Letecke neštastia
Gal Air píše:Dnes spadol niaky airbus v Rusku myslim
"Mlho, již dobrou čtvrthodinu o tom hovoříme...!"
http://forum.airways.cz/viewtopic.php?t=1598
Reportay o leteckzch katastrofach http://www.joj.sk/?go=archive +crepiny+19.12.2005+letecke havarie(ide to ked vyberiete "zabijacka" maju to niake domylene)
Zachranna akcia pre pasazierov JAL 123 http://www.youtube.com/watch?v=1sKvgVsbZL4
Gal Air píše:Zachranna akcia pre pasazierov JAL 123 http://www.youtube.com/watch?v=1sKvgVsbZL4
Víte někdo co se tam ve zkratce přesně stalo? Když jsem se díval na ta animovaná videa, tak to vypadá, že to muselo být dost drsný...pěkně dlouho to s nima brutálně cvičilo...to si chudáci asi užili..
Jafa píše:Gal Air píše:Zachranna akcia pre pasazierov JAL 123 http://www.youtube.com/watch?v=1sKvgVsbZL4
Víte někdo co se tam ve zkratce přesně stalo? Když jsem se díval na ta animovaná videa, tak to vypadá, že to muselo být dost drsný...pěkně dlouho to s nima brutálně cvičilo...to si chudáci asi užili..
12.8.1985 (pondělí) havaroval Boeing 747-100 Japan Air Lines (let 123 Tokio-Haneda - Osaka) u Nagana. Kapitán Takahama vzlétl k 54 minutovému letu v 18.12. 12 minut po startu se protrhla zadní tlaková přepážka, přetlak utrhl značnou část ocasu a přerušil všechny 4 hydraulické systémy. Kapitán hlásil problémy s řízením. V 18.21 letadlo kleslo na 2 100 m. 23 minut od protržení letadlo přešlo do neovladatelného letu a při 278 km/h(?) vrazilo do hory Osutaka. Zahynulo 508 z 509 cestujících a 12 (včetně pilotů) z 15 členů posádky. Přežila Mikiko Yoshizaki (8 let). Při přistání v roce 1978 byla o runway poškozena záď trupu, při opravě byla zadní tlaková přepážka připevněna jen jednou řadou nýtů místo dvou. Boeing poté udělal na typu 747 konstrukční úpravy tlakové přepážky a systému 4 hydraulických obvodů.
Zdroj: http://www.sweb.cz/svici/havarie.htm
Chudaci, zachranari sa k nim dostali az po 12 hodinach. Vedsina z nich zomrela na podchladenie lebo az do rana prsalo.
Moze mi niekto vysvetlit co je to vlastne ta hipotermia? Ja si myslim ze je to podchladenie a nasledna strata vedomia ktora vedie az k smrti, ale opravte ma ak sa mylim.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 686
- Registrován: 19. 07. 2003, 14:39
- Bydliště: BTS
- Stav: Offline
Gal Air píše:Moze mi niekto vysvetlit co je to vlastne ta hipotermia? Ja si myslim ze je to podchladenie a nasledna strata vedomia ktora vedie az k smrti, ale opravte ma ak sa mylim.
Hypotermia je pokles telesnej teploty pod kriticku hodnotu (35 stupnov). Pri poklese pod 27 stupnov je to fakticky ista smrt, ale slabsiu povahu moze zabit uz teplota 32-33 stupnov. Opakom je hypertermia, teda prehriatie organizmu, kriticka hranica je 41 stupnov.
Radokaz píše:Neviete kde by som nasiel informacie, fotky a podobne o lete NORTWEST 255 nevie niekto co sa tam stalo???
Tuto mozno nieco najdes http://www.sweb.cz/svici/havarie.htm . Niesom si isty, ale myslim ze posadka zle nastavila klapky a lietadlo pri starte stratilo rychlost a vletelo na dialnicu kde narazilo do mosta a vybuchlo. Jedina ktora to prezila bola niaka 2 rocna holka Cicelia Cichan myslim Alebo sa pozri sem http://www.webpark.cz/nehody/cvr.html
Ozaj chcel so sa vas spytat ze ako to je z letom TWA 800 niekde som cital ze to bol boeing 747-100 ale na tomto obrazku to vypada ako 747-200 podla tych okien na hornej palube http://www.whatreallyhappened.com/RANCH ... 23_det.gif
Gal Air píše:Ozaj chcel so sa vas spytat ze ako to je z letom TWA 800 niekde som cital ze to bol boeing 747-100 ale na tomto obrazku to vypada ako 747-200 podla tych okien na hornej palube http://www.whatreallyhappened.com/RANCH ... 23_det.gif
http://aviation-safety.net/database/rec ... 19960717-0
Pavel píše:Gal Air píše:Ozaj chcel so sa vas spytat ze ako to je z letom TWA 800 niekde som cital ze to bol boeing 747-100 ale na tomto obrazku to vypada ako 747-200 podla tych okien na hornej palube http://www.whatreallyhappened.com/RANCH ... 23_det.gif
http://aviation-safety.net/database/rec ... 19960717-0
Ale ja stale nechapem tomu obrazku po nehode tam ma viac ako 8 okien ale na obrazku pred nehodou ma iba 3. To ho niako prerabali alebo co???
Gal Air píše:Jafa píše:Gal Air píše:Zachranna akcia pre pasazierov JAL 123 http://www.youtube.com/watch?v=1sKvgVsbZL4
Víte někdo co se tam ve zkratce přesně stalo? Když jsem se díval na ta animovaná videa, tak to vypadá, že to muselo být dost drsný...pěkně dlouho to s nima brutálně cvičilo...to si chudáci asi užili..
12.8.1985 (pondělí) havaroval Boeing 747-100 Japan Air Lines (let 123 Tokio-Haneda - Osaka) u Nagana. Kapitán Takahama vzlétl k 54 minutovému letu v 18.12. 12 minut po startu se protrhla zadní tlaková přepážka, přetlak utrhl značnou část ocasu a přerušil všechny 4 hydraulické systémy. Kapitán hlásil problémy s řízením. V 18.21 letadlo kleslo na 2 100 m. 23 minut od protržení letadlo přešlo do neovladatelného letu a při 278 km/h(?) vrazilo do hory Osutaka. Zahynulo 508 z 509 cestujících a 12 (včetně pilotů) z 15 členů posádky. Přežila Mikiko Yoshizaki (8 let). Při přistání v roce 1978 byla o runway poškozena záď trupu, při opravě byla zadní tlaková přepážka připevněna jen jednou řadou nýtů místo dvou. Boeing poté udělal na typu 747 konstrukční úpravy tlakové přepážky a systému 4 hydraulických obvodů.
Zdroj: http://www.sweb.cz/svici/havarie.htm
Chudaci, zachranari sa k nim dostali az po 12 hodinach. Vedsina z nich zomrela na podchladenie lebo az do rana prsalo.
Moze mi niekto vysvetlit co je to vlastne ta hipotermia? Ja si myslim ze je to podchladenie a nasledna strata vedomia ktora vedie az k smrti, ale opravte ma ak sa mylim.
To je divný, že se k nim záchrana dostala až po 12 hodinách, když věděli téměř půl hodiny, že letadlo z největší pravděpodobností spadne...a místo dopadu bylo taky jasné...