Jak se stát palubní průvodčí
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 80
- Registrován: 05. 04. 2006, 12:52
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: Palubní průvodčí
lancome píše:Ahoj, doufám, že tady o tom už nebyla řeč a nepíšu zbytečně. Mám hned několik dotazů ohledně práce palubní průvodčí: 1. stačí, že mám z angličtiny FCE? 2. U ČSA přímo vyžadují BMI 19-24,9 ... mám nižší, byl by to velký problém? 3. Jak moc časově náročná práce to je? Resp. mohu si plánovat lety na odpoledne, protože dopoledne mám školu, nebo mi pevně stanoví, kdy budu pracovat? Díky za odpovědi. Přeji pěkný den.
Byla jsem na konkurzu pred 2roky a první, co udělali, tak nás zvážili a změřili, až pak si nás vůbec zapsali. Kamarádka měla BMI 18,7 a k jazykovým testům nepostoupila. ULZ už je BMI celkem jedno
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 80
- Registrován: 05. 04. 2006, 12:52
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
KURZ PP - náročnost
Ahoj,
ráda bych se zeptala, jak moc je náročný a jak je momentálně dlouhý kurz pro PP. Jsem zvyklá na učení, jde mi jen o to, zda mě to úplně odrovná a už nic při kurzu nebudu zvládat.
A jaká je úspěšnost absolvování kurzu ?
Díky moc za odpověď.
ráda bych se zeptala, jak moc je náročný a jak je momentálně dlouhý kurz pro PP. Jsem zvyklá na učení, jde mi jen o to, zda mě to úplně odrovná a už nic při kurzu nebudu zvládat.
A jaká je úspěšnost absolvování kurzu ?
Díky moc za odpověď.
Re: KURZ PP - náročnost
cestovatelka píše:Ahoj,
ráda bych se zeptala, jak moc je náročný a jak je momentálně dlouhý kurz pro PP. Jsem zvyklá na učení, jde mi jen o to, zda mě to úplně odrovná a už nic při kurzu nebudu zvládat.
A jaká je úspěšnost absolvování kurzu ?
Díky moc za odpověď.
U CSA trva kurz tak kolem 5-6tydnu a pri nem nebudes schopna delat nic jinyho - 8-17h vetsinou celej den a vecer se ucis na testy a v noci spis takze tak..
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 86
- Registrován: 21. 09. 2006, 07:51
- Bydliště: PRG
- Kontaktovat uživatele:
- Stav: Offline
Re: KURZ PP - náročnost
dracoola píše:U CSA trva kurz tak kolem 5-6tydnu a pri nem nebudes schopna delat nic jinyho - 8-17h vetsinou celej den a vecer se ucis na testy a v noci spis takze tak.. :)
Tyjo, a co se tam jako uci? Vnitropodnikove smernice a IATA kody? :)
Re: KURZ PP - náročnost
sirinx píše:dracoola píše:U CSA trva kurz tak kolem 5-6tydnu a pri nem nebudes schopna delat nic jinyho - 8-17h vetsinou celej den a vecer se ucis na testy a v noci spis takze tak..
Tyjo, a co se tam jako uci? Vnitropodnikove smernice a IATA kody?
Re: KURZ PP - náročnost
sirinx píše:dracoola píše:U CSA trva kurz tak kolem 5-6tydnu a pri nem nebudes schopna delat nic jinyho - 8-17h vetsinou celej den a vecer se ucis na testy a v noci spis takze tak..
Tyjo, a co se tam jako uci? Vnitropodnikove smernice a IATA kody?
To bych taky teda chtela vedet, co se to tam u vas uci, ja jsem pocas kurzu zvladla i zamestnani, i zabavu ...
-
- Cestující Economy (low-cost)
- Příspěvky: 97
- Registrován: 25. 12. 2006, 19:41
- Bydliště: HAJ
- Stav: Offline
No tak ja po svych zkusenostech z kurzu muzu rict, ze moc casu na zabavu nezbylo, kazdy den se jeste tak dve hodky ucit, coz v kombinaci s 8-10 hodinama denne na vycvikaci vyzadovalo aspon tech 8 hodin spanku. Ted si rikam, jak jsou jednoduchy kody letist, specialnich jidel a vseho, ale kdyz jsem se to ucila, tak mi to tak nepripadalo. nejvic casu asi zabrala anglictina a zdravoveda, protoze nevim jak ostatni smrtelnici, ale ja predtim kurz prvni pomoci ani kurz anglictiny zamerene na terminologii letadla a souvisejici veci nemela.
jane píše:No tak ja po svych zkusenostech z kurzu muzu rict, ze moc casu na zabavu nezbylo, kazdy den se jeste tak dve hodky ucit, coz v kombinaci s 8-10 hodinama denne na vycvikaci vyzadovalo aspon tech 8 hodin spanku. Ted si rikam, jak jsou jednoduchy kody letist, specialnich jidel a vseho, ale kdyz jsem se to ucila, tak mi to tak nepripadalo. nejvic casu asi zabrala anglictina a zdravoveda, protoze nevim jak ostatni smrtelnici, ale ja predtim kurz prvni pomoci ani kurz anglictiny zamerene na terminologii letadla a souvisejici veci nemela.
Presne. Ale asi prave to dela ten rozdil mezi CSA a TVS...
dracoola píše:jane píše:No tak ja po svych zkusenostech z kurzu muzu rict, ze moc casu na zabavu nezbylo, kazdy den se jeste tak dve hodky ucit, coz v kombinaci s 8-10 hodinama denne na vycvikaci vyzadovalo aspon tech 8 hodin spanku. Ted si rikam, jak jsou jednoduchy kody letist, specialnich jidel a vseho, ale kdyz jsem se to ucila, tak mi to tak nepripadalo. nejvic casu asi zabrala anglictina a zdravoveda, protoze nevim jak ostatni smrtelnici, ale ja predtim kurz prvni pomoci ani kurz anglictiny zamerene na terminologii letadla a souvisejici veci nemela.
Presne. Ale asi prave to dela ten rozdil mezi CSA a TVS...
Taky jsme meli anglictinu, ktera par holkam nedala spavat, ale vzhledem k tomu, ze ja ji umim, tak jsem nemusela ... zdravoveda taky sla v poho, to jsem zase chvilku byla na medine, asi v tom je ten rozdil. I kdyz uznavam, ze IATA kody po nas nikdo na test nechtel, ale kody jidel a ostatny kody, to zase ano. Ono ale kdyz nekdo prisel uz z letiste, tak to ma mnohem lehci. Jinak v noci jsem nedelala ani jednou, spis pozde vecer. Kurz jsem dalkove nedelala, ani nevim, ze to jde - a myslim, ze to ani nejde.
jane píše:takze ty si znala vyrazy jako flaps, aileron, aisle, retract landing gear, trailing edge, atd.? jestli jo, tak musis umet anglicky fakt vyborne. My jsme mimochodem museli umet i celou zdravovedu v anglictine.
Znam . Ne vsechny jsem znala pred kurzem, takze jsem je pochytila tam, ale ucit se nebylo moc co. My jsme tu zdravovedu museli v anglictine mimochodem umet take.
Jo, anglicky mluvit hodne dobre, zila jsem v USA chvilku, tam to na mne naskakalo .