Důvěryhodnost informací od členů tohoto fóra

Odpovědět

Jste ochotni "nalít si čistého vína" a uvést alespoň základní spojitost mezi Vámi a leteckou dopravou?

Ano
75
94%
Ne
5
6%
 
Celkem hlasů: 80

Thisway
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1703
Registrován: 24. 05. 2005, 20:35
Stav: Offline

Důvěryhodnost informací od členů tohoto fóra

Příspěvek od Thisway »

Doufám, že nikoho nepohorším, ale rád bych tu předložil návrh všem dobrovolníkům, aby o sobě napsali, zda a u které společnosti pracují, případně na jaké pozici. Usnadnilo by to, myslím, všem posuzování důvěryhodnosti přijatých informací od členů tohoto fóra.

Já jsem už uvedl mnohokrát, že studuji Provoz a ekonomiku letecké dopravy na SPŠ dopravní.
Naposledy upravil(a) Thisway dne 30. 09. 2006, 17:12, celkem upraveno 1 x.


Skybob
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 524
Registrován: 07. 07. 2006, 13:14
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Skybob »

Myslím že tak 80% co se tu píše je pravda ale nikdy je to trochu přebarvené.

Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2711
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Re: Důvěryhodnost informací od členů tohoto fóra

Příspěvek od Pavel »

Thisway píše:Doufám, že nikoho nepohorším, ale rád bych tu předložil návrh všem dobrovolníkům, aby o sobě napsali, zda a u které společnosti pracují, případně na jaké pozici. Usnadnilo by to, myslím, všem posuzování důvěryhodnosti přijatých informací od členů tohoto fóra.

Já jsem už uvedl mnohokrát, že studuji Provoz a ekonomiku letecké dopravy.


to by spíš měli psát v autoři v Blesku.....tady snad průměrně chápající pozná odkud vítr vane..... :wink:

Cherokee
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 446
Registrován: 18. 07. 2006, 18:34
Bydliště: BTS
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Cherokee »

Ja s tym tiez nemam problem. Usmievam sa len nad tym, ze momentalne 7 ludi je ochotnych naliat si ciste vino a zatial sa priznal ibe jeden. :)
Od roku 1978 do 1990 som pracoval na letisku ako letecky mechanik a vsetko, co sa tyka lietania sledujem od malicka. Momentalne pracujem v inom odvetvi, ale letecku dopravu pouzivam castejsie ako byva bezne. Zhruba 40-60 letov rocne za poslednych 10 rokov.

Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2711
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Příspěvek od Pavel »

Cherokee píše:Ja s tym tiez nemam problem. Usmievam sa len nad tym, ze momentalne 7 ludi je ochotnych naliat si ciste vino a zatial sa priznal ibe jeden. :)
Od roku 1978 do 1990 som pracoval na letisku ako letecky mechanik a vsetko, co sa tyka lietania sledujem od malicka. Momentalne pracujem v inom odvetvi, ale letecku dopravu pouzivam castejsie ako byva bezne. Zhruba 40-60 letov rocne za poslednych 10 rokov.


zdravím bývalého kolegu,...já už to tu použil tolikrát,že opravdu už nemám náladu to psát znovu:)


dracoola
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 823
Registrován: 13. 08. 2006, 07:57
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Příspěvek od dracoola »

Stevard CSA.

Kamyl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1644
Registrován: 20. 01. 2006, 18:49
Oblíbené typy letadel: B747, A330
Pohlaví: muž
Bydliště: OSR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Kamyl »

Cherokee píše:Ja s tym tiez nemam problem. Usmievam sa len nad tym, ze momentalne 7 ludi je ochotnych naliat si ciste vino a zatial sa priznal ibe jeden. :)
Od roku 1978 do 1990 som pracoval na letisku ako letecky mechanik a vsetko, co sa tyka lietania sledujem od malicka. Momentalne pracujem v inom odvetvi, ale letecku dopravu pouzivam castejsie ako byva bezne. Zhruba 40-60 letov rocne za poslednych 10 rokov.

Hmmm, tak to teda TEZCE zavidim!!!! Ja bydlim v takove prd*li, ze se bohuzel k letadlum moc nedostamu (kdyz nepocitam FS 2004 :) ), jeste, ze jezdim docela casto autem sluzebne do Cech, takze neni sluzebky, aby nevedla pres Knezeves, Jenec, nebo Kopaninu (dle smeru vetru) :) Kdybych bydlel bliz k PRG, tak bych aspon mohl obcas nekam vyrazit, ale tak...
Jinak me povolani s leteckym provozem BOHUZEL nijak nesouvisi, delam odborneho garanta zkusebny akustiky a vibraci, takze se snazim k letadlum dostat aspon v ramci sve profese (tzn. merit v nich, nebo jejich blizkosti hluk nebo vibrace), jak dalece se to povede, to se uvidi...
Naposledy upravil(a) Kamyl dne 15. 06. 2010, 14:16, celkem upraveno 1 x.

Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2711
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Příspěvek od Pavel »

Kamyl píše:Hmmm, tak to teda TEZCE zavidim!!!! Ja bydlim v takove prd*li, ze se bohuzel k letadlum moc nedostamu (kdyz nepocitam FS 2004 :) ), jeste, ze jezdim docela casto autem sluzebne do Cech, takze neni sluzebky, aby nevedla pres Knezeves, Jenec, nebo Kopaninu (dle smeru vetru) :) Kdybych bydlel bliz k PRG, tak bych aspon mohl obcas nekam vyrazit, ale tak...
Jinak me povolani s leteckym provozem BOHUZEL nijak nesouvisi, delam odborneho garanta zkusebny akustiky a vibraci - http://www.vvuu.cz/index.php?l=cs&strana=29 , takze se snazim k letadlum dostat aspon v ramci sve profese (tzn. merit v nich, nebo jejich blizkosti hluk nebo vibrace), jak dalece se to povede, to se uvidi...


jo tak s takovým měřením má zkušenost přímo od letadel.....taky k nám jednou do firmy zavítali dva pracovníci,že musí změřit hluk v jakém se pohybujeme, tak provedli taková normální měření na stojánce a další část připíchli měřidlo mému kolegovi aby viděli jaký hluk je v přímém kontaktu s letadlem, to ovšem netušili,že kolega vleze do úseku (B737) hlavních podvozků,při nahozeném APU,zapnutých el. hydraulických pumpách a zapnutém packu klimatizace......ručička odešla zaroh:-D...další nápad (a ten už jim neprošel),že musí odletět aspoň jednu linku,aby mohli naměřit hluk během letu........:-D

Kamyl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1644
Registrován: 20. 01. 2006, 18:49
Oblíbené typy letadel: B747, A330
Pohlaví: muž
Bydliště: OSR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Kamyl »

Pavel píše:jo tak s takovým měřením má zkušenost přímo od letadel.....taky k nám jednou do firmy zavítali dva pracovníci,že musí změřit hluk v jakém se pohybujeme, tak provedli taková normální měření na stojánce a další část připíchli měřidlo mému kolegovi aby viděli jaký hluk je v přímém kontaktu s letadlem, to ovšem netušili,že kolega vleze do úseku (B737) hlavních podvozků,při nahozeném APU,zapnutých el. hydraulických pumpách a zapnutém packu klimatizace......ručička odešla zaroh:-D...další nápad (a ten už jim neprošel),že musí odletět aspoň jednu linku,aby mohli naměřit hluk během letu........:-D


No jestli to byly nejake fajnovky, zvykle jen na klidnejsi mereni a jeste k tomu se starymi analogovymi pristroji, tak to teda meli blbe :) Ja jsem zvyklej z dolu a huti na jine hodnoty a mam nastesti i nove digitalni pristroje, tam by cisla za roh neutekly :D Leda by mi treba na nich, nebo na notebooku praskl displej :)
A co se tyce jejich napadu se proletet, on to nemusel byt az tak jejich rozmar, "strategie" mereni vyplyva z podkladu, ktere pro mereni dostanou od firmy. Takze pokud CSA dala do podkladu, ze mechanici obcas byvaji na palube behem letu (coz nevim, jen teoretizuju), tak to v podstate museli zmerit - tak je to stanoveno v normach a metodikach - merit se proste musi kazda uvedena cinnost, vcetne i klidovych prestavek, apod.

michalsn
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 48
Registrován: 16. 08. 2006, 12:20
Stav: Offline

Příspěvek od michalsn »

Ehmm... :? Segra ma kamosku ktera je stewardka CSA :lol: :lol:

Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2711
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Příspěvek od Pavel »

Kamyl píše:No jestli to byly nejake fajnovky, zvykle jen na klidnejsi mereni a jeste k tomu se starymi analogovymi pristroji, tak to teda meli blbe :) Ja jsem zvyklej z dolu a huti na jine hodnoty a mam nastesti i nove digitalni pristroje, tam by cisla za roh neutekly :D Leda by mi treba na nich, nebo na notebooku praskl displej :)
A co se tyce jejich napadu se proletet, on to nemusel byt az tak jejich rozmar, "strategie" mereni vyplyva z podkladu, ktere pro mereni dostanou od firmy. Takze pokud CSA dala do podkladu, ze mechanici obcas byvaji na palube behem letu (coz nevim, jen teoretizuju), tak to v podstate museli zmerit - tak je to stanoveno v normach a metodikach - merit se proste musi kazda uvedena cinnost, vcetne i klidovych prestavek, apod.


nebylo to u ČSA a zřejmě aby nebyli unaveni,tak si vybali pobytovou linku:-D.....nicméně,hodnoty hluku v letadle není problém získat od výrobce....:)

dracoola
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 823
Registrován: 13. 08. 2006, 07:57
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Příspěvek od dracoola »

Pavel píše:nebylo to u ČSA a zřejmě aby nebyli unaveni,tak si vybali pobytovou linku:-D.....nicméně,hodnoty hluku v letadle není problém získat od výrobce....:)


DOCELA VTIPNE JAK SE ZNICEHONIC RESI HLUK...
:D :D

Kamyl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1644
Registrován: 20. 01. 2006, 18:49
Oblíbené typy letadel: B747, A330
Pohlaví: muž
Bydliště: OSR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Kamyl »

dracoola píše:DOCELA VTIPNE JAK SE ZNICEHONIC RESI HLUK...
:D :D


No, sefove by meli radost jak makam i po pracovni dobe :D

Kamyl
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1644
Registrován: 20. 01. 2006, 18:49
Oblíbené typy letadel: B747, A330
Pohlaví: muž
Bydliště: OSR
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Kamyl »

Pavel píše:nebylo to u ČSA a zřejmě aby nebyli unaveni,tak si vybali pobytovou linku:-D.....nicméně,hodnoty hluku v letadle není problém získat od výrobce....:)


No nechci tu rozvijet nejaky Off-Topic, ale ono to s temi hodnotami od vyrobce neni tak jednoznacne. V podstate vsechny stroje musi byt zmerene a certifikovane od vyrobce, ale stejne je realita casto nekde jinde (navic i merene veliciny byvaji ruzne). Ale to je jina kapitola a jak jsem rekl, nerad bych byl zabit za OT :wink:

Cherokee
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 446
Registrován: 18. 07. 2006, 18:34
Bydliště: BTS
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od Cherokee »

dracoola píše:DOCELA VTIPNE JAK SE ZNICEHONIC RESI HLUK...
:D :D


Tak a mame po uprimnosti. Hlavne, ze nie je hluk. :roll:


Odpovědět