Plat u TVS/CSA

Keno
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 52
Registrován: 19. 09. 2006, 14:50
Stav: Offline

Příspěvek od Keno »

ppl píše:Osobne znam jednu letusku, ktera dela u Emirates a pry uz se tesi domu....taky znam pilota (ted nevim zda CPT ci FO) a ten si to naopak pochvaluje, ale ze pry jeho manzelka tu Dubaj nejak nemusi..


moje ex tam taky lita a ted kdyz jsme se posledne setkali, tak jediny co si pochvalovala je toceni se skoro na vsech linkach, kdy se nehraje na to jestli ma nekdo sluzebne narok na dalkovku nebo ne, ale jinak rikala, ze pokud neni ve sluzbe, tak je to docela nuda a Dubaj ji uz taky leze krkem...


dell
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1243
Registrován: 17. 11. 2006, 23:07
Stav: Offline

Příspěvek od dell »

ppl píše:To je jasne :)

no zas tak jasné bych to neviděl :D

Stevan
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 07. 02. 2007, 13:07
Bydliště: Warsaw, Poland
Stav: Offline

Příspěvek od Stevan »

[quote="dracoola"]For CSA CC it is arround 1000Euros/month plus expenses in dollars which is about 200-400USD,depends on number of flights and type of staying abroad.
Senior CC (which is Purser here) have like 300Euros more I think. Are you working for LOT? How much is it there?[/quote

Yes I work for LOT:
- Starting salary for junior CC is about 500 EURO incl. allowances
- After 2 years it is about 600 EUR ( basic salary + flying hours ) + about 250-300 EUR allowances + 25 EUR for uniform laundry/month
- After 1 year you are promoted to SCC and you go longhaul flights and you get SCC increment of 38 EUR/month
- You get 13th salary once a year + about 150 EUR as a christmas bonus
- Sometimes there is "busy summer" bonus, last year it was 500 EUR
- SCC 5.5 EURO/flying hour
- S/H purser 6.5 EURO/flying hour
- L/H purser 7.5 EURO/flying hour
- after 3 years of service you fly mostly longhaul B767 flights
- promotion to short haul purser after 10-13 years ( current waiting list )
- promotion to longhaul purser ( upervisor ) after 15-18 years ( current waiting list )
- all promotions based on seniority
- overall..........................low paying AIRLINE :(

If you would like to know details of EuroLOT, Fischer Air polska or CentralWings just let me know,

Safe flying,

Stevan

CC
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 72
Registrován: 19. 01. 2007, 19:55
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Příspěvek od CC »

dell píše:hlavně všichni ty platy nepište z firemních IP adres... :lol:
mně je celý TVS ukradený, už tam nepracuju a nejsem tak pitomoučká abych to z IP adresy psala.... :lol: TVS má co mluvit, když sami jednají protizákonně s tím že ti nedají smlouvu se základním nástupním platem... to až za řádku odlítaných let se smlouvy dočkáš ha ha :roll:

dell
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1243
Registrován: 17. 11. 2006, 23:07
Stav: Offline

Příspěvek od dell »

2CC : jdou tam všici dobrovolně,ně? :D Navíc opravdu většina lidí víc co čekat :wink:


CC
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 72
Registrován: 19. 01. 2007, 19:55
Bydliště: Praha
Stav: Offline

Příspěvek od CC »

já s tebou plně souhlasím :wink:

dell
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1243
Registrován: 17. 11. 2006, 23:07
Stav: Offline

Příspěvek od dell »

CC píše:já s tebou plně souhlasím :wink:

to jsem rád :wink:

J@rik
Nováček
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 04. 05. 2007, 09:06
Stav: Offline

Příspěvek od J@rik »

Mám dotaz týkající se systému hodnocení PP u ČSA. Na můj dotaz mi u ČSA bylo odpovězeno, že se plat skládá ze základní mzdy a mzdy za letovou hodinu (cca 70h/měs.). Bohužel částka, která mi vychází při sečtení těchto hodnot absolutně nekoresponduje s platy uváděnými zde v tomto threadu. Letová norma (466/2006) mluví i o dalších (předpokládám, že finančně zohledněných) termínech - tj. dobu letové služby - dobu letu včetně předletové přípravy, dobu prostojů, dobu stání při mezipřistání, bezpečnostní přestávky, poletovou činnost, dobu částečného odpočinku, dobu přemístění nebo přepravy, dobu školení.... atd... Byl by zde někdo ochotný mě do této problematiky zasvětit? Odpověď můžete poslat i jako PM.

FlightDetent
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1007
Registrován: 20. 04. 2003, 13:11
Stav: Offline

Příspěvek od FlightDetent »

Zatim bude konstrukce sazby pravdepodobne stejna jako u FC, takze by to melo byt nasledovne:

Pracovni doba je nepravidelna. Za ni nalezi zakladni mzda, ktera je fixni. (meni se s dobou u spolecnosti a tvoji kvalifikaci). Do toho samozrejme spadaji vsechny ty veci, o kterych pises. K tomu je priplatek za odletenou hodinu (blokova doba od spalku po spalky). Pokud se jedna o praci v zahranici, tak z pohledu zakona jde o sluzebni cestu, takze dostanes cestovni nahrady, ktere jsou spocteny jakymsi koeficientem cca 2,5 USD/hod a to v souctu dela tech 200-400 USD/m. Protoze se jedna o nahradu a nikoliv mzdu, tohle se nedani, neodvadi se z toho soc+zdrav a nezapocitava se ti to do duchodu.


Odpovědět