Equipment v letovém plánu - Boeing 737 NG a 767-300

Odpovědět
Ian
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 154
Registrován: 08. 07. 2006, 19:19
Stav: Offline

Equipment v letovém plánu - Boeing 737 NG a 767-300

Příspěvek od Ian »

Nemohl by sem někdo prosím napsat, jakou výbavu má psanou v letových plánech 737 NG a 767-300 libovolného dopravce?


Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2711
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Re: Equipment v letovém plánu - Boeing 737 NG a 767-300

Příspěvek od Pavel »

Osiris píše:Nemohl by sem někdo prosím napsat, jakou výbavu má psanou v letových plánech 737 NG a 767-300 libovolného dopravce?


B738/M-SDHIRWXY/S
ale rozluštění z hlavy nevím

Ian
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 154
Registrován: 08. 07. 2006, 19:19
Stav: Offline

Příspěvek od Ian »

Medium

Standard
DME
HF RTF
INS
RNAV
RVSM
MNPS
CMNPS

mode S

Díky, ještě ta 767 by nebyla? :)

Pavel
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 2711
Registrován: 19. 01. 2003, 22:30
Stav: Offline

Příspěvek od Pavel »

Osiris píše:Medium

Standard
DME
HF RTF
INS
RNAV
RVSM
MNPS
CMNPS

mode S

Díky, ještě ta 767 by nebyla? :)

tak tu bohužel nemám

Ian
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 154
Registrován: 08. 07. 2006, 19:19
Stav: Offline

Příspěvek od Ian »

Nevadí, snad se někdo najde. Děkuju


FlightDetent
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1007
Registrován: 20. 04. 2003, 13:11
Stav: Offline

Příspěvek od FlightDetent »

Nevim co je CMNPS, ale Y je v ICAO EUR regionu schopnost 8,33 kanalove separace na VKV.

A pro zajimavost vsechy letadla CSA maji jeste F, coz je ADF ale je to tam zbytecne, ponevadz je to zahrnuto v S.

Dneska tam bude taktez

P - P-RNAV (RNP-1)
J - Jezismarja to z hlavy ted nevim
Z - casto zejmena u cizich dopravcu, znamena to jine a je to blize urceno v poli 18 (RMK) pod hlavickou EQT

Ovsem jestli nekecam.

Rudla
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 101
Registrován: 01. 10. 2004, 20:19
Stav: Offline

Příspěvek od Rudla »

MNPS - minimum navigation performance specifications = navigacni vybaveni letadla umoznuje let v NAT MNPS airspace. (Prostor nad severnim Atlantikem)

CMNPS - totez, ale pro Canadian MNPS airspace, nicmene to pismeno se ted tady pouziva pro 8.33 Channel spacing, jak je to ve skutecnosti v Kanade netusim.

J - to by mel byt datalink - ACARS.

FlightDetent
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1007
Registrován: 20. 04. 2003, 13:11
Stav: Offline

Příspěvek od FlightDetent »

J je datalink, což ale nemusí být jen ACARS. Já měl vždycky spíš pocit, že datalink ATC-letadlo, tedy CPDLC?


Odpovědět