J class HNL

Kde sehnat levné letenky, tipy na prodejce.
mandrinka
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 396
Registrován: 02. 01. 2008, 15:12
Stav: Offline

J class HNL

Příspěvek od mandrinka »

Nenašel jsem vhodnější sekci, tak jsem to dal sem. Vybírám business letenku na Hawaii. Ve výsledku to létá pár společností s víceméně stejnou cenou. Proto mě zajímá, která společnost má nejlepší produkt - lie-flat sedačky, salonky apod. Třeba taková Delta lítá se starými sedačkami a do salónků jen s business letenkou nepouští. A tomu jejich systému tříd taky úplně nerzumím. KLM má podobě ataré sedačky, resp. lítá to nakonec Delta. Díky za tipy.


beardie
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1074
Registrován: 08. 10. 2011, 18:58
Bydliště: BRQ
Stav: Offline

Re: J class HNL

Příspěvek od beardie »

pozeral si Korejcov alebo Japoncov?

mandrinka
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 396
Registrován: 02. 01. 2008, 15:12
Stav: Offline

Re: J class HNL

Příspěvek od mandrinka »

Korejci stojí kolem 100K a víc a je tam časový posun. Evropské a US spoelčnosti to lítají kolem 70-80K. Japonci to přímo sami nelítají.

prodejce
Prodejce
Prodejce
Příspěvky: 4294
Registrován: 14. 12. 2004, 11:51
Bydliště: na vejminku
Stav: Offline

Re: J class HNL

Příspěvek od prodejce »

Za mě LX "stübli" do LAX a potom UA 772.

MarcosFT
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 709
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: Hong Kong
Stav: Offline

Re: J class HNL

Příspěvek od MarcosFT »

jak říká prodejce, ale na noční let zpět, pokud jste dva, bych vzal 748 LH nahoře.


Globik
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 5906
Registrován: 04. 01. 2004, 11:53
Oblíbené typy letadel: B767, Cessna 208
Pohlaví: muž
Bydliště: Honolulu
Stav: Offline

Re: J class HNL

Příspěvek od Globik »

mandrinka píše:Korejci stojí kolem 100K a víc a je tam časový posun. Evropské a US spoelčnosti to lítají kolem 70-80K. Japonci to přímo sami nelítají.

Kde je časový posun? Resp.kde není časový posun? A Japonci to sami přímo nelétají odkud? A kdo to lítá odkud přímo? Promiň, ale vyjadřujes se jako Tatar.

MarcosFT
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 709
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: Hong Kong
Stav: Offline

Re: J class HNL

Příspěvek od MarcosFT »

Nechtel jsem byt opet hnusny, ale nemuzu nesouhlasit s Globikem. Nevim, jestli letis poprve? Salonky v US jsou bida, to je uplne jedno, u Delty bys narok mel i na prelet na Havaj, protoze jsi na international itinerary - za predpokladu ze mas Sky Team Elite Plus, coz podle dotazu mam pochyby, ze vubec vis, co to je. Salonky v Evrope sotva vyuzijes, budou to rychly presuny do dalsiho letadla. LH C bida, BA C bida, AF C bida, KL C bida (salonky). Takze salonky stejne roli nehraji, protoze bud budes snidat v otresne Menzies, v pohode Erste nebo v pohode Mastercard. Ve Vidni si das sunku a rohlik v Jet Lounge, dobra vajicka v business lounge OS a pofrcis dal (a to nevim jestli je v C maji, ale v SEN jo).

Delta ma nic moc produkt na 767, A330 je lepsi. United na 77W je super, stejne jako AA 77W. KLM ma sedacky uplne v pohode, mini cabin v triplu je pecka, bulkheady maji vetsi prostor na nohy pri pozici lie flat. BA je fajn v 747 nahore, ale to se ti prodrazi, protoze predpokladam - nemas status a vyber mist je zpoplatnen (62K je nejlepsi sicna v Club World flotile). Lufty na nic, v paru nahore v hrbu ale fajn, v A380 slusna masovka. Air France A380 neni lie flat, 77W je hooodne fajn. Pokud chytnes Swiss v triplu, ve dvojici je to uchazejici, solo musis opet platit za throne - nekdo ho rad nema kvuli noham, mne to prislo v pohode. To stejne u Austrian. Tady je asi nejlepsi (spolu s BA ted) catering. Nebo to vem pres Turka, sedacky nic moc, salonek dobry, soft product jako first class. Tajny favorit muze byt SAS se zajimavym soft i hard produktem.

Samozrejme ze z US poletis na Havaj bud s DL, UA nebo AA, v zavislosti na tom, v jake alianci je aerolinka, se kterou hopsnes rybnik.

whiskey
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 4146
Registrován: 17. 08. 2007, 12:03
Stav: Offline

Re: J class HNL

Příspěvek od whiskey »

OS maju tu istu dobru prazenicu v C aj SEN lounge. A mas uz na vyber OS alebo NH do TYO, a odtial s NH alebo UA do HNL.

beardie
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1074
Registrován: 08. 10. 2011, 18:58
Bydliště: BRQ
Stav: Offline

Re: J class HNL

Příspěvek od beardie »

sice by som asi stale doporucoval ist cez Aziu (ICN alebo TYO), ANA zacina s novymi A380, ak budu dobre ceny, kedze v USA treba prekladat kufre, je to viac prestupov, atd
ale v pripade cesty cez USA by som pockal na dalsiu akciu BA/AA, urcite bude nieco z DUB/AMS do HNL za 1500-1800 euro, ako kazdy rok
potom to smerovat cez DFW, odtial lieta do HNL 767ma s novym lie-flat interierom, sa mi zda, ze este aj obcas nejake 757my z LAX/SFO, inak odtial len 737my alebo A321 s domestic first, co je v podstate premium eco, takze to nebrat

nepises datumy, takze neviem poradit nic konkretne

mandrinka
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 396
Registrován: 02. 01. 2008, 15:12
Stav: Offline

Re: J class HNL

Příspěvek od mandrinka »

Globik píše:
mandrinka píše:Korejci stojí kolem 100K a víc a je tam časový posun. Evropské a US spoelčnosti to lítají kolem 70-80K. Japonci to přímo sami nelítají.

Kde je časový posun? Resp.kde není časový posun? A Japonci to sami přímo nelétají odkud? A kdo to lítá odkud přímo? Promiň, ale vyjadřujes se jako Tatar.


Časový posun, špatně jsem se vyjádřil. Myslel jsem jet lag, který je větší na východ než západ. A sami to nelítají jako, že mi nevychází ve vyhledávači ANA nebo JAL.
Naposledy upravil(a) mandrinka dne 30. 12. 2018, 03:07, celkem upraveno 1 x.

mandrinka
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 396
Registrován: 02. 01. 2008, 15:12
Stav: Offline

Re: J class HNL

Příspěvek od mandrinka »

MarcosFT píše:Nechtel jsem byt opet hnusny, ale nemuzu nesouhlasit s Globikem. Nevim, jestli letis poprve? Salonky v US jsou bida, to je uplne jedno, u Delty bys narok mel i na prelet na Havaj, protoze jsi na international itinerary - za predpokladu ze mas Sky Team Elite Plus, coz podle dotazu mam pochyby, ze vubec vis, co to je. Salonky v Evrope sotva vyuzijes, budou to rychly presuny do dalsiho letadla. LH C bida, BA C bida, AF C bida, KL C bida (salonky). Takze salonky stejne roli nehraji, protoze bud budes snidat v otresne Menzies, v pohode Erste nebo v pohode Mastercard. Ve Vidni si das sunku a rohlik v Jet Lounge, dobra vajicka v business lounge OS a pofrcis dal (a to nevim jestli je v C maji, ale v SEN jo).

Delta ma nic moc produkt na 767, A330 je lepsi. United na 77W je super, stejne jako AA 77W. KLM ma sedacky uplne v pohode, mini cabin v triplu je pecka, bulkheady maji vetsi prostor na nohy pri pozici lie flat. BA je fajn v 747 nahore, ale to se ti prodrazi, protoze predpokladam - nemas status a vyber mist je zpoplatnen (62K je nejlepsi sicna v Club World flotile). Lufty na nic, v paru nahore v hrbu ale fajn, v A380 slusna masovka. Air France A380 neni lie flat, 77W je hooodne fajn. Pokud chytnes Swiss v triplu, ve dvojici je to uchazejici, solo musis opet platit za throne - nekdo ho rad nema kvuli noham, mne to prislo v pohode. To stejne u Austrian. Tady je asi nejlepsi (spolu s BA ted) catering. Nebo to vem pres Turka, sedacky nic moc, salonek dobry, soft product jako first class. Tajny favorit muze byt SAS se zajimavym soft i hard produktem.

Samozrejme ze z US poletis na Havaj bud s DL, UA nebo AA, v zavislosti na tom, v jake alianci je aerolinka, se kterou hopsnes rybnik.



Do Delta Sky Lounge je přístup, když to je Sky Team aerolinka - takže na letence vystavené KLM / AF přístup je. Když to koupím na Deltě a poletí to stejně pak KLM nebo AF, tak není. Čert aby se v tom vyznal.

Nejde mi o salonky, i když taky není špatné, jde mi o prostor. Mám dva metry a když jsem teď leťěl v lieflatu s Katarci, tak jsem se krásně vyspal. V ničem jiném bych už neletěl, tak to je hlavní kritérium. Tajným favofitem je Finnair, jinak asi Lufthansa. A taky se dívám na kombinaci, kde bude nějaká 787 nebo A 350, nejlépe obě :).

mandrinka
Cestující Business Class
Cestující Business Class
Příspěvky: 396
Registrován: 02. 01. 2008, 15:12
Stav: Offline

Re: J class HNL

Příspěvek od mandrinka »

beardie píše:sice by som asi stale doporucoval ist cez Aziu (ICN alebo TYO), ANA zacina s novymi A380, ak budu dobre ceny, kedze v USA treba prekladat kufre, je to viac prestupov, atd
ale v pripade cesty cez USA by som pockal na dalsiu akciu BA/AA, urcite bude nieco z DUB/AMS do HNL za 1500-1800 euro, ako kazdy rok
potom to smerovat cez DFW, odtial lieta do HNL 767ma s novym lie-flat interierom, sa mi zda, ze este aj obcas nejake 757my z LAX/SFO, inak odtial len 737my alebo A321 s domestic first, co je v podstate premium eco, takze to nebrat

nepises datumy, takze neviem poradit nic konkretne


Datum taky ještě nevím, protože čekám na tu akci, co zmiňuješ. Zatím pracovně uvažuju květen, červen nebo přelom srpen / září.

Fabo
Kapitán
Kapitán
Příspěvky: 3146
Registrován: 04. 01. 2007, 13:42
Bydliště: HAG
Kontaktovat uživatele:
Stav: Offline

Re: J class HNL

Příspěvek od Fabo »

mandrinka píše:
MarcosFT píše:Nechtel jsem byt opet hnusny, ale nemuzu nesouhlasit s Globikem. Nevim, jestli letis poprve? Salonky v US jsou bida, to je uplne jedno, u Delty bys narok mel i na prelet na Havaj, protoze jsi na international itinerary - za predpokladu ze mas Sky Team Elite Plus, coz podle dotazu mam pochyby, ze vubec vis, co to je. Salonky v Evrope sotva vyuzijes, budou to rychly presuny do dalsiho letadla. LH C bida, BA C bida, AF C bida, KL C bida (salonky). Takze salonky stejne roli nehraji, protoze bud budes snidat v otresne Menzies, v pohode Erste nebo v pohode Mastercard. Ve Vidni si das sunku a rohlik v Jet Lounge, dobra vajicka v business lounge OS a pofrcis dal (a to nevim jestli je v C maji, ale v SEN jo).

Delta ma nic moc produkt na 767, A330 je lepsi. United na 77W je super, stejne jako AA 77W. KLM ma sedacky uplne v pohode, mini cabin v triplu je pecka, bulkheady maji vetsi prostor na nohy pri pozici lie flat. BA je fajn v 747 nahore, ale to se ti prodrazi, protoze predpokladam - nemas status a vyber mist je zpoplatnen (62K je nejlepsi sicna v Club World flotile). Lufty na nic, v paru nahore v hrbu ale fajn, v A380 slusna masovka. Air France A380 neni lie flat, 77W je hooodne fajn. Pokud chytnes Swiss v triplu, ve dvojici je to uchazejici, solo musis opet platit za throne - nekdo ho rad nema kvuli noham, mne to prislo v pohode. To stejne u Austrian. Tady je asi nejlepsi (spolu s BA ted) catering. Nebo to vem pres Turka, sedacky nic moc, salonek dobry, soft product jako first class. Tajny favorit muze byt SAS se zajimavym soft i hard produktem.

Samozrejme ze z US poletis na Havaj bud s DL, UA nebo AA, v zavislosti na tom, v jake alianci je aerolinka, se kterou hopsnes rybnik.



Do Delta Sky Lounge je přístup, když to je Sky Team aerolinka - takže na letence vystavené KLM / AF přístup je. Když to koupím na Deltě a poletí to stejně pak KLM nebo AF, tak není. Čert aby se v tom vyznal.

Nejde mi o salonky, i když taky není špatné, jde mi o prostor. Mám dva metry a když jsem teď leťěl v lieflatu s Katarci, tak jsem se krásně vyspal. V ničem jiném bych už neletěl, tak to je hlavní kritérium. Tajným favofitem je Finnair, jinak asi Lufthansa. A taky se dívám na kombinaci, kde bude nějaká 787 nebo A 350, nejlépe obě :).



Nekolik poznamek od mne:

- DL KL i AF jsou vsichni SkyTeam. Rozdil je v tom, ze DL (a dalsi americke linky) nedavaj salonky na vnitro vlastnim elitum (domestic F snad jo). Nicmene s letenkou AF/KL nebo statusem cizi ST aerolinky (OK+, FB) plati pravidla SkyTeamu, ne pravidla Delty.
- Za me, to misto na nohou je v trunu stira. V Lufti 747 jsem se natahnul o hodne lip... Trun bych si dal spis na denni let.
- Na tvym miste s tvou vyskou bych hodne resil delku "postele" a vybiral taky podle toho.
- Salonek C ve Vidni ma ten samy catering jako SEN (alespon v Schengenu), jediny rozdil je ze misto Tullamore maj Jameson, nebo takova nejaka nepodstana blbost. Proti tomu v C salonku je vic mista, je tam relax/nap zona, a ted zrovna na rozdil od SEN i cepovane pivo. Ja uz do SEN asi ani nebudu chodit.

MarcosFT
Cestující First Class
Cestující First Class
Příspěvky: 709
Registrován: 10. 06. 2014, 21:30
Oblíbené typy letadel: B747, E145, B753
Bydliště: Hong Kong
Stav: Offline

Re: J class HNL

Příspěvek od MarcosFT »

Domestic F bez intl itinerary a bez statusu u Delty salonek rozhodne nedava

beardie
Druhý pilot
Druhý pilot
Příspěvky: 1074
Registrován: 08. 10. 2011, 18:58
Bydliště: BRQ
Stav: Offline

Re: J class HNL

Příspěvek od beardie »



Odpovědět