Důvěryhodnost informací od členů tohoto fóra
Důvěryhodnost informací od členů tohoto fóra
Doufám, že nikoho nepohorším, ale rád bych tu předložil návrh všem dobrovolníkům, aby o sobě napsali, zda a u které společnosti pracují, případně na jaké pozici. Usnadnilo by to, myslím, všem posuzování důvěryhodnosti přijatých informací od členů tohoto fóra.
Já jsem už uvedl mnohokrát, že studuji Provoz a ekonomiku letecké dopravy na SPŠ dopravní.
Já jsem už uvedl mnohokrát, že studuji Provoz a ekonomiku letecké dopravy na SPŠ dopravní.
Naposledy upravil(a) Thisway dne 30. 09. 2006, 17:12, celkem upraveno 1 x.
Re: Důvěryhodnost informací od členů tohoto fóra
Thisway píše:Doufám, že nikoho nepohorším, ale rád bych tu předložil návrh všem dobrovolníkům, aby o sobě napsali, zda a u které společnosti pracují, případně na jaké pozici. Usnadnilo by to, myslím, všem posuzování důvěryhodnosti přijatých informací od členů tohoto fóra.
Já jsem už uvedl mnohokrát, že studuji Provoz a ekonomiku letecké dopravy.
to by spíš měli psát v autoři v Blesku.....tady snad průměrně chápající pozná odkud vítr vane.....
-
- Cestující Business Class
- Příspěvky: 446
- Registrován: 18. 07. 2006, 18:34
- Bydliště: BTS
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Ja s tym tiez nemam problem. Usmievam sa len nad tym, ze momentalne 7 ludi je ochotnych naliat si ciste vino a zatial sa priznal ibe jeden.
Od roku 1978 do 1990 som pracoval na letisku ako letecky mechanik a vsetko, co sa tyka lietania sledujem od malicka. Momentalne pracujem v inom odvetvi, ale letecku dopravu pouzivam castejsie ako byva bezne. Zhruba 40-60 letov rocne za poslednych 10 rokov.
Od roku 1978 do 1990 som pracoval na letisku ako letecky mechanik a vsetko, co sa tyka lietania sledujem od malicka. Momentalne pracujem v inom odvetvi, ale letecku dopravu pouzivam castejsie ako byva bezne. Zhruba 40-60 letov rocne za poslednych 10 rokov.
Cherokee píše:Ja s tym tiez nemam problem. Usmievam sa len nad tym, ze momentalne 7 ludi je ochotnych naliat si ciste vino a zatial sa priznal ibe jeden.
Od roku 1978 do 1990 som pracoval na letisku ako letecky mechanik a vsetko, co sa tyka lietania sledujem od malicka. Momentalne pracujem v inom odvetvi, ale letecku dopravu pouzivam castejsie ako byva bezne. Zhruba 40-60 letov rocne za poslednych 10 rokov.
zdravím bývalého kolegu,...já už to tu použil tolikrát,že opravdu už nemám náladu to psát znovu:)
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1644
- Registrován: 20. 01. 2006, 18:49
- Oblíbené typy letadel: B747, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: OSR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Cherokee píše:Ja s tym tiez nemam problem. Usmievam sa len nad tym, ze momentalne 7 ludi je ochotnych naliat si ciste vino a zatial sa priznal ibe jeden.
Od roku 1978 do 1990 som pracoval na letisku ako letecky mechanik a vsetko, co sa tyka lietania sledujem od malicka. Momentalne pracujem v inom odvetvi, ale letecku dopravu pouzivam castejsie ako byva bezne. Zhruba 40-60 letov rocne za poslednych 10 rokov.
Hmmm, tak to teda TEZCE zavidim!!!! Ja bydlim v takove prd*li, ze se bohuzel k letadlum moc nedostamu (kdyz nepocitam FS 2004 ), jeste, ze jezdim docela casto autem sluzebne do Cech, takze neni sluzebky, aby nevedla pres Knezeves, Jenec, nebo Kopaninu (dle smeru vetru) Kdybych bydlel bliz k PRG, tak bych aspon mohl obcas nekam vyrazit, ale tak...
Jinak me povolani s leteckym provozem BOHUZEL nijak nesouvisi, delam odborneho garanta zkusebny akustiky a vibraci, takze se snazim k letadlum dostat aspon v ramci sve profese (tzn. merit v nich, nebo jejich blizkosti hluk nebo vibrace), jak dalece se to povede, to se uvidi...
Naposledy upravil(a) Kamyl dne 15. 06. 2010, 14:16, celkem upraveno 1 x.
Kamyl píše:Hmmm, tak to teda TEZCE zavidim!!!! Ja bydlim v takove prd*li, ze se bohuzel k letadlum moc nedostamu (kdyz nepocitam FS 2004 ), jeste, ze jezdim docela casto autem sluzebne do Cech, takze neni sluzebky, aby nevedla pres Knezeves, Jenec, nebo Kopaninu (dle smeru vetru) Kdybych bydlel bliz k PRG, tak bych aspon mohl obcas nekam vyrazit, ale tak...
Jinak me povolani s leteckym provozem BOHUZEL nijak nesouvisi, delam odborneho garanta zkusebny akustiky a vibraci - http://www.vvuu.cz/index.php?l=cs&strana=29 , takze se snazim k letadlum dostat aspon v ramci sve profese (tzn. merit v nich, nebo jejich blizkosti hluk nebo vibrace), jak dalece se to povede, to se uvidi...
jo tak s takovým měřením má zkušenost přímo od letadel.....taky k nám jednou do firmy zavítali dva pracovníci,že musí změřit hluk v jakém se pohybujeme, tak provedli taková normální měření na stojánce a další část připíchli měřidlo mému kolegovi aby viděli jaký hluk je v přímém kontaktu s letadlem, to ovšem netušili,že kolega vleze do úseku (B737) hlavních podvozků,při nahozeném APU,zapnutých el. hydraulických pumpách a zapnutém packu klimatizace......ručička odešla zaroh:-D...další nápad (a ten už jim neprošel),že musí odletět aspoň jednu linku,aby mohli naměřit hluk během letu........
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1644
- Registrován: 20. 01. 2006, 18:49
- Oblíbené typy letadel: B747, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: OSR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Pavel píše:jo tak s takovým měřením má zkušenost přímo od letadel.....taky k nám jednou do firmy zavítali dva pracovníci,že musí změřit hluk v jakém se pohybujeme, tak provedli taková normální měření na stojánce a další část připíchli měřidlo mému kolegovi aby viděli jaký hluk je v přímém kontaktu s letadlem, to ovšem netušili,že kolega vleze do úseku (B737) hlavních podvozků,při nahozeném APU,zapnutých el. hydraulických pumpách a zapnutém packu klimatizace......ručička odešla zaroh:-D...další nápad (a ten už jim neprošel),že musí odletět aspoň jednu linku,aby mohli naměřit hluk během letu........
No jestli to byly nejake fajnovky, zvykle jen na klidnejsi mereni a jeste k tomu se starymi analogovymi pristroji, tak to teda meli blbe Ja jsem zvyklej z dolu a huti na jine hodnoty a mam nastesti i nove digitalni pristroje, tam by cisla za roh neutekly Leda by mi treba na nich, nebo na notebooku praskl displej
A co se tyce jejich napadu se proletet, on to nemusel byt az tak jejich rozmar, "strategie" mereni vyplyva z podkladu, ktere pro mereni dostanou od firmy. Takze pokud CSA dala do podkladu, ze mechanici obcas byvaji na palube behem letu (coz nevim, jen teoretizuju), tak to v podstate museli zmerit - tak je to stanoveno v normach a metodikach - merit se proste musi kazda uvedena cinnost, vcetne i klidovych prestavek, apod.
Kamyl píše:No jestli to byly nejake fajnovky, zvykle jen na klidnejsi mereni a jeste k tomu se starymi analogovymi pristroji, tak to teda meli blbe Ja jsem zvyklej z dolu a huti na jine hodnoty a mam nastesti i nove digitalni pristroje, tam by cisla za roh neutekly Leda by mi treba na nich, nebo na notebooku praskl displej
A co se tyce jejich napadu se proletet, on to nemusel byt az tak jejich rozmar, "strategie" mereni vyplyva z podkladu, ktere pro mereni dostanou od firmy. Takze pokud CSA dala do podkladu, ze mechanici obcas byvaji na palube behem letu (coz nevim, jen teoretizuju), tak to v podstate museli zmerit - tak je to stanoveno v normach a metodikach - merit se proste musi kazda uvedena cinnost, vcetne i klidovych prestavek, apod.
nebylo to u ČSA a zřejmě aby nebyli unaveni,tak si vybali pobytovou linku:-D.....nicméně,hodnoty hluku v letadle není problém získat od výrobce....
-
- Kapitán
- Příspěvky: 1644
- Registrován: 20. 01. 2006, 18:49
- Oblíbené typy letadel: B747, A330
- Pohlaví: muž
- Bydliště: OSR
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Pavel píše:nebylo to u ČSA a zřejmě aby nebyli unaveni,tak si vybali pobytovou linku:-D.....nicméně,hodnoty hluku v letadle není problém získat od výrobce....
No nechci tu rozvijet nejaky Off-Topic, ale ono to s temi hodnotami od vyrobce neni tak jednoznacne. V podstate vsechny stroje musi byt zmerene a certifikovane od vyrobce, ale stejne je realita casto nekde jinde (navic i merene veliciny byvaji ruzne). Ale to je jina kapitola a jak jsem rekl, nerad bych byl zabit za OT