AeroJob

Engine Failure 1
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 65
Registrován: 10. 09. 2007, 22:02
Oblíbené typy letadel: Mig 21
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha, t.č. Calgary, Kanada,
Status: Offline

Re: AeroJob

Příspěvekod Engine Failure 1 » 26. 07. 2012, 11:54

Ještě považuji za důležité dodat, že pokud je dnes někdo přijat do TVS jako 2. pilot B-737, tak nastupuje po dobu 12 měsíců na pozici " junior F/O " a to za plat 19 000 Kč čistého !!! :crazy:
Přesto je za dveřmi TVS nával... :D

Jeeloo
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 522
Registrován: 02. 02. 2007, 19:17
Status: Offline

Re: AeroJob

Příspěvekod Jeeloo » 26. 07. 2012, 22:31

Jsi si jist tim navalem? :shock:

Engine Failure 1
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 65
Registrován: 10. 09. 2007, 22:02
Oblíbené typy letadel: Mig 21
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha, t.č. Calgary, Kanada,
Status: Offline

Re: AeroJob

Příspěvekod Engine Failure 1 » 27. 07. 2012, 09:12

Docela ano, protože jiná company 200 hodinového pilota nevezme a k TVS už přichází lidé z CSA, co mají 4000 hodin na 737 a přesto tento kontrakt přijmou a to s bází třeba v Katowicích.
:crazy:

Zdenek
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1293
Registrován: 27. 02. 2003, 11:37
Status: Offline

Re: AeroJob

Příspěvekod Zdenek » 27. 07. 2012, 13:46

Představa že fyzické osobě jakákoli banka jen tak bez ničeho půjčí 2M bez zástavy nějakým majetkem ... no zkuste to.

Jeeloo
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 522
Registrován: 02. 02. 2007, 19:17
Status: Offline

Re: AeroJob

Příspěvekod Jeeloo » 29. 07. 2012, 17:08

Engine Failure 1 píše:Docela ano, protože jiná company 200 hodinového pilota nevezme a k TVS už přichází lidé z CSA, co mají 4000 hodin na 737 a přesto tento kontrakt přijmou a to s bází třeba v Katowicích.
:crazy:


Co jsem zase slysel ja, tak naopak TVS o nenazrane piloty CSA nemel zajem - citace jednoho z nich :) Respektive, daji prednost mlademu pilotovi s 200 hodinama, nez pilotovi vyse zminenemu.

Ace2
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 509
Registrován: 23. 06. 2007, 14:38
Status: Offline

Re: AeroJob

Příspěvekod Ace2 » 30. 07. 2012, 17:26

Tak jasně, 200 hodinového pilota si vychovají, navíc je vděčný že létá a co je důležité nemá s čím jiným srovnávat. Co je ovšem blbé je ten plat. Nikdo netvrdí, že by junior FO měl mít kilo čistýho, ale částka někde na 30 tis čístého plus odlétané hodiny by byla částka adekvátní pro začátek. Zaplatit si typovku a pak dělat oslíka za tisíc euro hrubého... to bych snad radši jezdil kolem Travelu kloubovou 119ckou za víc :D

Tak když mají zájemce...

Dokážu si představit to vyjednávání.... máme malý plat.. okay mám tu čekají listinu na lidi co budou létat za 1000 euro hrubého... Můžete odejít, ještě nějaké námitky na plat ?

Jeeloo
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 522
Registrován: 02. 02. 2007, 19:17
Status: Offline

Re: AeroJob

Příspěvekod Jeeloo » 31. 07. 2012, 08:24

Mno jo, je to tak :) A ja budu ten oslik nejspise taky brzo, no uvidime :D

Engine Failure 1
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 65
Registrován: 10. 09. 2007, 22:02
Oblíbené typy letadel: Mig 21
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha, t.č. Calgary, Kanada,
Status: Offline

Re: AeroJob

Příspěvekod Engine Failure 1 » 31. 07. 2012, 09:25

Ondro běž do toho, protože jinde tu možnost řídit B-737 NG s 200 hodinama na C-152 nedostaneš.
Na tohle je TVS prostě bomba. Ke všem těm nákladům na výcvik si prostě ještě musíš přičíst rok života pro company vlastně zadarmo. :D Ale ročně nalétáš 700 hodin a za cca 3-4 roky se ti otevírá brána do světa zvaná Emirates, Fly Dubai.... za peníze, o kterých se lidem tady ani nesní.
Prostě taková je dnes realita, pan generální ředitel to ví a chová se tržně :D Můj názor je, že to za to stojí !
Happy landings a dej občas vědět jak pokračuješ ! :wave:

Jeeloo
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 522
Registrován: 02. 02. 2007, 19:17
Status: Offline

Re: AeroJob

Příspěvekod Jeeloo » 31. 07. 2012, 10:55

Dik :) Urcite to tak vidim taky. Aktualne jdu na ATPL v zari, to je posledni, co me brzdi jaxi casove, pak na jare na IFR a CPL, hodiny uz mam. No a pak konecna face IFR/MEP a MCC s typovkou.

Jestli se vse zadari, tak za rok strizlive touto dobou mam hotovo, mozna drive.

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 1893
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: AeroJob

Příspěvekod Fabo » 10. 08. 2012, 12:31

Zdenek píše:Představa že fyzické osobě jakákoli banka jen tak bez ničeho půjčí 2M bez zástavy nějakým majetkem ... no zkuste to.


Za predpokladu ze bys mel dostatecne bonitniho rucitele... proc ne? A jestli splacis 16k mesicne bance primo, nebo pres aerojob, to mas vicemene jedno. Usetris na poplatcich za sprostredkovani (jestli sezenes pujcku s rovnakou sazbou - 6%)
Jinak mi teda ale tech 6% p.a. na pujcku milion a pul ktera neni kryta (primo) nehnutelnosti neprijde az tak silene moc.

suchac500
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 09. 10. 2011, 20:29
Status: Offline

Re: AeroJob

Příspěvekod suchac500 » 20. 09. 2012, 21:29

docela rad bych ozivil tuto diskuzi, ma to v dnesni dobe cenu risknout nebo se na to vykaslat a pocitat s tim, ze pokud to clovek nezaplati ze svyho tak se proste k letadlum nedostane? (myslim ted na ATPL) :|

Engine Failure 1
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 65
Registrován: 10. 09. 2007, 22:02
Oblíbené typy letadel: Mig 21
Pohlaví: muž
Bydliště: Praha, t.č. Calgary, Kanada,
Status: Offline

Re: AeroJob

Příspěvekod Engine Failure 1 » 21. 09. 2012, 23:00

Az na drobné vyjímky, pokud si to dnes celé sám neprofinancuješ,( 1.5 Mega ) tak na velké létání zapomeň.
Realita :D

suchac500
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 09. 10. 2011, 20:29
Status: Offline

Re: AeroJob

Příspěvekod suchac500 » 23. 09. 2012, 08:11

tak to se budu muset zklamat... sam jsem schopen si v soucasnou chvili ufinancovat maximalne PPL :sad:

Jeeloo
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 522
Registrován: 02. 02. 2007, 19:17
Status: Offline

Re: AeroJob

Příspěvekod Jeeloo » 25. 09. 2012, 11:59

Každý takhle začínal :) Já nikdy neměl pohromadě snad více než pár desítek tisíc a také jsem to zvládnul do dnešních cca 185 hodin náletu a nastoupil jsem ATPL teorii bez Aerojobů, bez milionových půjček a dalšího. Cesta se vždy...téměř vždy nějak najde. Začni PPL, až ho budeš mít, zase se nějak pohni dále. Pokud tě létání baví a bereš ho jako cíl, nějak to dopadne. A když né, tak jsi to alespoň zkusil, narozdíl od jiných, tkeří svůj sen ani nezkusí zrealizovat :)

suchac500
Nováček
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 09. 10. 2011, 20:29
Status: Offline

Re: AeroJob

Příspěvekod suchac500 » 25. 09. 2012, 16:24

tak mam aspon motivaci :wink:
sehnat si ted akorat misto na letisti, a tak nejak to zacit davat dohromady.. :shh:
jako svuj cil to urcite mam, mozna az nezdrave moc :crazy:


Zpět na “Ostatní”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host