Chtěl jsem se zeptat na pár otázek ohledně leteckého mechanika USA
1 nevíte někdo kolik má plat letecký mechanik v USA.
2 jsou volná místa na pozici mechanika v USA
3 máte někdo zkušenosti se školou SŠLVT Odolena Voda
4 musím podstoupit zdravotní prohlídku abych byl přijat na místo letecký mechanik
5 když ano tak jakou
Předem děkuju za odpovědi.
Práce leteckého mechanika v zahraničí
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 35
- Registrován: 29. 08. 2010, 13:50
- Oblíbené typy letadel: beachcraft baron b 55, piper arrow, boeing 737-700 nová
generace (GN),rodina airbusu a320, airbus a380. - Pohlaví: muž
- Stav: Offline
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 361
- Registrován: 08. 03. 2010, 12:19
- Oblíbené typy letadel: A350, A380, B747
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Práce leteckého mechanika v zahraničí
boeing 737 píše:Chtěl jsem se zeptat na pár otázek ohledně leteckého mechanika USA
1 nevíte někdo kolik má plat letecký mechanik v USA.
2 jsou volná místa na pozici mechanika v USA
3 máte někdo zkušenosti se školou SŠLVT Odolena Voda
4 musím podstoupit zdravotní prohlídku abych byl přijat na místo letecký mechanik
5 když ano tak jakou
Předem děkuju za odpovědi.
1.nevim
2.asi jo
3.kámoš
4.jo
5.nevim
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 35
- Registrován: 29. 08. 2010, 13:50
- Oblíbené typy letadel: beachcraft baron b 55, piper arrow, boeing 737-700 nová
generace (GN),rodina airbusu a320, airbus a380. - Pohlaví: muž
- Stav: Offline
Re: Práce leteckého mechanika v zahraničí
Žádné zásadní zdravotní působení nepotřebuješ, ale nesmíš být na vozíku nebo podobně, ale to dá rozum
O práci v USA vůbec nemám tušení, ale myslím že to tam možná bude na menší úrovni než u nás.
SŠLVT OV, no já jsem spokojenější na "konkurenční" škole, ale záleží ohledně dojíždění a která škola ti přijde "sympatičtější".
O práci v USA vůbec nemám tušení, ale myslím že to tam možná bude na menší úrovni než u nás.
SŠLVT OV, no já jsem spokojenější na "konkurenční" škole, ale záleží ohledně dojíždění a která škola ti přijde "sympatičtější".
Re: Práce leteckého mechanika v zahraničí
Mno jako nejzásadnější problém bych ovšem viděl proceduru, která ti dovolí získat pracovní povolení v USA. Získat zelenou kartu podle mě nedostaneš. Pouze za předpokladu, že zaměstnavatel prokáže věrohodně imigračnímu úřadu, že nikdo z lokální tu práci dělat nemůže, nebo na ní nikoho nemůže sehnat. Bez zelený karty pochopitelně nedostaneš prověření do Air Side letiště. Navíc budeš muset pravděpodobně dělat i FAA typovou zkoušku na daný typ letadla. Kterou si pro změnu zase asi těžko uděláš v EU.
Takže maximálně tak, kdybys dělal ilegálně na menších letištích servis GA letadel. Což je ovšem taky legislativní otázka, ohledně certifikací a právní zodpovědnosti za podpis po provedené práci. Takže možná tak na uklízení hangáru bych to tak viděl. Sorry. Spíš bych hledal uplatnění v EU, nebo velmi nadějně v ASII kde díky rozmachu letectví je možné, že seženeš job mechanika legálně a ještě za lepších podmínek.
Takže maximálně tak, kdybys dělal ilegálně na menších letištích servis GA letadel. Což je ovšem taky legislativní otázka, ohledně certifikací a právní zodpovědnosti za podpis po provedené práci. Takže možná tak na uklízení hangáru bych to tak viděl. Sorry. Spíš bych hledal uplatnění v EU, nebo velmi nadějně v ASII kde díky rozmachu letectví je možné, že seženeš job mechanika legálně a ještě za lepších podmínek.