Equipment v letovém plánu - Boeing 737 NG a 767-300
Equipment v letovém plánu - Boeing 737 NG a 767-300
Nemohl by sem někdo prosím napsat, jakou výbavu má psanou v letových plánech 737 NG a 767-300 libovolného dopravce?
Re: Equipment v letovém plánu - Boeing 737 NG a 767-300
Osiris píše:Nemohl by sem někdo prosím napsat, jakou výbavu má psanou v letových plánech 737 NG a 767-300 libovolného dopravce?
B738/M-SDHIRWXY/S
ale rozluštění z hlavy nevím
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1007
- Registrován: 20. 04. 2003, 13:11
- Stav: Offline
Nevim co je CMNPS, ale Y je v ICAO EUR regionu schopnost 8,33 kanalove separace na VKV.
A pro zajimavost vsechy letadla CSA maji jeste F, coz je ADF ale je to tam zbytecne, ponevadz je to zahrnuto v S.
Dneska tam bude taktez
P - P-RNAV (RNP-1)
J - Jezismarja to z hlavy ted nevim
Z - casto zejmena u cizich dopravcu, znamena to jine a je to blize urceno v poli 18 (RMK) pod hlavickou EQT
Ovsem jestli nekecam.
A pro zajimavost vsechy letadla CSA maji jeste F, coz je ADF ale je to tam zbytecne, ponevadz je to zahrnuto v S.
Dneska tam bude taktez
P - P-RNAV (RNP-1)
J - Jezismarja to z hlavy ted nevim
Z - casto zejmena u cizich dopravcu, znamena to jine a je to blize urceno v poli 18 (RMK) pod hlavickou EQT
Ovsem jestli nekecam.
MNPS - minimum navigation performance specifications = navigacni vybaveni letadla umoznuje let v NAT MNPS airspace. (Prostor nad severnim Atlantikem)
CMNPS - totez, ale pro Canadian MNPS airspace, nicmene to pismeno se ted tady pouziva pro 8.33 Channel spacing, jak je to ve skutecnosti v Kanade netusim.
J - to by mel byt datalink - ACARS.
CMNPS - totez, ale pro Canadian MNPS airspace, nicmene to pismeno se ted tady pouziva pro 8.33 Channel spacing, jak je to ve skutecnosti v Kanade netusim.
J - to by mel byt datalink - ACARS.
-
- Druhý pilot
- Příspěvky: 1007
- Registrován: 20. 04. 2003, 13:11
- Stav: Offline