ČVUT vs Vysoká škola v Žilině?

Pilot
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 362
Registrován: 01. 11. 2004, 19:38
Oblíbené typy letadel: B777, A330
Bydliště: Hamilton, New Zealand
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Pilot »

Yankee Alpha píše:
Pilot píše:No to třeba nemusí,ale dostat se tam to nebude sranda :D :(


No právě že dostat se tam sranda je, horší je se tam udržet, ale zase takový vzrůšo to fakt není :D


No já mám obavy hlavně co se týče fyziky,slyšel jsem že to je docela hardcore


Yankee Alpha
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 760
Registrován: 30. 01. 2005, 12:41
Oblíbené typy letadel: MD11
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Yankee Alpha »

Pilot píše:No já mám obavy hlavně co se týče fyziky,slyšel jsem že to je docela hardcore


Jak se to vezme, fyzika sice je dost těžká, ale třeba na takovou fyziku na FELu fakt nemá :wink: nee, vážně, pokud máš píli a věnuješ se tomu skutečně celý semestr, tak to není problém...

dell
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1243
Registrován: 17. 11. 2006, 23:07
Stav: Offline

Příspěvek od dell »

Yankee Alpha píše:Jak se to vezme, fyzika sice je dost těžká, ale třeba na takovou fyziku na FELu fakt nemá :wink: nee, vážně, pokud máš píli a věnuješ se tomu skutečně celý semestr, tak to není problém...


promiň, poopravil bych Tě...pokud se tomu věnuješ večer před zkouškou, tak většinou není problém :D

Yankee Alpha
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 760
Registrován: 30. 01. 2005, 12:41
Oblíbené typy letadel: MD11
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Yankee Alpha »

dell píše:
promiň, poopravil bych Tě...pokud se tomu věnuješ večer před zkouškou, tak většinou není problém :D

Já jsem se tu chtěla projevit jako pilný studentík doporučující možným budoucím kolegům nejlepší přístup, ale... samozřejmě, že stačí večer, někdy dokonce i ráno před zkouškou :wink: :D což teda neplatí akorát pro tu fyziku, matiky, statistiku a modelování systémů a procesů :wink:

dell
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1243
Registrován: 17. 11. 2006, 23:07
Stav: Offline

Příspěvek od dell »

Yankee Alpha píše:
dell píše:
promiň, poopravil bych Tě...pokud se tomu věnuješ večer před zkouškou, tak většinou není problém :D

Já jsem se tu chtěla projevit jako pilný studentík doporučující možným budoucím kolegům nejlepší přístup, ale... samozřejmě, že stačí večer, někdy dokonce i ráno před zkouškou :wink: :D což teda neplatí akorát pro tu fyziku, matiky, statistiku a modelování systémů a procesů :wink:


tak tak, pilně se učit :D


Skytravel
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 346
Registrován: 05. 06. 2006, 15:55
Bydliště: Koucourkov
Stav: Offline

Příspěvek od Skytravel »

učit se, učit se, učit se....to řikal už i soudruh Lenin, taky to myslel dobře a jak to dopadlo :D

Skytravel
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 346
Registrován: 05. 06. 2006, 15:55
Bydliště: Koucourkov
Stav: Offline

Příspěvek od Skytravel »

jen bych se chtěl informovat: jaky je casovy harmonogram vycviku na CVUT vs. Zilina? dik

dell
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1243
Registrován: 17. 11. 2006, 23:07
Stav: Offline

Příspěvek od dell »

jak myslíš časovej harmonogram? Prvák všeobecnej, další 2roky teorie ATPL + poslední semestr na psaní bakalářky, teda pokud si chtěl sylšet tohle....

Skytravel
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 346
Registrován: 05. 06. 2006, 15:55
Bydliště: Koucourkov
Stav: Offline

Příspěvek od Skytravel »

no spis jak co a kdy nalitat...........resp. kdy mit hotove PPL, MEP, IFR atd

dell
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1243
Registrován: 17. 11. 2006, 23:07
Stav: Offline

Příspěvek od dell »

To ti přesně nepovím, když jsem to studoval já, tak jsme měli "povinně" integrovanej kurz a s lítáním jsem začal v 2.ročníků a dolítal to cca během 2let...potřeba je jen mít docházku do školy, aby si splnil předepsané hodiny teorie ATPL,a dostal si certifikát a mohl jít na zkoušku na Úřad. Jinak nebyly přesně požadavky co do kdy musíš mít dolítané školou,ale tuším že u toho integrovaného kurzu to je že to musíš komplet dolítat včetně těch zkoušek 36 měsíců od zahájení. Klidně se ptej konkrétně, třebas mě něco napadne :D

Pilot
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 362
Registrován: 01. 11. 2004, 19:38
Oblíbené typy letadel: B777, A330
Bydliště: Hamilton, New Zealand
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Pilot »

Chtěl sem se zeptat. Je asi jedno jakou budu mít vysokou na to abych mohl třeba lítat u CSA?

dracoola
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 823
Registrován: 13. 08. 2006, 07:57
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Příspěvek od dracoola »

Pilot píše:Chtěl sem se zeptat. Je asi jedno jakou budu mít vysokou na to abych mohl třeba lítat u CSA?


Nemusis mit ani vysokou kdyz pak udelas (a zaplatis) ten vycvik+hodiny.

ppl
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 640
Registrován: 25. 11. 2005, 17:59
Stav: Offline

Příspěvek od ppl »

Pilot píše:Chtěl sem se zeptat. Je asi jedno jakou budu mít vysokou na to abych mohl třeba lítat u CSA?


Ano je to jedno.

Pilot
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 362
Registrován: 01. 11. 2004, 19:38
Oblíbené typy letadel: B777, A330
Bydliště: Hamilton, New Zealand
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Pilot »

Takže je vlastně pro mě zbytečný vyhodit prachy třeba za leteckou univerzitu v USA že jo?Záleži jenom na tom jestli udělám výběrový řízení:)

dell
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1243
Registrován: 17. 11. 2006, 23:07
Stav: Offline

Příspěvek od dell »

Pilot píše:Takže je vlastně pro mě zbytečný vyhodit prachy třeba za leteckou univerzitu v USA že jo?Záleži jenom na tom jestli udělám výběrový řízení:)

a na tom kdy to výběrové řízení bude vyhlášeno :wink:


Odpovědět