Karierní vzrůst v ČSA.
-
- Cestující First Class
- Příspěvky: 542
- Registrován: 26. 02. 2007, 22:11
- Pohlaví: muž
- Bydliště: PRG
- Stav: Offline
Karierní vzrůst v ČSA.
Zajímalo jaká je hiararchie v ČSA.
Je možný rychlý karierní vzrůst?
Jak se řadový CC stane Vedoucím kabiny?
Jak se posléze postupuje nahoru?
Je možný rychlý karierní vzrůst?
Jak se řadový CC stane Vedoucím kabiny?
Jak se posléze postupuje nahoru?
Vedoucím kabiny se muze CC stat pokud je po VK poptavka a je jich nedostatek. Je na to potreba litat zhruba 2 roky jako CC a mit prizniva prubezna hodnoceni od VK plus osobnostni predpoklady, coz musi kazdy vedet sam, jestli ma na to resit problemy a vest kolektiv. Dal je taky potreba mit anglictinu na stupni 5 ze 6 a druhy jazyk na stupni 4 ze 6. Kdyz pak lita clovek delsi dobu jako VK, muze si udelat kvalifikaci na instruktora a provadet vyvadeci lety, casem i ispektora a prezkusovat ostatni. Na pursera se clovek jen tak nedostane, podminkou je litat delsi dobu jako VK a mit odpovidajici vysledky.
-
- Cestující Economy Class
- Příspěvky: 258
- Registrován: 21. 02. 2006, 22:37
- Bydliště: Praha
- Stav: Offline
To Pilgrim - pod spojenim karierni rust si lide obycejne predstavuji postup na pozici s vyssimi ridicimi pravomocemi nez byla ta predchozi a s vetsi zodpovednosti. Tomu spis odpovida VK nez typovka na A310, coz je pouze typovka jako kazda jina. A neboj, rozdil v ohodnoceni je taky videt, to jen nektere slecny/pani nevydrzi bez nakupu za oceanem. Ale to lehce poznas na pohledu nekterych dam i na Zlicine, ne?