Stránka 1 z 3

J class HNL

Napsal: 29. 12. 2018, 00:46
od mandrinka
Nenašel jsem vhodnější sekci, tak jsem to dal sem. Vybírám business letenku na Hawaii. Ve výsledku to létá pár společností s víceméně stejnou cenou. Proto mě zajímá, která společnost má nejlepší produkt - lie-flat sedačky, salonky apod. Třeba taková Delta lítá se starými sedačkami a do salónků jen s business letenkou nepouští. A tomu jejich systému tříd taky úplně nerzumím. KLM má podobě ataré sedačky, resp. lítá to nakonec Delta. Díky za tipy.

Re: J class HNL

Napsal: 29. 12. 2018, 05:05
od beardie
pozeral si Korejcov alebo Japoncov?

Re: J class HNL

Napsal: 29. 12. 2018, 15:39
od mandrinka
Korejci stojí kolem 100K a víc a je tam časový posun. Evropské a US spoelčnosti to lítají kolem 70-80K. Japonci to přímo sami nelítají.

Re: J class HNL

Napsal: 29. 12. 2018, 18:18
od prodejce
Za mě LX "stübli" do LAX a potom UA 772.

Re: J class HNL

Napsal: 29. 12. 2018, 19:17
od MarcosFT
jak říká prodejce, ale na noční let zpět, pokud jste dva, bych vzal 748 LH nahoře.

Re: J class HNL

Napsal: 29. 12. 2018, 19:45
od Globik
mandrinka píše:Korejci stojí kolem 100K a víc a je tam časový posun. Evropské a US spoelčnosti to lítají kolem 70-80K. Japonci to přímo sami nelítají.

Kde je časový posun? Resp.kde není časový posun? A Japonci to sami přímo nelétají odkud? A kdo to lítá odkud přímo? Promiň, ale vyjadřujes se jako Tatar.

Re: J class HNL

Napsal: 29. 12. 2018, 22:05
od MarcosFT
Nechtel jsem byt opet hnusny, ale nemuzu nesouhlasit s Globikem. Nevim, jestli letis poprve? Salonky v US jsou bida, to je uplne jedno, u Delty bys narok mel i na prelet na Havaj, protoze jsi na international itinerary - za predpokladu ze mas Sky Team Elite Plus, coz podle dotazu mam pochyby, ze vubec vis, co to je. Salonky v Evrope sotva vyuzijes, budou to rychly presuny do dalsiho letadla. LH C bida, BA C bida, AF C bida, KL C bida (salonky). Takze salonky stejne roli nehraji, protoze bud budes snidat v otresne Menzies, v pohode Erste nebo v pohode Mastercard. Ve Vidni si das sunku a rohlik v Jet Lounge, dobra vajicka v business lounge OS a pofrcis dal (a to nevim jestli je v C maji, ale v SEN jo).

Delta ma nic moc produkt na 767, A330 je lepsi. United na 77W je super, stejne jako AA 77W. KLM ma sedacky uplne v pohode, mini cabin v triplu je pecka, bulkheady maji vetsi prostor na nohy pri pozici lie flat. BA je fajn v 747 nahore, ale to se ti prodrazi, protoze predpokladam - nemas status a vyber mist je zpoplatnen (62K je nejlepsi sicna v Club World flotile). Lufty na nic, v paru nahore v hrbu ale fajn, v A380 slusna masovka. Air France A380 neni lie flat, 77W je hooodne fajn. Pokud chytnes Swiss v triplu, ve dvojici je to uchazejici, solo musis opet platit za throne - nekdo ho rad nema kvuli noham, mne to prislo v pohode. To stejne u Austrian. Tady je asi nejlepsi (spolu s BA ted) catering. Nebo to vem pres Turka, sedacky nic moc, salonek dobry, soft product jako first class. Tajny favorit muze byt SAS se zajimavym soft i hard produktem.

Samozrejme ze z US poletis na Havaj bud s DL, UA nebo AA, v zavislosti na tom, v jake alianci je aerolinka, se kterou hopsnes rybnik.

Re: J class HNL

Napsal: 29. 12. 2018, 22:17
od whiskey
OS maju tu istu dobru prazenicu v C aj SEN lounge. A mas uz na vyber OS alebo NH do TYO, a odtial s NH alebo UA do HNL.

Re: J class HNL

Napsal: 29. 12. 2018, 22:55
od beardie
sice by som asi stale doporucoval ist cez Aziu (ICN alebo TYO), ANA zacina s novymi A380, ak budu dobre ceny, kedze v USA treba prekladat kufre, je to viac prestupov, atd
ale v pripade cesty cez USA by som pockal na dalsiu akciu BA/AA, urcite bude nieco z DUB/AMS do HNL za 1500-1800 euro, ako kazdy rok
potom to smerovat cez DFW, odtial lieta do HNL 767ma s novym lie-flat interierom, sa mi zda, ze este aj obcas nejake 757my z LAX/SFO, inak odtial len 737my alebo A321 s domestic first, co je v podstate premium eco, takze to nebrat

nepises datumy, takze neviem poradit nic konkretne

Re: J class HNL

Napsal: 30. 12. 2018, 02:57
od mandrinka
Globik píše:
mandrinka píše:Korejci stojí kolem 100K a víc a je tam časový posun. Evropské a US spoelčnosti to lítají kolem 70-80K. Japonci to přímo sami nelítají.

Kde je časový posun? Resp.kde není časový posun? A Japonci to sami přímo nelétají odkud? A kdo to lítá odkud přímo? Promiň, ale vyjadřujes se jako Tatar.


Časový posun, špatně jsem se vyjádřil. Myslel jsem jet lag, který je větší na východ než západ. A sami to nelítají jako, že mi nevychází ve vyhledávači ANA nebo JAL.

Re: J class HNL

Napsal: 30. 12. 2018, 03:02
od mandrinka
MarcosFT píše:Nechtel jsem byt opet hnusny, ale nemuzu nesouhlasit s Globikem. Nevim, jestli letis poprve? Salonky v US jsou bida, to je uplne jedno, u Delty bys narok mel i na prelet na Havaj, protoze jsi na international itinerary - za predpokladu ze mas Sky Team Elite Plus, coz podle dotazu mam pochyby, ze vubec vis, co to je. Salonky v Evrope sotva vyuzijes, budou to rychly presuny do dalsiho letadla. LH C bida, BA C bida, AF C bida, KL C bida (salonky). Takze salonky stejne roli nehraji, protoze bud budes snidat v otresne Menzies, v pohode Erste nebo v pohode Mastercard. Ve Vidni si das sunku a rohlik v Jet Lounge, dobra vajicka v business lounge OS a pofrcis dal (a to nevim jestli je v C maji, ale v SEN jo).

Delta ma nic moc produkt na 767, A330 je lepsi. United na 77W je super, stejne jako AA 77W. KLM ma sedacky uplne v pohode, mini cabin v triplu je pecka, bulkheady maji vetsi prostor na nohy pri pozici lie flat. BA je fajn v 747 nahore, ale to se ti prodrazi, protoze predpokladam - nemas status a vyber mist je zpoplatnen (62K je nejlepsi sicna v Club World flotile). Lufty na nic, v paru nahore v hrbu ale fajn, v A380 slusna masovka. Air France A380 neni lie flat, 77W je hooodne fajn. Pokud chytnes Swiss v triplu, ve dvojici je to uchazejici, solo musis opet platit za throne - nekdo ho rad nema kvuli noham, mne to prislo v pohode. To stejne u Austrian. Tady je asi nejlepsi (spolu s BA ted) catering. Nebo to vem pres Turka, sedacky nic moc, salonek dobry, soft product jako first class. Tajny favorit muze byt SAS se zajimavym soft i hard produktem.

Samozrejme ze z US poletis na Havaj bud s DL, UA nebo AA, v zavislosti na tom, v jake alianci je aerolinka, se kterou hopsnes rybnik.



Do Delta Sky Lounge je přístup, když to je Sky Team aerolinka - takže na letence vystavené KLM / AF přístup je. Když to koupím na Deltě a poletí to stejně pak KLM nebo AF, tak není. Čert aby se v tom vyznal.

Nejde mi o salonky, i když taky není špatné, jde mi o prostor. Mám dva metry a když jsem teď leťěl v lieflatu s Katarci, tak jsem se krásně vyspal. V ničem jiném bych už neletěl, tak to je hlavní kritérium. Tajným favofitem je Finnair, jinak asi Lufthansa. A taky se dívám na kombinaci, kde bude nějaká 787 nebo A 350, nejlépe obě :).

Re: J class HNL

Napsal: 30. 12. 2018, 03:10
od mandrinka
beardie píše:sice by som asi stale doporucoval ist cez Aziu (ICN alebo TYO), ANA zacina s novymi A380, ak budu dobre ceny, kedze v USA treba prekladat kufre, je to viac prestupov, atd
ale v pripade cesty cez USA by som pockal na dalsiu akciu BA/AA, urcite bude nieco z DUB/AMS do HNL za 1500-1800 euro, ako kazdy rok
potom to smerovat cez DFW, odtial lieta do HNL 767ma s novym lie-flat interierom, sa mi zda, ze este aj obcas nejake 757my z LAX/SFO, inak odtial len 737my alebo A321 s domestic first, co je v podstate premium eco, takze to nebrat

nepises datumy, takze neviem poradit nic konkretne


Datum taky ještě nevím, protože čekám na tu akci, co zmiňuješ. Zatím pracovně uvažuju květen, červen nebo přelom srpen / září.

Re: J class HNL

Napsal: 30. 12. 2018, 18:15
od Fabo
mandrinka píše:
MarcosFT píše:Nechtel jsem byt opet hnusny, ale nemuzu nesouhlasit s Globikem. Nevim, jestli letis poprve? Salonky v US jsou bida, to je uplne jedno, u Delty bys narok mel i na prelet na Havaj, protoze jsi na international itinerary - za predpokladu ze mas Sky Team Elite Plus, coz podle dotazu mam pochyby, ze vubec vis, co to je. Salonky v Evrope sotva vyuzijes, budou to rychly presuny do dalsiho letadla. LH C bida, BA C bida, AF C bida, KL C bida (salonky). Takze salonky stejne roli nehraji, protoze bud budes snidat v otresne Menzies, v pohode Erste nebo v pohode Mastercard. Ve Vidni si das sunku a rohlik v Jet Lounge, dobra vajicka v business lounge OS a pofrcis dal (a to nevim jestli je v C maji, ale v SEN jo).

Delta ma nic moc produkt na 767, A330 je lepsi. United na 77W je super, stejne jako AA 77W. KLM ma sedacky uplne v pohode, mini cabin v triplu je pecka, bulkheady maji vetsi prostor na nohy pri pozici lie flat. BA je fajn v 747 nahore, ale to se ti prodrazi, protoze predpokladam - nemas status a vyber mist je zpoplatnen (62K je nejlepsi sicna v Club World flotile). Lufty na nic, v paru nahore v hrbu ale fajn, v A380 slusna masovka. Air France A380 neni lie flat, 77W je hooodne fajn. Pokud chytnes Swiss v triplu, ve dvojici je to uchazejici, solo musis opet platit za throne - nekdo ho rad nema kvuli noham, mne to prislo v pohode. To stejne u Austrian. Tady je asi nejlepsi (spolu s BA ted) catering. Nebo to vem pres Turka, sedacky nic moc, salonek dobry, soft product jako first class. Tajny favorit muze byt SAS se zajimavym soft i hard produktem.

Samozrejme ze z US poletis na Havaj bud s DL, UA nebo AA, v zavislosti na tom, v jake alianci je aerolinka, se kterou hopsnes rybnik.



Do Delta Sky Lounge je přístup, když to je Sky Team aerolinka - takže na letence vystavené KLM / AF přístup je. Když to koupím na Deltě a poletí to stejně pak KLM nebo AF, tak není. Čert aby se v tom vyznal.

Nejde mi o salonky, i když taky není špatné, jde mi o prostor. Mám dva metry a když jsem teď leťěl v lieflatu s Katarci, tak jsem se krásně vyspal. V ničem jiném bych už neletěl, tak to je hlavní kritérium. Tajným favofitem je Finnair, jinak asi Lufthansa. A taky se dívám na kombinaci, kde bude nějaká 787 nebo A 350, nejlépe obě :).



Nekolik poznamek od mne:

- DL KL i AF jsou vsichni SkyTeam. Rozdil je v tom, ze DL (a dalsi americke linky) nedavaj salonky na vnitro vlastnim elitum (domestic F snad jo). Nicmene s letenkou AF/KL nebo statusem cizi ST aerolinky (OK+, FB) plati pravidla SkyTeamu, ne pravidla Delty.
- Za me, to misto na nohou je v trunu stira. V Lufti 747 jsem se natahnul o hodne lip... Trun bych si dal spis na denni let.
- Na tvym miste s tvou vyskou bych hodne resil delku "postele" a vybiral taky podle toho.
- Salonek C ve Vidni ma ten samy catering jako SEN (alespon v Schengenu), jediny rozdil je ze misto Tullamore maj Jameson, nebo takova nejaka nepodstana blbost. Proti tomu v C salonku je vic mista, je tam relax/nap zona, a ted zrovna na rozdil od SEN i cepovane pivo. Ja uz do SEN asi ani nebudu chodit.

Re: J class HNL

Napsal: 30. 12. 2018, 18:49
od MarcosFT
Domestic F bez intl itinerary a bez statusu u Delty salonek rozhodne nedava

Re: J class HNL

Napsal: 30. 12. 2018, 21:27
od beardie