Důvěryhodnost informací od členů tohoto fóra
-
- Vedoucí kabiny
- Příspěvky: 961
- Registrován: 05. 01. 2008, 21:30
- Oblíbené typy letadel: Airbus A320, Airbus A380, Airbus A330
Canadair CRJ900, ULL Zephyr :) - Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Důvěryhodnost informací od členů tohoto fóra
Student právnické fakulty UK v Praze, pilot ULLa, OK Plus Gold a Lufthansa Senator (pár desítek segmentů za posledních pár let nalétáno ) služebně i soukromě.
A samozřejmě nadšenec do letadel
A samozřejmě nadšenec do letadel
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 38
- Registrován: 22. 08. 2007, 11:57
- Oblíbené typy letadel: ****/H, ****/J
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Tam, kde bývával bod LIBSI
- Stav: Offline
Re: Důvěryhodnost informací od členů tohoto fóra
ŘLP na ACC Praha.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 712
- Registrován: 21. 02. 2010, 00:55
- Bydliště: LHR
- Stav: Offline
Re: Důvěryhodnost informací od členů tohoto fóra
technik zabezpecovacich zarizeni pro kolejovou dopravu se specializaci na SIEMENS WSSB IIIG, v soucasne dobe podnikajici v oboru dopravy a logistiky [v GB].
Naposledy upravil(a) rpet dne 29. 05. 2010, 11:35, celkem upraveno 1 x.
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 22
- Registrován: 28. 04. 2008, 21:21
- Stav: Offline
Re: Důvěryhodnost informací od členů tohoto fóra
student Aplikované mechaniky na FS ČVUT, později obor letadlová technika. Virtual pilot
Naposledy upravil(a) commander304 dne 15. 05. 2010, 16:49, celkem upraveno 1 x.
-
- Nováček
- Příspěvky: 7
- Registrován: 31. 12. 2009, 16:08
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha, 5
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Důvěryhodnost informací od členů tohoto fóra
V nynější době jsem fotograf pevnýma nohama na zemi. V budoucnu doufám, že budu steward s pevnou vůlí ve vzduchu.
Re: Důvěryhodnost informací od členů tohoto fóra
Student SŠ s leteckým zaměřením, pilot VA, fotograf letadel.
S bydlištěm v místech koridoru na ruzyňskou 24 a školou v její blízkosti jsem s letadly každý den vlastně 24 hodin denně.
Nalétáno v reálném světě mám hlavně do Asie.
Dále si dělám průkaz na jednomotorové stroje a sbírám i lepím modely civilních letadel.
S bydlištěm v místech koridoru na ruzyňskou 24 a školou v její blízkosti jsem s letadly každý den vlastně 24 hodin denně.
Nalétáno v reálném světě mám hlavně do Asie.
Dále si dělám průkaz na jednomotorové stroje a sbírám i lepím modely civilních letadel.
Re: Důvěryhodnost informací od členů tohoto fóra
cargo operations/sales a jinak letecký fanda
Re: Důvěryhodnost informací od členů tohoto fóra
Ahoj všem,
zaměstnaný jako metrolog (neplést s meteorologií...to je něco úplně jiného), jinak student VŠ ekonomické, magisterské studium. Při práci docela záhul. Bývalý šturmovikář, teď se rozkoukávám v FS.
Letadla mne táhnou od dětství, ale nejsou podmínky, zatím. Uvidíme. Jinak bydlim kousek od Mošnova a nad hlavou mi občas prolétají pěkné kousky (ale foťák není vždy po ruce).
Dotaz - jaké uplatnění by mohl mít člověk se střední technickou (strojírenství) školou, praxí jako konstruktér/metrolog (měření) s vystudovanou ekonomkou?? (btw. je mi 32)
Zdenek
zaměstnaný jako metrolog (neplést s meteorologií...to je něco úplně jiného), jinak student VŠ ekonomické, magisterské studium. Při práci docela záhul. Bývalý šturmovikář, teď se rozkoukávám v FS.
Letadla mne táhnou od dětství, ale nejsou podmínky, zatím. Uvidíme. Jinak bydlim kousek od Mošnova a nad hlavou mi občas prolétají pěkné kousky (ale foťák není vždy po ruce).
Dotaz - jaké uplatnění by mohl mít člověk se střední technickou (strojírenství) školou, praxí jako konstruktér/metrolog (měření) s vystudovanou ekonomkou?? (btw. je mi 32)
Zdenek
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 109
- Registrován: 28. 11. 2005, 09:43
- Bydliště: Pardubice
- Stav: Offline
Re: Důvěryhodnost informací od členů tohoto fóra
Letecký údržbář s typovkou na B737 CL
Re: Důvěryhodnost informací od členů tohoto fóra
hehe..zajimave tema...
mam mensi firmu (personalistika a poradenstvi) a od 2004 v Thajsku kde se otevirala kancl.
FSV UK politicke vedy a mezinarodni vztahy
letectvi jednoduse pomohlo mym rodicum se setkat v 1975 .. otec pilot pro Egyptair a tehdy letaly s TU 154 do PRG ... tazke bez par 747s nad hlavou denne clovek nemohl spat = music to my ears (byt byl skoro u runway v CAI kde nejsou omezene nocni lety)...
tata letal v jeho 40 let kariery B707, TU154, A300B4 a pak B747-300
mam mensi firmu (personalistika a poradenstvi) a od 2004 v Thajsku kde se otevirala kancl.
FSV UK politicke vedy a mezinarodni vztahy
letectvi jednoduse pomohlo mym rodicum se setkat v 1975 .. otec pilot pro Egyptair a tehdy letaly s TU 154 do PRG ... tazke bez par 747s nad hlavou denne clovek nemohl spat = music to my ears (byt byl skoro u runway v CAI kde nejsou omezene nocni lety)...
tata letal v jeho 40 let kariery B707, TU154, A300B4 a pak B747-300