Stránka 1 z 1
Práce leteckého mechanika v zahraničí
Napsal: 30. 08. 2010, 11:24
od boeing 737
Chtěl jsem se zeptat na pár otázek ohledně leteckého mechanika USA
1 nevíte někdo kolik má plat letecký mechanik v USA.
2 jsou volná místa na pozici mechanika v USA
3 máte někdo zkušenosti se školou SŠLVT Odolena Voda
4 musím podstoupit zdravotní prohlídku abych byl přijat na místo letecký mechanik
5 když ano tak jakou
Předem děkuju za odpovědi.
Re: Práce leteckého mechanika v zahraničí
Napsal: 30. 08. 2010, 13:05
od RadekB
boeing 737 píše:Chtěl jsem se zeptat na pár otázek ohledně leteckého mechanika USA
1 nevíte někdo kolik má plat letecký mechanik v USA.
2 jsou volná místa na pozici mechanika v USA
3 máte někdo zkušenosti se školou SŠLVT Odolena Voda
4 musím podstoupit zdravotní prohlídku abych byl přijat na místo letecký mechanik
5 když ano tak jakou
Předem děkuju za odpovědi.
1.nevim
2.asi jo
3.kámoš
4.jo
5.nevim
Re: Práce leteckého mechanika v zahraničí
Napsal: 30. 08. 2010, 13:07
od boeing 737
no coment
Re: Práce leteckého mechanika v zahraničí
Napsal: 04. 10. 2010, 17:47
od rob
Žádné zásadní zdravotní působení nepotřebuješ, ale nesmíš být na vozíku nebo podobně, ale to dá rozum
O práci v USA vůbec nemám tušení, ale myslím že to tam možná bude na menší úrovni než u nás.
SŠLVT OV, no já jsem spokojenější na "konkurenční" škole, ale záleží ohledně dojíždění a která škola ti přijde "sympatičtější".
Re: Práce leteckého mechanika v zahraničí
Napsal: 04. 10. 2010, 18:56
od Ace2
Mno jako nejzásadnější problém bych ovšem viděl proceduru, která ti dovolí získat pracovní povolení v USA. Získat zelenou kartu podle mě nedostaneš. Pouze za předpokladu, že zaměstnavatel prokáže věrohodně imigračnímu úřadu, že nikdo z lokální tu práci dělat nemůže, nebo na ní nikoho nemůže sehnat. Bez zelený karty pochopitelně nedostaneš prověření do Air Side letiště. Navíc budeš muset pravděpodobně dělat i FAA typovou zkoušku na daný typ letadla. Kterou si pro změnu zase asi těžko uděláš v EU.
Takže maximálně tak, kdybys dělal ilegálně na menších letištích servis GA letadel. Což je ovšem taky legislativní otázka, ohledně certifikací a právní zodpovědnosti za podpis po provedené práci. Takže možná tak na uklízení hangáru bych to tak viděl. Sorry. Spíš bych hledal uplatnění v EU, nebo velmi nadějně v ASII kde díky rozmachu letectví je možné, že seženeš job mechanika legálně a ještě za lepších podmínek.