Dada píše:HonzaJD píše:12.3.? ja mam druhe kolo 10.3....
Kolik vas tam bylo toho 10.3.? Nas toho 12.3. max. 20 ..
V pátek 14.3 nás tam bylo taky tak kolem 20, max 25
Dada píše:HonzaJD píše:12.3.? ja mam druhe kolo 10.3....
Kolik vas tam bylo toho 10.3.? Nas toho 12.3. max. 20 ..
Dada píše:Netusila jsem, ze bylo jeste dalsi kolo v patek.. Diky za info. Tak ted uz necekam, ze se ozvou driv nez pristi tyden..
klara.da píše:Chystám se tam taky. Bude to moje první výběrko a nevím co od toho očekávat. Může mi někde prosím říct na co se připravit a jak to probíhá? Díky moc
mckaypv4 píše:Ahoj všem, odpovim Vám na pár dotazů co tady máte.
1.Pasová fotka se nikam emailem neposílá, stačí jí přinést na den konání testu, popravdě já jí ani nepřinesl
2. Požadavky na váhu a výšku nejsou, je jim to celkem jedno, pokdu zrovna nevážítě 150kg a neměříte 3 metry.
A jinak jak to probíhá, první den se dostavíte na písemné testy, které se skládají z Anglického jazyka (takové základy a středně pokročilí), a potom z testu všeobecných znalostí, jsou v tom celkem chytáky, a blbosti Jako číslo dresu Jágra a tak dále Každopádně pokud nebudete nějakou otázku vědět, s radostí se na ní zeptají u osobního pohovoru.
Jestli splníte správně testy, pozvou si vás na pohovor vě větší skupině lidí, budete samozřejmě chodit postupně. Jedná se o klasický pohovor, proč to chcete dělat, jaký typ člověka jste atd, hned vzápětí máte ustní test z angličti (překlad, čtení, pokec), mezi tím co čekáte si Vás také zváží a změří. Pokud se jim zalíbíte, během několika dní se vám ozvou, a pozvou na podepsání smlouvy. Jestli ano, tak se dá říct, že máte vyhráno
Pak na vás čeká měsíční nonstop výcvik, tim nonstop myslím žádný den volna, často ani víkendy. Nejedná se o zrovna jedoduchý výcvik, musíte do sebe dostat znalosti letadla, zdravovědy, pravidel, chování, záchrany, pomoci, angličtinu a mnoho dalších věcí, ale stačí se učit od začátku popřípadě mít nějaký eso v rukávě při testech. Travel service vám tento výcvik hradí, samozřejmě jim nesmíte utéct během 3 měsícu, jinak jim částku hradíte sami. Na žádný den výcviku nesmíte chybět, takže bych si udělal čas, popřípadě si ho musíte nahradit. Když jde do tuhého, jsou to také lidé a pochopí když člověk nemůže. Během tohoto výcviku projdete také zdravotní prohlídkou na ULZ, doporučuji tam jít s dobrou náladou kvůli psychotestům - datum prohlídky vám stanoví TVS, ovšem hradíte si už sami pokud si dobře pamatuji.
Během výcviku se absolvuje školení také na simulátorech, je to celkem sranda, takže je na co se těšit. Až výcvik úspěšně dokončite, je na co se těšit Následuje už 5 zkušebních letů, 3 lety jsou takové otrkávací, kdy se seznamujete s letadlem a celkovou prací .. samozřejmě už v uniformě, takže jste jako posádka. 4 let je tzv. typová zkouška, kde se vás ptají na základní věci o letadle a SOP - postupech při nouzové situaci atd. 5 let je line-check, kde se ptají uplně na vše
Jestli vše splníte, jste zařazeni do opravdové posádky a začínáte lítat na ostro.
Pravá sranda začně když celý týden vstáváte ve 3 ráno
Každopádně po tomhle všem je na co se těšit, když si můžete sednout na vzlet a přistání do kokpitu, tak je to prostě nádhera. Je to práce pro toho koho to bude bavit, ne pro toho kdo to dělá kvůli penězům.
A jedna rada, mějte pevné nervy s cestujícími ! Někdy dokáží nepomyslitelné
Jestli máte ještě dotazy, tak se ptejte