AeroJob
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 65
- Registrován: 10. 09. 2007, 22:02
- Oblíbené typy letadel: Mig 21
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha, t.č. Calgary, Kanada,
- Stav: Offline
Re: AeroJob
Ještě považuji za důležité dodat, že pokud je dnes někdo přijat do TVS jako 2. pilot B-737, tak nastupuje po dobu 12 měsíců na pozici " junior F/O " a to za plat 19 000 Kč čistého !!!
Přesto je za dveřmi TVS nával...
Přesto je za dveřmi TVS nával...
Re: AeroJob
Jsi si jist tim navalem?
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 65
- Registrován: 10. 09. 2007, 22:02
- Oblíbené typy letadel: Mig 21
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha, t.č. Calgary, Kanada,
- Stav: Offline
Re: AeroJob
Docela ano, protože jiná company 200 hodinového pilota nevezme a k TVS už přichází lidé z CSA, co mají 4000 hodin na 737 a přesto tento kontrakt přijmou a to s bází třeba v Katowicích.
Re: AeroJob
Představa že fyzické osobě jakákoli banka jen tak bez ničeho půjčí 2M bez zástavy nějakým majetkem ... no zkuste to.
Re: AeroJob
Engine Failure 1 píše:Docela ano, protože jiná company 200 hodinového pilota nevezme a k TVS už přichází lidé z CSA, co mají 4000 hodin na 737 a přesto tento kontrakt přijmou a to s bází třeba v Katowicích.
Co jsem zase slysel ja, tak naopak TVS o nenazrane piloty CSA nemel zajem - citace jednoho z nich Respektive, daji prednost mlademu pilotovi s 200 hodinama, nez pilotovi vyse zminenemu.
Re: AeroJob
Tak jasně, 200 hodinového pilota si vychovají, navíc je vděčný že létá a co je důležité nemá s čím jiným srovnávat. Co je ovšem blbé je ten plat. Nikdo netvrdí, že by junior FO měl mít kilo čistýho, ale částka někde na 30 tis čístého plus odlétané hodiny by byla částka adekvátní pro začátek. Zaplatit si typovku a pak dělat oslíka za tisíc euro hrubého... to bych snad radši jezdil kolem Travelu kloubovou 119ckou za víc
Tak když mají zájemce...
Dokážu si představit to vyjednávání.... máme malý plat.. okay mám tu čekají listinu na lidi co budou létat za 1000 euro hrubého... Můžete odejít, ještě nějaké námitky na plat ?
Tak když mají zájemce...
Dokážu si představit to vyjednávání.... máme malý plat.. okay mám tu čekají listinu na lidi co budou létat za 1000 euro hrubého... Můžete odejít, ještě nějaké námitky na plat ?
Re: AeroJob
Mno jo, je to tak A ja budu ten oslik nejspise taky brzo, no uvidime
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 65
- Registrován: 10. 09. 2007, 22:02
- Oblíbené typy letadel: Mig 21
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha, t.č. Calgary, Kanada,
- Stav: Offline
Re: AeroJob
Ondro běž do toho, protože jinde tu možnost řídit B-737 NG s 200 hodinama na C-152 nedostaneš.
Na tohle je TVS prostě bomba. Ke všem těm nákladům na výcvik si prostě ještě musíš přičíst rok života pro company vlastně zadarmo. Ale ročně nalétáš 700 hodin a za cca 3-4 roky se ti otevírá brána do světa zvaná Emirates, Fly Dubai.... za peníze, o kterých se lidem tady ani nesní.
Prostě taková je dnes realita, pan generální ředitel to ví a chová se tržně Můj názor je, že to za to stojí !
Happy landings a dej občas vědět jak pokračuješ !
Na tohle je TVS prostě bomba. Ke všem těm nákladům na výcvik si prostě ještě musíš přičíst rok života pro company vlastně zadarmo. Ale ročně nalétáš 700 hodin a za cca 3-4 roky se ti otevírá brána do světa zvaná Emirates, Fly Dubai.... za peníze, o kterých se lidem tady ani nesní.
Prostě taková je dnes realita, pan generální ředitel to ví a chová se tržně Můj názor je, že to za to stojí !
Happy landings a dej občas vědět jak pokračuješ !
Re: AeroJob
Dik Urcite to tak vidim taky. Aktualne jdu na ATPL v zari, to je posledni, co me brzdi jaxi casove, pak na jare na IFR a CPL, hodiny uz mam. No a pak konecna face IFR/MEP a MCC s typovkou.
Jestli se vse zadari, tak za rok strizlive touto dobou mam hotovo, mozna drive.
Jestli se vse zadari, tak za rok strizlive touto dobou mam hotovo, mozna drive.
-
- Kapitán
- Příspěvky: 3160
- Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
- Bydliště: HAG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: AeroJob
Zdenek píše:Představa že fyzické osobě jakákoli banka jen tak bez ničeho půjčí 2M bez zástavy nějakým majetkem ... no zkuste to.
Za predpokladu ze bys mel dostatecne bonitniho rucitele... proc ne? A jestli splacis 16k mesicne bance primo, nebo pres aerojob, to mas vicemene jedno. Usetris na poplatcich za sprostredkovani (jestli sezenes pujcku s rovnakou sazbou - 6%)
Jinak mi teda ale tech 6% p.a. na pujcku milion a pul ktera neni kryta (primo) nehnutelnosti neprijde az tak silene moc.
Re: AeroJob
docela rad bych ozivil tuto diskuzi, ma to v dnesni dobe cenu risknout nebo se na to vykaslat a pocitat s tim, ze pokud to clovek nezaplati ze svyho tak se proste k letadlum nedostane? (myslim ted na ATPL)
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 65
- Registrován: 10. 09. 2007, 22:02
- Oblíbené typy letadel: Mig 21
- Pohlaví: muž
- Bydliště: Praha, t.č. Calgary, Kanada,
- Stav: Offline
Re: AeroJob
Az na drobné vyjímky, pokud si to dnes celé sám neprofinancuješ,( 1.5 Mega ) tak na velké létání zapomeň.
Realita
Realita
Re: AeroJob
tak to se budu muset zklamat... sam jsem schopen si v soucasnou chvili ufinancovat maximalne PPL
Re: AeroJob
Každý takhle začínal Já nikdy neměl pohromadě snad více než pár desítek tisíc a také jsem to zvládnul do dnešních cca 185 hodin náletu a nastoupil jsem ATPL teorii bez Aerojobů, bez milionových půjček a dalšího. Cesta se vždy...téměř vždy nějak najde. Začni PPL, až ho budeš mít, zase se nějak pohni dále. Pokud tě létání baví a bereš ho jako cíl, nějak to dopadne. A když né, tak jsi to alespoň zkusil, narozdíl od jiných, tkeří svůj sen ani nezkusí zrealizovat
Re: AeroJob
tak mam aspon motivaci
sehnat si ted akorat misto na letisti, a tak nejak to zacit davat dohromady..
jako svuj cil to urcite mam, mozna az nezdrave moc
sehnat si ted akorat misto na letisti, a tak nejak to zacit davat dohromady..
jako svuj cil to urcite mam, mozna az nezdrave moc