Jak se stát palubní průvodčí

PV
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1066
Registrován: 19. 02. 2005, 14:17
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Příspěvek od PV »

Jo dveře - hlavně přední u 737 chtěj sílu :wink:


cestovatelka
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 80
Registrován: 05. 04. 2006, 12:52
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: Palubní průvodčí

Příspěvek od cestovatelka »

lancome píše:Ahoj, doufám, že tady o tom už nebyla řeč a nepíšu zbytečně. Mám hned několik dotazů ohledně práce palubní průvodčí: 1. stačí, že mám z angličtiny FCE? 2. U ČSA přímo vyžadují BMI 19-24,9 ... mám nižší, byl by to velký problém? 3. Jak moc časově náročná práce to je? Resp. mohu si plánovat lety na odpoledne, protože dopoledne mám školu, nebo mi pevně stanoví, kdy budu pracovat? Díky za odpovědi. Přeji pěkný den.


Byla jsem na konkurzu pred 2roky a první, co udělali, tak nás zvážili a změřili, až pak si nás vůbec zapsali. Kamarádka měla BMI 18,7 a k jazykovým testům nepostoupila. ULZ už je BMI celkem jedno :D

jane
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1421
Registrován: 15. 10. 2006, 16:13
Stav: Offline

Příspěvek od jane »

jojo, na BMI opravdu dbaji. A ono ty dvere fakt neni sranda zavrit, nedavno jsme zaviraly spolecne s kamoskou levy zadni dvere na B737 kdyz do nich foukal brutalni protivitr a musel nam s tim az pomoct clovek zvenku, fakt to neslo.

cestovatelka
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 80
Registrován: 05. 04. 2006, 12:52
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

KURZ PP - náročnost

Příspěvek od cestovatelka »

Ahoj,

ráda bych se zeptala, jak moc je náročný a jak je momentálně dlouhý kurz pro PP. Jsem zvyklá na učení, jde mi jen o to, zda mě to úplně odrovná a už nic při kurzu nebudu zvládat.
A jaká je úspěšnost absolvování kurzu ? :D

Díky moc za odpověď.

dracoola
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 823
Registrován: 13. 08. 2006, 07:57
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: KURZ PP - náročnost

Příspěvek od dracoola »

cestovatelka píše:Ahoj,

ráda bych se zeptala, jak moc je náročný a jak je momentálně dlouhý kurz pro PP. Jsem zvyklá na učení, jde mi jen o to, zda mě to úplně odrovná a už nic při kurzu nebudu zvládat.
A jaká je úspěšnost absolvování kurzu ? :D

Díky moc za odpověď.


U CSA trva kurz tak kolem 5-6tydnu a pri nem nebudes schopna delat nic jinyho - 8-17h vetsinou celej den a vecer se ucis na testy a v noci spis takze tak.. :)


sirinx
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 86
Registrován: 21. 09. 2006, 07:51
Bydliště: PRG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: KURZ PP - náročnost

Příspěvek od sirinx »

dracoola píše:U CSA trva kurz tak kolem 5-6tydnu a pri nem nebudes schopna delat nic jinyho - 8-17h vetsinou celej den a vecer se ucis na testy a v noci spis takze tak.. :)


Tyjo, a co se tam jako uci? Vnitropodnikove smernice a IATA kody? :)

dracoola
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 823
Registrován: 13. 08. 2006, 07:57
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Re: KURZ PP - náročnost

Příspěvek od dracoola »

sirinx píše:
dracoola píše:U CSA trva kurz tak kolem 5-6tydnu a pri nem nebudes schopna delat nic jinyho - 8-17h vetsinou celej den a vecer se ucis na testy a v noci spis takze tak.. :)


Tyjo, a co se tam jako uci? Vnitropodnikove smernice a IATA kody? :)


:roll:

katkutah
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 261
Registrován: 26. 01. 2007, 15:34
Stav: Offline

Re: KURZ PP - náročnost

Příspěvek od katkutah »

sirinx píše:
dracoola píše:U CSA trva kurz tak kolem 5-6tydnu a pri nem nebudes schopna delat nic jinyho - 8-17h vetsinou celej den a vecer se ucis na testy a v noci spis takze tak.. :)


Tyjo, a co se tam jako uci? Vnitropodnikove smernice a IATA kody? :)


To bych taky teda chtela vedet, co se to tam u vas uci, ja jsem pocas kurzu zvladla i zamestnani, i zabavu ... :P

flightgirl
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 97
Registrován: 25. 12. 2006, 19:41
Bydliště: HAJ
Stav: Offline

Příspěvek od flightgirl »

Tak ted mi to neda:

A) Delala jsi kurs dalkove?

B) Pracujes po nocich?

:)

jane
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1421
Registrován: 15. 10. 2006, 16:13
Stav: Offline

Příspěvek od jane »

No tak ja po svych zkusenostech z kurzu muzu rict, ze moc casu na zabavu nezbylo, kazdy den se jeste tak dve hodky ucit, coz v kombinaci s 8-10 hodinama denne na vycvikaci vyzadovalo aspon tech 8 hodin spanku. Ted si rikam, jak jsou jednoduchy kody letist, specialnich jidel a vseho, ale kdyz jsem se to ucila, tak mi to tak nepripadalo. nejvic casu asi zabrala anglictina a zdravoveda, protoze nevim jak ostatni smrtelnici, ale ja predtim kurz prvni pomoci ani kurz anglictiny zamerene na terminologii letadla a souvisejici veci nemela.

dracoola
Vedoucí kabiny
Vedoucí kabiny
Příspěvky: 823
Registrován: 13. 08. 2006, 07:57
Bydliště: PRG
Stav: Offline

Příspěvek od dracoola »

jane píše:No tak ja po svych zkusenostech z kurzu muzu rict, ze moc casu na zabavu nezbylo, kazdy den se jeste tak dve hodky ucit, coz v kombinaci s 8-10 hodinama denne na vycvikaci vyzadovalo aspon tech 8 hodin spanku. Ted si rikam, jak jsou jednoduchy kody letist, specialnich jidel a vseho, ale kdyz jsem se to ucila, tak mi to tak nepripadalo. nejvic casu asi zabrala anglictina a zdravoveda, protoze nevim jak ostatni smrtelnici, ale ja predtim kurz prvni pomoci ani kurz anglictiny zamerene na terminologii letadla a souvisejici veci nemela.


Presne. Ale asi prave to dela ten rozdil mezi CSA a TVS... 8)

katkutah
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 261
Registrován: 26. 01. 2007, 15:34
Stav: Offline

Příspěvek od katkutah »

dracoola píše:
jane píše:No tak ja po svych zkusenostech z kurzu muzu rict, ze moc casu na zabavu nezbylo, kazdy den se jeste tak dve hodky ucit, coz v kombinaci s 8-10 hodinama denne na vycvikaci vyzadovalo aspon tech 8 hodin spanku. Ted si rikam, jak jsou jednoduchy kody letist, specialnich jidel a vseho, ale kdyz jsem se to ucila, tak mi to tak nepripadalo. nejvic casu asi zabrala anglictina a zdravoveda, protoze nevim jak ostatni smrtelnici, ale ja predtim kurz prvni pomoci ani kurz anglictiny zamerene na terminologii letadla a souvisejici veci nemela.


Presne. Ale asi prave to dela ten rozdil mezi CSA a TVS... 8)


Taky jsme meli anglictinu, ktera par holkam nedala spavat, ale vzhledem k tomu, ze ja ji umim, tak jsem nemusela ... zdravoveda taky sla v poho, to jsem zase chvilku byla na medine, asi v tom je ten rozdil. I kdyz uznavam, ze IATA kody po nas nikdo na test nechtel, ale kody jidel a ostatny kody, to zase ano. Ono ale kdyz nekdo prisel uz z letiste, tak to ma mnohem lehci. Jinak v noci jsem nedelala ani jednou, spis pozde vecer. Kurz jsem dalkove nedelala, ani nevim, ze to jde - a myslim, ze to ani nejde.

jane
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1421
Registrován: 15. 10. 2006, 16:13
Stav: Offline

Příspěvek od jane »

takze ty si znala vyrazy jako flaps, aileron, aisle, retract landing gear, trailing edge, atd.? jestli jo, tak musis umet anglicky fakt vyborne. My jsme mimochodem museli umet i celou zdravovedu v anglictine.

katkutah
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 261
Registrován: 26. 01. 2007, 15:34
Stav: Offline

Příspěvek od katkutah »

jane píše:takze ty si znala vyrazy jako flaps, aileron, aisle, retract landing gear, trailing edge, atd.? jestli jo, tak musis umet anglicky fakt vyborne. My jsme mimochodem museli umet i celou zdravovedu v anglictine.


Znam :-). Ne vsechny jsem znala pred kurzem, takze jsem je pochytila tam, ale ucit se nebylo moc co. My jsme tu zdravovedu museli v anglictine mimochodem umet take.

Jo, anglicky mluvit hodne dobre, zila jsem v USA chvilku, tam to na mne naskakalo :-).

Jeeloo
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 526
Registrován: 02. 02. 2007, 19:17
Stav: Offline

Příspěvek od Jeeloo »

katkutah píše:Jo, anglicky mluvit hodne dobre, zila jsem v USA chvilku, tam to na mne naskakalo :-).


Vyrazka :P

Jinak me povidej o anglictine, ted se ucim Human Performane na ATPL a je to bes a hruza...


Odpovědět