí a jen si pamatuje, kde je získal. Ve výcviku na řídicího se něco naučíš, a pak se očekává, že to už navždy umíš bez váhání správně použít. Ale mě informace v tomto jsou jen z prvního půl roku výcviku, dal jsem se nedostal :-)
Edit: teď jsem postřehl, žes napsal věk. Jsem si původně nevšiml.
1) můžeš to zkusit. Až na pár dní času za to nic nedáš a přinejmenším Feast stojí za vyzkoušení.
2) vsadil bych se, že 41 už je hodně nadlimit. Snad leda, že bys byl aktivní řídící někde v zahraničí a jen se chtěl přesunout sem.

helps
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 14
Registrován: 29. 08. 2017, 20:32
Status: Offline

Re: Výběrové řízení ŘLP

Příspěvekod helps » 02. 08. 2018, 14:01

Můžu se zeptat, proč si z výcviku po půl roce vypadl? Bylo to tak strašně náročné?

Odesláno z mého NX549J pomocí Tapatalk

hafi
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1717
Registrován: 20. 09. 2007, 17:47
Pohlaví: muž
Bydliště: bejvávalo YVR
Status: Offline

Re: Výběrové řízení ŘLP

Příspěvekod hafi » 02. 08. 2018, 22:13

Nevím, co je "strašně náročné". Asi ne. Prostě to nešlo. Je to hodně o určitém talentu. A ne každý, kdo umí hrát na kytaru, může vystudovat konzervatoř.

helps
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 14
Registrován: 29. 08. 2017, 20:32
Status: Offline

Re: Výběrové řízení ŘLP

Příspěvekod helps » 02. 08. 2018, 22:26

Rozumím, asi se ptám hloupě :crazy: Myslela jsem, že první měsíce jsou spíš o biflování předpisů a tak

rychlovka
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 132
Registrován: 18. 01. 2011, 18:51
Status: Offline

Re: Výběrové řízení ŘLP

Příspěvekod rychlovka » 05. 08. 2018, 21:35

Pilgrim píše:Ad omezená schopnost se učit - a je to těžší, než studium na VŠ? Předpokládám spíš srovnatelně, ne?


Nejde ani tak o objem učení se pravidel a předpisů, ale spíš schopnost je potom uplatnit na simulátoru/v praxi. A na to prostě člověk musí mít určitý talent. Jako ne každý se může stát špičkovým chirurgem, i kdyby perfektně nastudoval všechnu teorii. :)

A nechci ti kazit naděje, ale 41 let je už moc. Tím lehce přes třicet jsem myslel 2 až 3 roky :D

Elesar
Nováček
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 28. 08. 2018, 04:45
Status: Offline

Re: Výběrové řízení ŘLP

Příspěvekod Elesar » 28. 08. 2018, 04:56

Ahoj,
netuší někdo, jak je to na prohlídce ÚLZ s endokrinními chorobami? Není tu někdo, kdo nějaké takové onemocnění má, a prohlídku absolvoval?

Děkuji za případné info :thumbup:

jyrka
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 04. 09. 2018, 09:56
Status: Offline

Re: Výběrové řízení ŘLP

Příspěvekod jyrka » 04. 09. 2018, 10:07

Ahoj, zajimalo by me par veci - prvne se mi zda, ze brat 15 000 behem vycviku po dobu 2 let je ukrutne malo (ja osobne beru vic nez dvojnasobek teto castky) a plat na zacatku kariery je udajne 25 000, coz je taky dost malo. Vsude psanych 100 000 je po xx praxi. Prace je to zajimava, ale brat 15 000 behem 2 let je likvidacni. Nebo je to nyni jinak?

Mac
Nováček
Nováček
Příspěvky: 9
Registrován: 05. 06. 2013, 16:10
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha
Status: Offline

Re: Výběrové řízení ŘLP

Příspěvekod Mac » 04. 09. 2018, 10:28

Dostáváš peníze za to, že jsi ve výcviku, který víc než polovina lidí nedokončí. Kde jinde to je? Piloti si výcvik platí ze svého, tady je zdarma + nějaké drobné na přežití. Určitě jsou obory, kde se dá vydělat víc peněz, pokud jde jen o to.

Roiman4
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 145
Registrován: 23. 10. 2017, 22:45
Status: Offline

Re: Výběrové řízení ŘLP

Příspěvekod Roiman4 » 04. 09. 2018, 11:10

Za 1. neni to 15, ale 20, coz uz dela maly nevyznamny rozdil a kde jsi nasel, ze ze zacatku mas 25?
A ne, neni to likvidacni, muzes byt rad, ze neco dostanes. Nebot by jsi ty cele dva roky zil z uveru, uspor a breceni u rodicu. A to ani nemas jistotu, ze to dodelas. ( tim by skoncilo hodne lidi s dluhama na krku)



Zpět na “Pozemní personál”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti