Zmena mista s placenou rezervaci v gatu

Kde sehnat levné letenky, tipy na prodejce.
bphot0
Cestující Economy (low-cost)
Cestující Economy (low-cost)
Příspěvky: 75
Registrován: 23. 09. 2011, 18:36
Oblíbené typy letadel: ATR72, B753
Status: Offline

Zmena mista s placenou rezervaci v gatu

Příspěvekod bphot0 » 06. 02. 2020, 14:53

Zdravím, mám dotaz, na který jsem zde nenašel odpověď:

Včera při letu XR2107 (no dobře, chtěl jsem ušetřit =)) ) mi bylo v gatu násilím změněno placené místo 4F na 10D. (Už se mi to stalo potřetí v životě, nikdy jsem to nijak neřešil. Asi částečně tím, že dost lítám sám.) Chápu, že na to mají právo a nekladl jsem odpor, jsou v životě i v 738 horší věci, než 10D. Podle všeho to bylo kvůli nějakému infantovi nebo jinému typu šklebana.

Nicméně:
- má vedoucí kabiny v papírech tuto informaci (kdybych byl prudič a chtěl třeba pivo zdarma)?
- lze tuto skutečnost nějak nechat potvrdit a následně požadovat vrácení poplatku za to místo? Anglicky mluvící web obecně říká, že by to jít mělo.

Prosím neodkazujte mne na obchodní podmínky, tam ani v rezervaci jsem to bohužel nenašel. Spíš mne zajímá obecná zvyklost nebo konkrétní zkušenost.

Doufám, že jsem Vás pobavil, ale ne zas moc. Za 10 týdnů letím znova, ale to už zase normálně s IB :ymdevil:


Nemec
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 432
Registrován: 28. 01. 2006, 21:16
Kontaktovat uživatele:
Status: Offline

Re: Zmena mista s placenou rezervaci v gatu

Příspěvekod Nemec » 06. 02. 2020, 16:45

- VK může mít info, záleží, co vše se tiskne do PILu, který dostane po nástupu (OK tam tuhle informaci mělo)
- o reklamaci si zažádej, to že sis místo platil v systému mají a to, že jsi byl přesazen na jiné "neodpovídající" místo tam mají také a tyhle poplatky by měly jít normálně vrátit, když to bylo přesazený kvůli chybě na straně společnosti

Roiman4
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 265
Registrován: 23. 10. 2017, 22:45
Status: Offline

Re: Zmena mista s placenou rezervaci v gatu

Příspěvekod Roiman4 » 06. 02. 2020, 20:14

To, že byl přesazený VK nemá info v PIL, tam akorát vidí Tebe na 10D a je ji jedno kde jsi seděl dříve.

Pokud jsi platil za sedačku, obrať se s kompenzací a pošli foto té palubky z 10D, ať ti proplatí zpět to koupené sedadlo.

k.m
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 111
Registrován: 15. 11. 2009, 13:27
Bydliště: Č.B
Status: Offline

Re: Zmena mista s placenou rezervaci v gatu

Příspěvekod k.m » 08. 02. 2020, 09:24

A ona vás aerolinka může jen tak přesadit i když jsem si to místo zaplatil?
Já si vždy platím místo do uličky a rozhodně bych nebyl rád aby mě šouply třeba na střed!
Já byl u TK z Istanbulu do Kuala Lumpuru svědkem to ho,když se rodinka co byla rozházená dožadovala na palubě míst vedle sebe,personál to zkoušel dobrovolnou cestou nikdo ale neměl zájem měnit místo,takže měli smůlu....toho arogantního tatínka usazoval až kapitán.

Roiman4
Cestující Economy Class
Cestující Economy Class
Příspěvky: 265
Registrován: 23. 10. 2017, 22:45
Status: Offline

Re: Zmena mista s placenou rezervaci v gatu

Příspěvekod Roiman4 » 08. 02. 2020, 21:40

k.m píše:A ona vás aerolinka může jen tak přesadit i když jsem si to místo zaplatil?
Já si vždy platím místo do uličky a rozhodně bych nebyl rád aby mě šouply třeba na střed!
Já byl u TK z Istanbulu do Kuala Lumpuru svědkem to ho,když se rodinka co byla rozházená dožadovala na palubě míst vedle sebe,personál to zkoušel dobrovolnou cestou nikdo ale neměl zájem měnit místo,takže měli smůlu....toho arogantního tatínka usazoval až kapitán.



Není to jen tak, je to kvůli vyvážení občas. Může být hodně nákladu dole, může být hodně cestujících v jedné části letadla a už to nedělá dobrotu. Občas se musí prostě několik lidí přesadit o pár míst, někdy i z jednoho konce letadla na druhý, aby bylo vše, jak má být :)



Zpět na “Levné letenky”


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti